לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג הקוצני של איש הקיפוד


זה שיש לי קוצים לא אומר שאני לא נחמד...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

עוברים


טוב, אז למי שעוד טורח להסתכל פה מדי פעם:

בראשון לאפריל אני עובר ליפן (ולא, זו לא בדיחה), או ליתר דיוק לאוקינאווה.
יחד עם מעבר הארץ, אני עושה עוד שני מעברים - של בלוג ושל שפה.
הבלוג החדש יהיה כאן, והוא יכתב באנגלית, שזה המעבר השני (עדיין לא כתוב שם כלום, אז לא להתרגש).
היה נחמד פה, אבל זה הזמן לשינוי.

יום שמח.
נכתב על ידי , 19/3/2008 12:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 41

ICQ: 250905232 



תמונה




8,492
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיש הקיפוד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איש הקיפוד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)