לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

shimurim


בלוג קרוע ולמי שיש דבק שיתקשר ל0502648558 אנחנו לא יודעים של מי המספר אבל נחמד יהיה לדעת שיש מספר כזה....

כינוי:  Shimurim

בת: 35

ICQ: 208634038 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2005

כן... משעמם לי היום :(


כמה דברים ש(י)קרו לי השבוע:

 

1. גמרו לי את השפורפרת של המסטיק הורוד שלי! (זונות)

2. טוב זה לא קרה לי השבוע אבל זה קרה לא לפני הרבה זמן (יומיים) מעכתי מספריים (כן זה שעשוי מברזל! יש אנשים מפגרים שחושבים שזה החרק אתם באמת טורחים לשאול שאלות מפגרות כאלה?!)

חי כשחיפשתי בתור התיק של הגיטרה החשמלית מפרט, מעכתי את החלק הכי טוב השחור הרך והתפלאתי אחרי שראיתי שהוא שרד ואז מעכתי אותו עם האולסטארס (איזה מסכן חרא להיותמספריים)

3.למדתי לנגן את "כשזה עמוק" של קורין אלאל (פעם חשבתי שרושמים את זה ככה אלעל חחח דילמות של צעירים) השם נשמע כאילו איזה פדופיל המציא אותו.

4. קיבלתי 74 במבחן בביולוגיה (איך זה קרה?) ככה זה בליד"ה מגן חרא אבל 90 בבגרות נכון שזה חכם?

5. אני עדיין מנסה להיזכר מה קרה לי השבוע והיום רק יום שני.

6. שרדתי את היום (יום שני) בלי להבריז מספרות (טוב כבר הייתי בדרך החוצה אבל אז קלטתי את המורה אז לצערי הייתי צריכה לחזור.

7.חברה שלי אמרה לי לסתום את הפה!! חוצפנית שכמוהה כאילו מה אמרתי רק שהיא פוסטמה אז כדאי שתרד (פשוטו כמשמעו) ל4 יחידות אנגלית היא עדיין אומרת "I to go to school"  (אהבלה).

8. וחוץ מזה מי יגיד לה את האמת אם לא חברה ה"טובה"?

9. איזה בזבוז של שורות גם ככה אין תגובות.

10. ראיתי פיק אפ בפעם הראשונה (רק כדי לראות את מקס טוב המספר העלוב שגם ככה רואה את זה רואה את זה מסיבה אחת) ואני חייבת להגיד שזאת סדרה על הפנים!


 

אני חייבת להגיע איכשהו לסוף י"ב יש למישהו הצעות?

וואי עשו לי כבר כאב ראש אז שלא יכין שיעורים! נראה מה הוא יעשה כשיגיע לי"א ויגלה שביולוגיה זה לא כזה קל! (אחי הקטן)

אני חושבת שיותר טוב שאני יפסיק לא שמישהו יקרא (מי יטרח לקרוא 10 דברים שקו לי השבוע?).

 

 

 

נכתב על ידי Shimurim , 10/10/2005 18:34  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד יום נחמד...


הנה משהו אמיתי ולא ציני בהחלט!

 

היום (10/10/05 כן גם אני מופתעת מכך שלא סגרו לנו את הבלוג חחח איזה פראיירים) היה יום כזה חרא שאין לתאר!


אז נתחיל בזה שקמתי ב-6 (טוב אני קמה ב-6 כל יום) ויצאתי 5 דקות לפני הזמן מהטראומה שנוצרה לי מריצה יומיומית אחרי כלי רכב גדול ממוגן (מפני יריות כן אני גרה בשטחים) וצהוב!

אחרי שגיליתי שאני היחידה שעומדת שם הייתי צריכה להחליט החלטה גורלית:

להישאר ולחכות 5 דקות בקור של הבוקר לערסים שגרים איתי לצערי באותו יישוב

או

ללכת בהליכה מהירה שתצטרך לקחת דקה ו-20 שניות להיכנס הביתה 3 שניות לקחת מים מהמקרר 10 שניות + חיפוש מאחורי מוקשי אוכל, לשים את המים בתיק דקה (תיק מפוצץ והסיבה העיקרית מילון אוקספורד!) ולאחר מכן לחזור את הדרך המפרכת להסעה 3 דקות ו-27 שניות ביחד זה 5 דקות (תחשבו אפילו)

 

כמובן שבחרתי את האפשרות השניה אין סיכוי שהייתי מחכה בקור הזה עם ערסים מסביבי.


 

אז בקיצור עליתי להסעה שבמשך הנסיעה מישהו קבע שיא עולמי (שיהיה קשה לשבור) בריח של נוד!

ובמקרה הבנאדם הזה ישב כיסא מלפני לא מספיק קמתי עם סחרחורת וכאב ראש נוספה לי גם בחילה.

 

הגענו לבי"הס שעתיים תנך וציטוטי חוכמה, שעה חופשית (לא הייתי קוראת לה חופשית אבל שיהיה)

שעה ספורט ובאמצע תרגיל רעידת אדמה (יופי לא מספיק שאני אחרי ספורט ועגבנייה פראיירית לידי עכשיו גם כל הבי"הס יוכל להנות מהמראה המיוזע והאדום שלי!) בכל מקרה מי שרציתי שיבוא לא בא (ולא מורן זה לא מי שאת חושבת) אחרי התרגיל שעתיים ביולוגיה (5 יחידות) 74 במבחן ואז שעתיים אנגלית מבחן ואחרי אנגלית שעה ספרות שבה הייתי אמורה לקרוא ולהנות מתמונות של מקס אולארצ'יק הרבה יותר חתיך בעיתון לא שאני מעריצה מטורפת שלו או משהו סתם הערה קטנטונת.

 

וכל היום הזה עם תיק ששוקל על הגב 50 קילו ועל כתף אחת 100.

ואחרי שהיום הסתיים (9 שעות בבי"הס) הייתי צריכה לעשות 20 שיחות טלפון מטורפות לחברה שלי שהייתה כבדת שמיעה באותן 20 דקות.

ואחר כך הביתה נסיעה של שעה וחצי באוטו במהירות 120 קמ"ש.

שעת יציאה 6:00 am

שעת חזרה 6:00 pm

12 שעות של כיף והנאה פשוט תענוג.

אל תטעו לחשוב שללמוד בליד"ה (ליד האוניברסיטה) זה קשה זה רק המורים עם המבטא הרוסי הכבד.

 

נכתב על ידי Shimurim , 10/10/2005 17:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





192
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShimurim אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shimurim ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)