לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אני לא מתכוון יותר לחבק אנשים אקראיים


לחבק זה מקסים, ללא ספק. אבל הגעתי למסקנה שלחבק אנשים שאני לא מכיר, כמו שתיארתי לפני שלושה פוסטים, זה חדשני מדי אפילו בשבילי.

לחבק בנים זה קצת מוזר בשבילי (באופן טבעי אני לא נוטה לגעת בבנים, חוץ מלחיצות ידיים סטנדרטיות). אבל אני יכול לעמוד בזה.

הבעיה היא בלחבק בנות.
לא שזה לא כיף. זה כיף מאוד. אבל מצד שני זה גם מתסכל, כי אני תמיד ארצה עוד. ואני לא מדבר רק על סקס. אני מדבר על זה שהייתי רוצה להכיר יותר את הבחורה שאני מחבק (בדרך כלל). לשחק לה בשיער ובכלל להיות ידיד שלה.
וזה דבר שאי אפשר לבקש מאף אחת שזה הרגע ראיתי, גם אם היא נתנה לי חיבוק.

שלא תבינו אותי לא נכון - אין לי בעיה לחבק קוראות שלי (עשיתי את זה כמה וכמה פעמים), אבל אני לא מתכוון יותר לחבק אנשים שאני לא מכיר.
(אלא אם הן יבקשו ממש יפה).
נכתב על ידי קוטר , 10/10/2006 22:23   בקטגוריות חיבוקי  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-11/10/2006 11:03
 



אפשר לקבל חיבוק?


מה דעתכם על אנשים שעומדים בצומת עם שלט שכתוב עליו בגדול "FREE HUGS" וגם "רוצה חיבוק?", ומציעים חיבוק לכל מי שרוצה?

זה מה שאני עשיתי היום.

קראתי על זה במקרה בפוסט הזה אצל כרמל הדוקטורנטית. אז חשבתי לעצמי שבתור אדם שכל כך אוהב חיבוקים (ומנהל טבעת בנושא), אני חייב להשתתף בזה.

למרבה הצער הגעתי מאוחר יחסית (הייתי שם כחצי שעה), וכנראה גם לא נראיתי כל כך פתוח לחיבוקים (עדיין זה דבר שקשה להתרגל אליו), אז קיבלתי רק כ-3 חיבוקים מאנשים רנדומליים, ועוד כ-6 חיבוקים מהאנשים שהיו בצוות. נו טוף.

זה נורא מסקרן. מצד אחד אנשים מאוד רוצים מגע וחיבוקים, אבל מצד שני, המציאות הקשה גרמה להם להיות חששנים וזהירים במגע עם אחרים. בגלל זה, להציע חיבוקים בחינם זה שנוי במחלוקת, אבל זה מאוד מאוד חיובי. אני מקווה לעשות את זה שוב.

הנה הבלוגים של חלק מהאנשים שהיו שם:
שי
טלי
נכתב על ידי קוטר , 6/10/2006 15:54   בקטגוריות חיבוקי  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מסק ב-11/10/2006 16:16
 



הנה לכידת מסך של מה שאני עובד עליו




כדאי להראות את זה למשקיעים?
נכתב על ידי קוטר , 6/9/2006 14:22   בקטגוריות חיבוקי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-9/9/2006 16:23
 



גם למכוניות יש רגשות


נכתב על ידי קוטר , 28/3/2006 13:19   בקטגוריות חיבוקי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של (גולה) ב-28/3/2006 21:45
 



מסרים סמויים


הראתי לפסיה את הטפט של הDesktop שלי. הוא נראה ככה (לחצו על התמונה להגדלה):



היא אמרה שהוא נחמד. היא גם זיהתה מאיפה התמונה (מזרח ראש העין).
אבל מה שהיא לא ידעה זה שבפינה העליונה של התמונה שמתי מסר סמוי.

לחצו כאן לקריאת המסר.

מתי אתם חושבים שאני אזכה לקבל את זה? ;)
נכתב על ידי קוטר , 26/10/2005 13:26   בקטגוריות הווי המשרד, חיבוקי  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של endless pain ב-31/10/2005 23:50
 



-



נכתב על ידי קוטר , 26/9/2005 16:40   בקטגוריות חיבוקי  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Shudder To Think. ב-5/10/2005 20:42
 



43,314
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)