 ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער |
|
קטעים בקטגוריה: .
לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .
דוא"ל ל"קליל פרופילי אלומיניום" שלום רב, אני קוטר ויש לכם את הכבוד לקבל ממני דוא"ל.
אני שומע הרבה פעמים 88fm, אז כמובן שאני שומע המון את הפרסומת שלכם. ואות החברה שלכם נשמע ככה: "קליליליליליל, קליליליליליליל".
והדבר שהאות שלכם הכי מזכיר לי הוא "בזזזזזזזזזזזז", "בזזזזזזזזזז", שזה הרעש שהיתוש עושה לפני שאני משמיד אותו בדרך אחת או אחרת.
אין לי כלום נגד "קליל פרופילי אלומיניום - להסיר באלכוהול". אבל רציתי לדעת אם באמת התכוונתם מראש שאות החברה שלכם יעורר אסוציאציות של טפילים בקרב מאזיני הרדיו. אני מניח שזאת לא היתה הכוונה, ולכן אני ממליץ לכם להחליף משרד פרסום, ואולי גם להמליץ להם לפטר את הקופירייטר שעבד איתכם באותה הזדמנות, כדי שיהיו פחות אסונות ברדיו.
בכבוד רב, קוטר (זהות מס. 7.1) בלוגר, לוחם חופש, ובכלל סבבה של בנאדם.
דרך אגב: אני מחפש חברה.
נשלח דרך הדף הזה. אם גם אתם לא מתלהבים מהפרסומת שלהם, אתם יודעים מה לעשות (אבל אל תשתמשו בכתובת הדוא"ל הראשית שלכם!)
עדכון: הנה שרשרת הדוא"ל התמוהה בעקבות מה ששלחתי להם:
Date: Jun 22, 2006 8:03 AM מר דב קוטר, אנא הצג את מספר הטלפון שלך עזרא X - קליל
Date: Jun 22, 2006 9:23 AM מדוע? רציתי לתת לכם ביקורת על הפרסומת שלכם. אין קשר בינה ובין הטלפון שלי.
Jun 22, 2006 11:42 AM דב קוטר, אני מודה לך על הבקורת סוף שבוע טוב. עזרא X
| |
התשובה של משרד החינוך (בתגובה לפוסט הזה)
בוקר טוב,
ראשית, אציין שבעת פרסום המיקודים הם נמצאים באופן בולט מאד על דף הבית של אתר המשרד. לאחר מכן, יש להכיר יותר את האתר בשביל למצוא את זה או להיעזר בחיפוש. בשבועות הקרובים, משרד החינוך עתיד להעלות לרשת פורטל ייחודי לתלמידים, כך שכל המידע הרלוונטי לתלמידים עתיד להיות שם באופן נגיש ומסודר.
לאה אהרונוביץ טלפון: 02-XXXXXX, פקס: 02-5871885 דואל: leaah AT education.gov.il
| |
התשובה של תנובה זוכרים את הפוסט הזה? אז הנה התשובה של תנובה (ההדגשה שלי).
דוב קוטר שלום, אנו מודים לך על פנייתך ועל שטרחת ליידע אותנו בתגובתך לפרסומת היופלה הלבן. בפרסומת ל'יופלה' הלבן, ניסינו לגרום לתחושה של הנאה ושמחה במי שצופה בה. מוסיקה קצבית, ריקודים, חיוכים ופשוט אווירת קרנבל. הפרסומת הזו נועדה לשווק יוגורט לבן חדש, שהוא פריצת דרך בתחום היוגורטים הלבנים והכוונה הייתה להראות כי אין צורך להתפשר על הטעם ולהסתפק בבריאות (כפי שהיה עד עכשיו ביוגורטים הלבנים שהיו בשוק) וכי כל מי שטועם את יוגורט היופלה הלבן, כל כך נהנה עד שהחיוך לא יורד מפניו. צר לנו על אכזבתך מהפרסומת. אנו נדאג להעביר את תוכן פנייתך ותגובתך לידיעת הגורמים המתאימים בתנובה. בברכה אתי מוקד שירות צרכנים
נו, החיוך לא יורד מפניכם? ;)
| |
|