לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חגיגות המצטרף ה-100 לטבעת "אפשר לקבל חיבוק?"


שימו לב:
1. הבלוג שלי עבר ל-LiveJournal, ואפשר למצוא אותו בכתובת הזו. הנה ההסבר מדוע זה קרה.
2. אני עדיין מחפש חברה. ואשמח לקבל חיבוק.




חברים יקרים!
נחשו מה?

כרגע צירפתי לטבעת אפשר לקבל חיבוק? את המצטרף ה-100, שבחר לעצמו את השם פיליפיני מתבגר (אם כי הוא לא נראה לי כל כך פיליפיני.. חבל - הייתי מבקש שיכיר לי את החברות הפיליפיניות שלו).

אז מגיע לטבעת הרבה מזל טוב! זאת סיבה מספיק טובה לעשות פוסט בישראבלוג (דבר שלא עשיתי יותר משנה).
קצת מילים על הטבעת:
היא נוצרה לפני כמעט 3 שנים (וואו!), בעקבות שיחה שנעשתה בפוסט הזה. המצטרפת הראשונה היא נערה שבורה, שכותבת כרגע פוסט אחד בחודשיים, או משהו כזה.
הטבעת מסתכלת בקנאה על הטבעת "3> חיבוּקיזם", שכרגע יש לה 296 משתתפים.
כשייצרתי את הטבעת, קיוויתי שיצטרפו אליה בחורות באיזור הגיל שלי, ואז אני אוכל לשאול אותן אם הן רוצות חיבוק. אבל לנוכח הסטטיסטיקות, לא סביר שהדבר יקרה. נו טוף.


באהבה,
קוטר.


עדכון: (19.08.2009) עקב הרבה תגובות ספאם (ועוד בפוסט על ג'אסטין טימברלייק, משום מה), חסמתי את האפשרות לתגובות לא מאומתות. אני מקווה שאתם סולחים לי על זה.

עדכון 2:  הפוסט הבא על הטבעת נמצא כאן

נכתב על ידי קוטר , 9/9/2008 00:43   בקטגוריות הודעות מערכת  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של weirdo girl ב-8/10/2011 19:05
 



איחוד


שלום לכולם!

אני יודע שאתם מתים לדעת מה יעלה בגורלו של קוטר.
האמת נמצאת שם בחוץ.

(ולמי שמתבלבל, הנה קישור ישיר לבלוג החדש שלי)
נכתב על ידי קוטר , 29/7/2007 13:41   בקטגוריות הודעות מערכת  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-4/9/2008 01:37
 



ההגרלה!


ברגע זה אני מבצע את ההגרלה.
עד ה-20 לחודש שעבר הגיבו בפוסט הקודם 2 אנשים שזכאים להיות בהגרלת הפרו (כאלה שהגיבו לי בעבר).
מישהי אחת שגם היתה יכולה להיות זכאית הגיבה, אבל היא נפסלה בגלל שהיא לא החזירה לי טלפונים. ואני שונא שלא מחזירים לי טלפונים.

האנשים שמשתתפים בהגרלה הם:
1. רעבה החתולה.
2. אשמ"ש הבלתי נלאה.

עכשיו, אני אזרוק את הקוביה הוירטואלית, והיא תחליט מי יזכה. ואז אני אעדכן את הפוסט הזה.
מוכנים?


C:\Servers\PHP>php -r "echo mt_rand(1,2);"
2


2! הזוכה המאושר הוא אשמ"ש. מיד תישלח הודעה ליריב.


בקרוב בדף האפור: מה יעלה בגורלו של קוטר?


עדכון: (21:21): אין לי פרו יותר. והעיצוב הישן חזר..
זה היה מהר!
נכתב על ידי קוטר , 6/3/2007 20:49   בקטגוריות הודעות מערכת  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Kim ב-19/5/2007 23:02
 



מי רוצה פרו?


יש לבלוג הזה פרו עד לתאריך 29.10.2007, אבל בגלל שקוטר לא הולך לכתוב כאן יותר, אז אין אין יותר צורך בו.

ולכן, מי שרוצה את הפרו מוזמן להשאיר כאן הודעה, ובעוד כמה ימים אני אעשה הגרלה בין המגיבים, ומי שיזכה יקבל פרו לבלוג שמקושר כאן.

רשאים להשתתף במבצע: אנשים שהגיבו לי בעבר.
ההגרלה תתקיים ב-20 לחודש, ביום שלישי. כל מי שיגיב כאן עד התאריך הזה, באמצעות תגובה מאומתת (כזו שמסומנת ב-), והגיב אי פעם בעבר לבלוג הזה (ויכול לשלוח לי לינק), ישתתף בהגרלה, שתבוצע באמצעות הפקודה mt_rand.

באהבה,
קוטר (שלא יהיה כאן עוד הרבה זמן)


אגב, זהות 7.0 תמשיך להתקיים, אבל היא תעזוב את ישראבלוג, כי נורא מעצבן אותי שצריך לשלם בשביל לקבל את הפריבילגיה למחוק תגובות. הרי זה בחינם בכל מקום אחר.

אגב 2, אני עדיין מחפש חברה (ואני לא גר עם ההורים). לטיפולכם!

אגב 3: לידיעתכם: מי שרוצה פרו רק בשביל שהבלוג יהיה פרטי, יכול ללכת למקומות אחרים ולעשות את זה בחינם (ובצורה הרבה פחות מצ'וקמקת מהשם והססמא שלא נשמרים כאן). כמו בLiveJournal למשל.

אגב 4: השתעשעתי ברעיון של להציע סיכויים כפולים לבנות שיתנו לי לשחק להן בשיער, אבל... זה נראה לי קצת לא מוסרי. אבל בנות, אתן יכולות לתת לי לחשק לכן בשיער בכל מקרה.
נכתב על ידי קוטר , 12/2/2007 11:40   בקטגוריות הודעות מערכת  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Kim ב-19/5/2007 23:03
 



ולפעמים, החגיגה נגמרת


הנה הפוסט שכולכם חששתם ממנו (אני מקווה).
בזמן האחרון, אין לי חשק לכתוב בתור קוטר יותר.
אני לא מקבל מספיק צומי, ויש לי תחושה שזה בגלל שהקוראים שלי התבגרו. הידעתם שלא היו לי מנויים חדשים מאז מרץ-אפריל השנה? מעניין אם מישהו קורא אותי דרך RSS.

אל תבינו אותי לא נכון, זה לא שממש התבגרתי. עדיין יש לי המון רגשות ילדותיים. אבל אני כבר לא יכול להוציא אותם בבלוג הזה. יותר מדי אנשים מכירים אותי. אני חושש שאני אצטרך ליצור זהות חדשה: זהות מס. 7.3. ואני לא אוכל לספר לכם מי היא.

יש שתי בעיות עיקריות עם הבלוג הזה.

הבעיה הראשונה היא שרמת הפרנויה שלו היא "בינונית", שאומרת שלא אכפת לי להפגש עם קוראים (ובעיקר קוראות). בגלל זה אני לא יכול ממש לכתוב בחופשיות.

הבעיה השניה היא שהבלוג הזה עדיין לא ראוי למאכל לאנשים שלא מכירים אותי, או למשפחה שלי. אני חושש שהשקעתי יותר מדי בבלוג הזה. כתבתי מאמרים מקסימים (כן, אלה שברשימת הלינקים בצד), שלא מספיק אנשים העריכו. הייתי צריך להשקיע יותר ביצירת דברים בוגרים שאני אוכל להציג לקהל יותר רחב.

מה שאני צריך לעשות זה:
1. לעשות נציגות נורמלית שלי באינטרנט, שתרכז דברים "נורמלים" שכתבתי, כך שאני לא אתבייש להציג אותם בפני קרובי משפחה, ידידים ודייטים פוטנציאליים.
בלוג הסיפורים שיצרתי היה חלק מהנסיון לעשות דבר כזה.
2. (אולי) ליצור עוד בלוג, שרמת הפרנויה שלו תהיה "גבוהה", והזהות שתכתוב אצלו לא תנסה להתחיל עם אף אחת מהבנות שם.

אני לא אמחק את הבלוג, אבל.. אין לי כל כך חשק לכתוב כאן כמו בעבר.
במידע שאני אעשה נציגות נורמלית שלי באינטרנט, אני אפרסם כאן לינק אליה, אולי.
נכתב על ידי קוטר , 21/11/2006 14:57   בקטגוריות הודעות מערכת  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-30/11/2006 02:40
 



דרוש: שם לקומיקס


אני מתשעשע ברעיון של לצייר קומיקס שיופיע מדי פעם בבלוג של זהות מס. 8.0. יש לי כבר כמה רעיונות לכמה סטריפים. בעקרון, הוא די יזכיר את הסגנון של Sinfest. אפילו הדמויות עלולות להיראות דומה.
אבל אין לי רעיון לשם של הקומיקס.

אם הייתי מפרסם אותו בבלוג הזה, אז הייתי פשוט קורא לו "הדף האפור של קוטר". אבל זה לא יהיה מתאים לתת לו שם כזה אם אני אפרסם אותו בבלוג אחר.

אז הנה שמות שהיו עשויים להתאים אך נפסלו:
"סקס, סמים וריקודי עם" (לא יתאים כי אני לא חושב שיהיה לי מספיק מה לכתוב על הנושאים האלה)
"מפנקסו של הדוד טוביה" (שם נחמד, אם כי לא מקורי - לקוח מהספר "מפנקסו של הגמד סיפורון)
"מבט אל תוך אי השפיות" (יופי של שם, אבל הוא יומרני מדי ולא יתאים לתוכן של הקומיקס)
"אפשר לקבל חיבוק?" (לא מספיק מתאים לתוכן של הקומיקס)

להזכירכם, התוכן של הקומיקס יזכיר קצת את Sinfest. כל מיני סיפורים קצרצרים כאלה שמסתיימים במשהו שמנסה להיות פאנצ'ליין (רק שבמקרה של Sinfest, הם די מצליחים להצחיק רוב הזמן. אני לא בטוח שאני אצליח).

בכל מקרה, קוראיי היקרים, אתם מתבקשים להתחיל לזרוק כל מיני שמות בתגובות של הקומיקס. אם מישהו יעלה על שם שיתאים לקומיקס שלי, הוא יזכה להופיע בו. ואם זאת תהיה מישהי, היא תזכה גם בחיבוק ובמשחק בשיער.

תתחילו להציף אותי בשמות. אני מחכה.

אגב, הסטריפ האחרון של Sinfest עלול להיות לא מובן למי שלא מכיר את רוח הקומיקס. מי שרוצה לראות ממתק-עיניים מידי מתבקש להסתכל על הסטריפ הזה.
נכתב על ידי קוטר , 2/8/2006 23:22   בקטגוריות הודעות מערכת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רעות אלמדון ב-6/8/2006 23:20
 



זהות מס. 8.0: מספר הסיפורים


אני יודע שיש אנשים שמאוד אוהבים אותי, והם רוצים לראות כמה שיותר ממני. אז בגלל שאני אדם כל כך נחמד, יצרתי בשבילכם זהות חדשה, שהיא זהות מס. 8.0.
בזהות הזו אני אפרסם את הסיפורים שלי שהם מספיק טובים בשביל להופיע בבלוג משלהם (זאת אומרת שהם לא מוזרים מספיק בשביל להופיע בבלוג הזה). אבל אל תדאגו, אם אני אפרסם שם סיפור, אני אדאג לידע אתכם, כדי שלא תצטרכו לעשות מנוי גם על הבלוג של 8.0.

למעשה כבר העברתי 6 סיפורים לשם. לא רציתי להעביר את שאר הסיפורים כי הם קשורים לבלוג הזה ולא ניתן לנתק אותם ממנו.

במקור, רציתי להשתמש בבמה חדשה בשביל המטרה הזו. אבל במה חדשה נותנים את שירות החובה השנוי במחלוקת של בקרת שגיאות כתיב ואנומליות לכל סיפור שמפרסמים שם, ולוקח להם חודש-חודשיים לאשר דברים, ובסוף הם עוד עלולים להשהות עוד יותר את פרסום הסיפור שלי בגלל שכתבתי "אבל אמאאאאאא" במקום "אבל אמא", או בגלל שהשתמשתי בשתי נקודות במקום בשלוש.

חשבתי גם לפתוח כאן בלוג חדש בשביל הסיפורים, אבל זה נורא מעצבן שצריך לשלם בשביל למחוק תגובות.
אז בגלל זה, האתר המאושר שנבחר לאכלס את זהות מס. 8 הוא LiveJournal.
קבלו את דוד טוביה (זהות מס. 8.0 ) במחיאות כפיים!

למי שהגיע לפה בעקבות העדכון מהיום (29.7) - אז: מצטער, זאת היתה טעות - העדכון לא היה מיועד בשבילכם!
נכתב על ידי קוטר , 26/7/2006 00:24   בקטגוריות הודעות מערכת  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של a dancer ב-26/7/2006 02:15
 



אאוץ'!


המנגנון של ישרא מחק את העיצוב הרגיל שלי, ואני לא מצליח להחזיר אותו!

תצטרכו להתמודד עם הדובים, אני חושש..


ואיך זה קרה? רציתי לבדוק משהו עם התבניות האחרות, אז הלכתי למסך "עיצוב". כמובן ששמרתי קודם את העיצוב הנוכחי שלי תחת השם "אפור מדכא". ואז בחרתי את אחת התבניות של איה.

ואחר כך ניסיתי לטעון מחדש את העיצוב הקודם ששמרתי. אז עשיתי את זה, אבל זה לא שינה את תבנית ה-HTML, ואני עדיין נשאר עם הדובים של איה!
הצילו!

נו טוף. גם בתבנית הקודמת היה דוב..
נכתב על ידי קוטר , 5/7/2006 10:45   בקטגוריות הודעות מערכת  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-14/7/2006 02:48
 



אני מסתכל על הבלוג שלי ולא מבין


איך זה שאף אחת לא מתאהבת בי?

הרי יש לי כאן קטעים כל כך מקסימים, וכל כך מבריקים. כמו למשל רוב הפוסטים בקטגוריית הסיפורים. אני כבר מאוהב בעצמי. למה אין כאן בחורות שזה קורה להן?

באהבה,
ק.

בקרוב בדף האפור: המדריך להתאהבות בקוטר.
נכתב על ידי קוטר , 19/9/2005 21:16   בקטגוריות הודעות מערכת  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-7/10/2005 02:04
 



חדשות


1. נגמר לי הבייליס. 2. שיניתי את הלינק של התגובות, ועכשיו לא צריכה להיות בעיה לאף אחד להשאיר לי תגובות. אתם מוזמנים לבדוק.
נכתב על ידי קוטר , 4/9/2005 01:37   בקטגוריות הודעות מערכת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-4/9/2005 13:33
 



ואולי הגיע הזמן שאני אגדל?


שלום לכולם!
זה אני!
מה נשמע?


לא התכוונתי להמשיך עם העונש, אבל לא היה לי זמן לכתוב בתחילת החודש, אז חשבתי שלא יזיק למתוח אתכם עוד קצת (מצטער, בנות).
אשמח לספר לכם מה חדש אצלי, אבל קודם כל, קצת סטטיסטיקה:



זמן שהבלוג קיים: שנתיים וחודש
מספר בחורות שהתחלתי איתן: המון.
מספר בחורות שהכרתי מהבלוג, ונתנו לי את הטלפון שלהן: לפחות 16. בטח יותר
מספר בחורות שהכרתי מכאן, ופגשתי: 5
שיחקתי בשיער של: 4
רק בחורה אחת קיבלה את זה (גם רקדתי איתה באוניברסיטה). השאר חשבו שזה מוזר.
מספר בחורות שהכרתי מהבלוג וממש יצאתי איתן לדייט: 1 (והיא לא היתה נחמדה כי היא לא סיפרה לי אחר כך מה לא היה בסדר בדייט. נכון שהיא אדם רע? לא הייתי צריך לסמוך עליה)
מספר בחורות שהכרתי מהבלוג ושכבתי איתן: 0



כן, בזמן העונש, הבלוג חגג יום הולדת שנתיים, וגם הגעתי ל20,000 כניסות (או למיליון ו20 אלף כניסות. תלוי איך מסתכלים על זה). ולא כתבתי על זה בכלל.

כשהתחלתי לכתוב כאן, הגדרתי את 7.1 בתור דמות עם רמת פרנויה גדולה. המטרה שלי היתה להוציא כל מיני דברים מהלב, ולא התכוונתי לנסות ליצור קשר עם אף אחת מכאן. נורא רציתי לחבוט במישהי שדחתה את זהות 7.0 ולרדת עליה, כי היא ממש העליבה אותי - מה זה לחזור לאקס שלך פתאום ככה, רגע אחרי שאנחנו קובעים להפגש? כמובן שעשיתי את זה תוך שימוש בכללי האתיקה, ולא גיליתי לאף אחד מי היא באמת, ולא נראה לי שהיא בכלל מודעת למה שכתבתי (היא מוזכרת באחד הפוסטים הראשונים, וגם כאן).

ואז ראיתי שבנות ממש מגיבות אצלי.

לא חשבתי להתחיל עם בנות בהתחלה, אבל בהמשך לא יכולתי לעמוד בזה. ובגלל ש7.1 כתב הרבה יותר מ7.0, אז היה לי יותר קהל.. ויותר בנות. והתחלתי איתן.

בהדרגה, התחלתי לכתוב פוסטים יותר בשביל להביא יותר קהל, ופחות בשביל עצמי. נורא רציתי שאני אהיה במצב שאני לשם שינוי האחד שיש לו הרבה אפשרויות, והרבה בנות מציעות לו לצאת איתן, וכל מה שהוא צריך לעשות זה לבחור.

ככה זה עם בת טיפוסית שנרשמת לאתר היכרויות - המון בנים ילחמו על ליבה, כי מצפים מהם שהם יזמו. אבל זה ככה גם עם שוקי, שבנות אוהבות את התמונה שלו בקופידון וכל הזמן שולחות לו הודעות (וחבל שהוא לא עושה הרבה בנידון).

אבל איתי זה לא קרה.
גם כשהפוסט על הפירסינג קיבל קישור בעמוד הראשי של נענע והביא לי המון כניסות, עדיין לא הייתי במצב שהיתה לי יותר מאופציה פתוחה אחת.

רציתי להגיע לעמוד הראשי, לטבלה שם, ושהמון קוראות יגיעו ואז אני אוכל להתחיל איתן.. אבל לא הצלחתי להגיע לטבלה או אפילו לרשימת 30 הגדולים.

אבל עדיין רציתי להכיר בחורות. והייתי בודק את הgmail כ-11 פעמים בזמן העבודה, כל הזמן קיוויתי שמישהי חדשה תכנס לבלוג שלי ואני אוכל להתחיל איתה.

ובסוף התייאשתי. הייתי צריך להפסיק עם זה, והעונש היה בערך תירוץ, אם כי לא אומר שלא כעסתי על זה שלא באו מתנדבות בשביל לתת לי לשחק בשיער שלהן.

ובאותו זמן הגעתי למסקנות חדשות. החלטתי שהגיע הזמן להתבגר, להשקיע בעצמי. ללכת למכון כושר, למצוא דרכים לפתח את הביטחון העצמי שלי ולעשות שבפעם הבאה שאני אקח את המבחן של OkCupid, אז הוא יגדיר אותי בתור master ולא dreamer. (תתעלמו מזה שkuter מוגדר בתור master. הוא רימה בשאלון).

אני כבר לא חושב שהבלוג הזה הוא מקום אידיאלי לפגוש בנות (אם כי זה לא אומר שאני לגמרי אמנע מזה). מצד אחד, זה נחמד שמישהי תסתפק בלראות רק את הצדדים השליליים שלי בשביל להחליט שאני ראוי לקבל את הטלפון שלה. אבל מצד שני, זה יכול להיראות לי מוזר שמישהי תסכים להיפגש עם קוטר, שהוא יכול להיות די אידיוט לפעמים.

אז מה ישתנה פה?

אני אוותר על הפנטזיה של להגיע לטבלה. וזה אומר שאני אכתוב יותר בשביל עצמי ופחות בשביל הקהל, וזה אומר שכנראה לא יהיו פרויקטים מיוחדים כמו פוסט יום ההולדת (לקח לי לפחות שעתיים לעצב את זה. אתם חושבים שמישהו העריך את זה? לא נראה לי).

ובאופן אירוני, דווקא הרצון שלי להתבגר יגרום לבלוג להיות הרבה יותר ילדותי, בגלל שכבר לא ממש יהיה אכפת לי מה בנות חושבות עלי, כמו שהרגשתי שעוד כתבתי בימיו הראשונים של הבלוג. אתם יכולים גם לצפות לעוד פוסטים מהקטגוריה של "אני וגופי - סיפור בתמונות".

נכתב על ידי קוטר , 4/8/2005 01:54   בקטגוריות הודעות מערכת  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של marmita ב-9/8/2005 23:01
 



העונש


אתם קוראים את הבלוג שלי ונהנים, כי הבלוג שלי הוא כאמור הבלוג שהכי מעניין בישראבלוג (אין בלוג שאני נהנה לקרוא בו, ויותר מזדהה איתו, מאשר הבלוג שלי). אבל רובכם המכריע לא חושב על לעשות שום דבר בתמורה.

חוץ מאשמ"ש שניסה להכיר לי בחורה אחת או שלוש, ואילי, אף אחד כאן לא חשב להביא לי חדשות טובות, ואף אחת רצינית לא חשבה להכיר לי את עצמה בזמן האחרון. להיפך - ההתנהגות של חלק מהבלוגרים כאן היתה פשוט מחפירה. ואם את חושבת שאני כועס עליך, זה בודאי נכון. לא לעולם חוסן, כפי שכתב כאן האקס של מישהי.
ולכן, כולכם תקבלו עונש!
אני לא אכתוב שום דבר עד סוף החודש.
זהות 7.1 גם לא ממש תגיב לאנשים אחרים במשך אותה תקופה.

כל הפוסטים המעניינים שיכולתם לראות, כמו פוסט התמונות המשעשעות שאספתי, או התמונה של הכתפיים שלי לפני ואחרי, או כל מיני פשקווילים - כולם ידחו, ורק רוח מדברית תנשוב מכיוון הבלוג שלי בזמן הקרוב. הבלוג שלי ישאר ריק, אלא אם כן באמת יבואו חדשות טובות.

ביי.

ואולי הגיע הזמן שאני אגדל?
נכתב על ידי קוטר , 4/7/2005 09:25   בקטגוריות הודעות מערכת  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שילגי ב-13/7/2005 23:36
 



עשו מנוי אצל קוטר


יש הרבה אנשים שמבקרים בבלוג שלי, ונעצבים שאין פוסטים חדשים.
אז בשבילם הפוסט הזה.

הידעתם? מנוי לבלוג יאפשר לכם עדכונים בזמן אמת בכל פעם שאני כותב פוסט חדש. כך יחסך ממכם הזמן מיותר ועוגמת נפש שנגרמת לכם בכל פעם כשאתם מבקרים אצלי ומתאכזבים עד עמקי נפשכם בגלל שאין פוסט חדש בבלוג הכי מעניין והכי משעשע בישראבלוג.

זאת ועוד! בנות שירשמו עם שם משתמש מעניין, עשויות לזכות שאני אתחיל איתן! רק בשביל זה שווה להרשם.

ועכשיו במבצע! עשו מנוי אצל קוטר וקבלו גם מנוי לחצי שנה על הבלוג של בוקי לתקופת נסיון, ללא כל התחייבות.

אז קדימה, עשו מנוי אצל קוטר. המוקדנים והמוקדניות (החמודות) שלנו מחכים לפנייתכם!



שלשום כשרקדתי בכפר הירוק, הגעתי למסקנה שהעולם צריך עוד ממני. הייתי יוצר עוד זהויות, אבל אז באמת לא ישאר לי זמן לדברים אחרים.
נכתב על ידי קוטר , 13/6/2005 12:34   בקטגוריות הודעות מערכת  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שילגי ב-15/6/2005 08:47
 



טופס הצהרת כוונות לפני פגישה


כידוע לכם, הרבה בנות רוצות לפגוש אותי, וגם יצא לי להפגש עם לא מעט קוראות שלי. אבל לא תמיד היה ברור לשנינו למה לצפות.
בשביל שגם אני וגם הבת המקסימה תדע מה לצפות, הכנתי את הטופס הזה. כל בחורה שרוצה לפגוש אותי מתבקשת למלא אותו, וככה יהיה אחלה לשנינו.

הנה.

האם את אוהבת חתולים?
[_] כן, בטח!
[_] בערך.
[_] אני אלרגית.
[_] לא.

מה תרשי לקוטר?
[_] לשחק לי בשיער (המינימום ההכרחי!)
[_] לתת לי נשיקה צרפתית.
[_] להכניס את היד מתחת לחולצה שלי.
[_] כל מה שלמעלה, ועוד הרבה יותר.

במידה ותשכבי עם קוטר (מה שמאוד אפשרי), מה יהיה מותר לקוטר לעשות אחרי זה?
[_] נא לא לגלות!
[_] הוא יוכל לעדכן את המונה.
[_] הוא יוכל לעדכן את המונה וגם להשוויץ על כך.
[_] הוא מתבקש לתת לינק לבלוג שלי.


זה הכל. ותודה על תשומת הלב!
נכתב על ידי קוטר , 26/5/2005 13:17   בקטגוריות הודעות מערכת  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-8/8/2005 15:25
 



יוווו.. עבדתי עליכם


רוב האנשים הבינו שזאת היתה "מתיחה", חוץ משתי שלוש בנות ששאלו אותי בבהלה "לאן נעלם הבלוג שלך?"

ובשביל לתעד את המתיחה המקסימה והמופלאה-טכנולוגית שלי, בא הפוסט הזה.
כל מי שנכנס לבלוג שלי ראה שבמקום הטקסט הרגיל, מופיע מסך לבן ובו 3 שורות בלבד, המבשרות רעות:



ולמי שהקליק על הקישור, נפתח חלון של דפדפן בלי הכתובת, שהראה את העמוד המזוייף הבא. מה שיפה הוא שמי שלחץ על הלינק של התגובות באותו עמוד, הגיע באמת לדף התגובות של הפוסט הקודם, כדי שאפשר יהיה להשאיר תגובה (אם כי זה בטח לא נפתח אצל מי שחסומים אצלו הpop-upים).

מעניין אם היה מישהו שבאמת האמין שאני אעבור לרשימות האליטיסטים.... אני מקווה שריגשתי אתכם כמו שריגשתי את עצמי.

באהבה,
קוטר.
נכתב על ידי קוטר , 2/4/2005 00:05   בקטגוריות הודעות מערכת  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Jane Do ב-4/4/2005 11:16
 



איבדתי קוראת. וגם: אשמ"ש וטבעת הבלוגים הלוחמים


היתה לי קוראת חביבה. היא הצליחה לשרוד את כל הפוסטים מאז שהיא הגיעה ב21.09.2004, ואמרה לי שאם ניפגש אז היא תתן לי לשחק לה בשיער.

אבל בעקבות הפוסטים האחרונים על הבתולדות, היא התעצבנה עלי משום מה. אם הבנתי אותה נכון, לדעתה גם אם מישהי מוותרת על סקס ומתלוננת על כך, אסור לי להצביע על אותה בעיה. אני מניח שזה מין קטע אופייני של חוסר הגיון נשי.

היה כבר מקרה שבו שיניתי או צינזרתי פוסט בגלל שקיבלתי תלונה שהוא מעליב אנשים. כמו הפוסט המקושר שדיבר על פירוט יתר בפוסטים, והעליב את אשמ"ש. זה היה בגלל שגם התחרטתי על מה שכתבתי.

אבל במקרה הזה, אני לא חושב שיש הצדקה לשנות או למחוק משהו. יש הבדל בין תיקון טעויות ושמירה על עקרונות. אתם לא חושבים?



ואם הזכרתי אותו, אז אני לא יודע אם שמתם לב, אבל הבלוג של אשמ"ש לא קיים יותר, לאחר שנמחק בעקבות מצב רוח רע. לדעתי זה עצוב להחריד שהבלוג שהוא אחד האחראים להוצאת הג'לטין מהמילקי, וגם לעוד כמה פוסטים חשובים, נעלם ככה.
אני מודה, היו פוסטים שלא קראתי את כולם, אבל למרבה המזל הוא היה מחלק אותם בצורה ברורה לפי נושאים ככה שכמעט תמיד הייתי מוצא נושאים שכן עניינו אותי.
הנה קינה שנכתבה לבלוג שלו ע'י מישהו שאני לא מכיר בשם עידן רייכל (סתם, סתם).

טיפ קטן למי שבאמת מעוניין להחזיר את הבלוג: אני מאמין שכמוני, גם אשמ"ש מחפש חברה, למרות שהוא כמעט ולא כותב על הנושא (וכל הכבוד לו על הנונשלנטיות). ומה שמעניין הוא שנראה לי שהבלוג שלו לא יושפע במיוחד אם תהיה לו חברה או לא. אם לי היתה חברה, אז אני בטוח שהייתי כותב פחות.. ובעיקר הייתי כותב פחות שטויות וגם פחות פוסטים על סקס, כי אז הנושא היה פחות מציק לי (במיוחד אם החברה שלי היתה גם אחת הקוראות שלי).

אשמ"ש גם העביר את הטבעת של "בלוגים לוחמים" לניהולי.
אז קודם כל זה כבוד. תמיד שמחתי להיות חלק מאותה טבעת, ומעולם לא יצא לי להיות מנהל טבעת עם 29 בלוגים (מתוכם שניים הם סלבריטאים אמיתיים, כמו שאני רוצה להיות).
אבל מצד שני, אני בכלל לא לוחם. אני לא עושה הרבה מעבר לכתיבת מאמרי נאצה ושליחת פידבקים תמוהים לכל מיני חברות. אז אם יש מישהו שמרגיש שהוא יותר מתאים לתפקיד מנהל הטבעת, נא להגיש מועמדות.

עדכון: (14 למרץ) - הבלוג של אשמ"ש חי וקיים.
נכתב על ידי קוטר , 5/3/2005 13:00   בקטגוריות הודעות מערכת  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שבע ב-27/3/2005 08:58
 



אחרי הסערה


פעם, היה קיים אתר בשם אדקוויסי (התאמה, או מספיקות), והאתר הזה היה יחיד במינו. למראית עין הוא נראה כמו אתר חדשות רגיל שבו אנשים מביעים דעות, ובו כל אחד יכול להביע תגובה על הכתבות שמופיעות שם.
אבל למעשה, כל הכתבות שם הכילו מידע שגוי במכוון, ונועדו לעצבן אנשים ולגרום להם לכתוב תגובות נזעמות (אני ממליץ להציץ על הכתבה בשם "האם הבן שלך הוא האקר מחשבים?", שהיא ממש מבדחת).

עכשיו תסתכלו על זה:






במשך 3 ימים, עמד הלינק הבא בעמוד הכניסה של נענע.
אמנם הפוסט שלי הכיל את מה שבאמת חשבתי, בניגוד לסיפורים המפוברקים של אדקוויסי, אבל כתבתי אותו בצורה המתלהמת האופיינית של 7.1, וממש לא היה אכפת לי לקבל תגובות נזעמות. להיפך! אתם זוכרים שאני חצי-טרול? (ההבדל ביני ובין טרולים אמיתיים הוא שאני לא אנסה להציק לאנשים באמצעות כתיבת תגובות מרושעות בבלוגים שלהם).

הייתי מעדיף להתפרסם בתור האחד שכתב את קψה לחיiת בירוψלים בחiרף, אבל גם פרסום כזה הוא סבבה.

הסיפור התחיל אחרי שכתבתי את הפוסט על הפירסינג, וקיבלתי הודעה משמחת משירה, בעלת האקווריום. שקיללה אותי כי היא לא מצליחה להשאיר תגובות אצלי בבלוג (עוד מישהו נתקל בבעיה הזו? נא להודיע לי בדוא"ל), ואמרה שאולי היא תעשה לי לינק בנענע.
עשיתי boot לXP כדי לבדוק אם יש בעיות בהשארת תגובות, וכשהגעתי לXP אחרי כ5 דקות, חיכו לי כבר 5 תגובות נזעמות. ואז הבנתי שבאמת קושרתי. לפני הלינק, הפוסט עמד במשך יום בערך וקיבל רק 3 תגובות: תגובה אחת של מישהי שאמרה שלדעתה פירסינג בטבור זה סקסי, ועוד שתי תגובות של פישר ודורון (הבת), שהביעו תמיכה.

במשך אותם שלושה ימים:
אותו פוסט צבר 303 תגובות, רובן תגובות נאצה (לפני זה לא הגעתי אפילו ל70 תגובות לפוסט)
קיבלתי 791 כניסות לפי המונה של ישראבלוג, או 5068 כניסות לפי המונה השני (המונה הרשמי של ישראבלוג כבר לא רץ כבעבר, כנראה, בשביל לא לעודד אנשים להריץ אותו).
נוספו לי עוד 10 מנויים (כרגע יש לי 23).

בעקבות אותו הפוסט, יצא לי לדבר עם כמה בנות בטלפון, ואפילו שיחקתי בשיער של קוראת חמודה מאוד בזמן פגישת פתע שעשינו (מזל שהיא סגרה את הבלוג שלה. אחרת היא היתה עלולה לכתוב בו משהו כמו: "פגשתי את קוטר היום והוא די מזכיר את ההיפים שהוא תיאר: לא מגולח, פרוע ורועד מקור")

מדהים, לא?

הנה כמה תגובות משעשעות שקיבלתי באותם ימים:

רעות-עצבנית על קוטר! , 13:45 6/1/2005:

בחיים שלי לא קראתי שטויות כמו הכתבה הזאת שלך!! לי היה עגיל בגבה, בשפה,באף,ובלשון|!!! ואני לא היפית מסריחה אין לי ראסטות..אני הילדה נראה לי הכי נקייה שראיתי בחיים שלי! ואני לא ילדה רעה אני דווקא די טובה..לא מעשנת שונאת אלכוהול..ילדת בית..ואני ממש לא מפגרת..אני סטודנטית בטכניון בחיפה אם אתה שמעת עליו.. ואם זה דוחה אותך...זבש"ך!!! אנשים אוהבים את זה...והבנות לא ממש מצטערות שהן עשו את זה כי לא תשכב איתן בגלל זה!!! קיצר...יש לי כמעט את כל העגילית שציינת..ואני ההפך הגמור מהאנישם שאמרת שהם!!! אז לפני שאתה מדביק סטיגמות...תבדוק את המצב בשטח...זה שילדה בת 14 עם עגיל בלשון דיברה איתך והיא הייתה מפגרת..זה לא אומר שלכל מי שיש עגיל הוא גם מפגר!!! ואם אתה חושב ככה אז אתה יוצא פה המפגר!

קוטר (האתר שלי) , 14:03 6/1/2005:

שכחתי גם לציין שאנשים עם פירסינג נוטים להיות עם פיוז קצר.

רעות-עצבנית על קוטר! , 14:17 6/1/2005:
זה בגלל שאני מרוקאית!!!! חחחחחחח


תגובה שקיבלתי מג'ניה השווה, בת 14, נתיבות (לא להתבלבל עם פישר), דווקא בפוסט על הבנות המתאבדות. אותה בחורה בתחילה הגיבה על הפירסינגים, ואחר כך המשיכה לטייל להנאתה אצלי:

ג'ניה השווה... , 16:17 6/1/2005:

וואוווווווו וואווווווו... יא בן אלף של זונותתתתתתתתת !!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני רק תופסת אותך..אני מרימה אותך מהביצה השמאליתתתתת סברע'קקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק יאיאיא... בוא בוא לנתיבותת יא שרמוטטההההה
אמן תמות! עכשייווווו...לא לא....עכשיוווווו...בעצם עכשיייו!


ותגובה שהיא לא תגובת נאצה, לשם שינוי, שקיבלתי בחלון התגובות מ-ורד, האחות של Xslf ונגנית ויולה-דה-גמבה דגולה בזכות עצמה:

ורד דה גמבה: קוטר, תעדכן כבר! נמאס לי להקפיץ לך את הקאונטר סתם.


מה שמעניין הוא שהרבה אנשים הדגישו שהם נקיים. משום מה הם חשבו שאני טוען שבעלי פירסינג הם מלוכלכים, רק בגלל הדוגמא של ההיפים. כמה וכמה גם טענו שהם לא שותים אלכוהול. אני דווקא מאוד אוהב אלכוהול, אם כי אני שתיין חברתי ברוב המוחלט של הפעמים (הייתי מאוד רוצה להשתכר תחת השגחתה של אלישבע).

אגב, הצלחתי להזכר רק בשני אנשים מפורסנגים שלא היו רעים אלי: והם המוכר בקיוסק, והבחורה החמודה שלמדה איתי מדעי המחשב בבן גוריון (ג. – את עדיין קוראת את הבלוג שלי?). אתם חושבים שיבואו עוד?
נכתב על ידי קוטר , 9/1/2005 21:42   בקטגוריות הודעות מערכת  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-25/1/2005 19:54
 



חשבתי שאני ייחודי..


חשבתי שאמנם אני מקטר כל הזמן, אבל יש בי גם רגש.... וזה מה שייחודי בי. בזמן שאחרים כותבים על רוע כל הזמן, אני מנסה לשים גם כמה דברים "רגישים" מדי פעם..

ואז אני רואה שהקונספט שלי בכלל לא ייחודי.. וגם אחרים עושים ככה.

אז איך אני אוכל להגיע לטבלה?

אני מניח שאני אצטרך לחשוב על תוכנית ב'..
נכתב על ידי קוטר , 5/1/2005 15:07   בקטגוריות הודעות מערכת  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דורון(בת) ב-5/1/2005 16:35
 



חגיגות ה10,000!


כן, הגעתי לעשרת אלפים כניסות!
אמנם זה לא משהו יחסית לאחרים.. לקח לי שנה ושלושה חודשים להגיע למספר הזה. אבל בכל זאת זה חביב.
ולרגל החגיגות, הנה הצצה נדירה על הדסקטופ שלי, שתספר לכם קצת על המחשב המוטרף שלי, שנאלץ להכיל כל כך הרבה זהויות.
הגדלתי את הפונט של מוזילה בשבילכם. לצערי עדיין יש לי חלונות 2000, אבל זה ישתנה אחרי שאני אמצא עבודה ואקנה הרד-דיסק חדש (ובתקווה גם מחשב חדש...)

נכתב על ידי קוטר , 10/10/2004 00:17   בקטגוריות הודעות מערכת  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Alice the black ב-15/10/2004 09:15
 



RSS ועוד קצרצרים


אם הייתי מספק RSS Feed חלופי לבלוג שלי, במקום הRSS של ישראבלוג שלא כל כך פועל כרגע, אז מישהו היה משתמש בזה?



זה מה זה לא יפה לשאול שאלה, ולקבל עליה רק מילה אחת: "לא". היתה אחת מכאן שעשתה לי דבר כזה, וזה מה זה מעצבן.. אבל כנראה שהיא לא אוהבת אותי בכלל. בכל מקרה, אני לא אכתוב בבלוג שלה יותר אף פעם!



רבותי, אני צריך עוד תגובות לפוסט הזה. קדימה. תראו לי שאתם יכולים.



שימו לב למונה!
נכתב על ידי קוטר , 9/10/2004 20:32   בקטגוריות הודעות מערכת  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שבע ב-13/10/2004 18:14
 




דפים:  
43,313
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)