לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חלומות מתגשמים


תולשת עוד יום מלוח השנה, אותו לוח התלוי על הקיר בהמתנה, מסמל את ימיי הנותרים בדרך הארוכה להגשמת חלומותיי

כינוי: 

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

ימים של התעוררות


זיקפה של בוקר.

שלושה גברים שנכנסו אל חיי, מחשבותיי, בין רגליי.

היה את הילד, שהתחיל להעיר אותי.

היה את העתק סמי, שסחף וסחרר אותי.

ונשאר הגבר המדהים שמלווה אותי בחודשיים האחרונים, שחולק איתי את השינה כל לילה פרט ל-4 בהם היינו בנפרד מאז.

שואף להרמוניה, אנו זוכים בה יחד כמעט כל יום, או לפחות ברובם הגדול.

הפסקתי לשתות בבית. שואלת את עצמי אם זה בגלל שטוב לי או בגלל שאני לא לבד?

אני צוחקת המון. מרגישה. רואה. שומעת.

מחוברת אליי. אוהבת אותי.

אבל בשבוע וחצי האחרונים שואלת הרבה שאלות.

חוששת ופוחדת.

לא רוצה להתנהל מתוך הפחד.

לא רוצה לקפוץ למחשבות קדימה, רוצה להנות מעכשיו.

רוצה להנות ממני, ממנו, מהיחד, מההיכרות, מההתקרבות, מהחיים היפים האלו.

מרוב טוב אני לא יודעת להתנהל...רגילה לקפוץ לדפוסי הגנה אוטומטיים. צריכה להעביר לניוטרל...

 

לילה טוב לכל החולמים. זה אמיתי.

נכתב על ידי , 24/6/2010 00:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזמנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זמנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)