לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I will survive


הייתי ואינני עוד. אותה אחת אך שונה שנות אור מההיא שהייתה. אני שהייתי ואינני עוד.

כינוי: 

בת: 34

ICQ: 347943652 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

פחד איימים.


אתם מכירים את זה שהתקרה מתקלפת לכם על הראש?
מאיימת לצנוח אתם מתכוננים למכה
מתביישים בכל העולם
בעצמכם במראה המשקרת
או שכך אתם מקווים.

מכירים את זה שאתם כל כך רוצים משהו?
כל כך רוצים ולא מאמינים שזה אמיתי
שזה יכול לקרות, אף פעם
לא לכם,
רק להם, אלה שמצליח להם
כי אתם מהחולמים
לא מהמגשימים.

מכירים את זה שהדמעות עומדות בגרון?
שאתם כל כך רוצים משהו
וכל כך מפחדים ממנו בו בזמן

כל כך אוהבים לעשות משהו
שאין לכם מושג אם יש סיכוי בעולם שיצליח.

כשאתם לא מאמינים כולם ידרבנו
בשנייה שאתם מצביעים ואומרים את זה,
אין אדם שיגיד שיש סיכוי שתקבלו.

ואתם הולכים לאיבוד
מקפצים בין הסלעים החדים
דריכה לא נכונה ואתם עמוק בתוך האדמה
בלי שום סיכוי לקום בחזרה.

אני רוצה לצרוח לכולם שזה מה שאני
אך גם בזה אני כבר לא בטוחה
אני רוצה להגיד לעולם,
מזה אני בנוייה,
מצלילים ורסיסי נשמה
זה מה שהייתי תמיד,
וזה מה שאהיה לא משנה מה.

האנשים החכמים יחמיצו את הפנים
החברים יחבקו, לא משנה אם זה אמיתי
ורק אני עומדת באמצע שום מקום
מנסה להחליט על הדרך הנכונה,
מתה מפחד לגלות
שזה לא אמיתי.

נכתב על ידי , 5/6/2010 22:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרשדונה ב-16/6/2010 02:29



12,065
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאי שפיות (זמנית?!) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אי שפיות (זמנית?!) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)