לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אני באמת חושב שאהבה היא הדבר הטוב ביותר בעולם, חוץ מסוכריות נגד שיעול. אבל אני גם מוכרח לומר, בפעם המי-יודע-כמה, שהחיים לא הוגנים. הם פשוט הוגנים יותר מהמוות, זה הכל.

כינוי:  Painful doubt

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

ואם תהיי לגמרי שלי, לא יישאר מקום, בשבילי.


אתה מסובך קצת.

 

וכששאלת אותי אם אני מפחדת,

אני לא בטוחה שהייתי כנה עם עצמי לחלוטין כשאמרתי לא.

אתה כזה מדהים ומצחיק וחמוד וחכם ולעזאזל, אני לא מכירה אותך בכלל.

5 שנים זה לא כזה הרבה. 

 

אני מאמינה לקלישאות, בחיי.

זה פשוט עושה את הכל הרבה יותר קל.

 

 

רק עוד שבועיים,

יאבה.

נכתב על ידי Painful doubt , 8/1/2011 15:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPainful doubt אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Painful doubt ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)