לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבטלה ועונשה

Avatarכינוי:  eli7

גיל: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2003

ווסקי סאוור


תהיתי אם להכין היום ראסטי נייל, אולד פאשונד, רוב רוי, או ווסקי סאוור.

היות ואתמול שתיתי ווסקי סאוור בAtmos Bar אז החלטתי ששוה להשוות, ואכן זה יצא מאד דומה! נדמה לי ששלי טיפה פחות מימי. ואכן הוא מאד טעים! אז הוספתי אותו לרשימת המשקאות האהובים עלי, שם ברשימות מצד שמאל.

Whiskey Sour
בשייקר עם קרח:
מנה 1 ווסקי
מנה 1 מיץ לימון
חצי מנה מי סוכר
לנער היטב, למזוג לכוס ווסקי סאוור על קרח, ולקשט בחצי פלח לימון ודובדבן.

מלבד הדובדבן שלא היה לי, גם "כוס ווסקי סאוור" כמובן שאין לי. אין הרבה משקאות שמוגשים בכוס זו, היא דומה לכוס יין כבדה, רק שהיא עם רגל קצרה יותר, והשפה שלה קמורה החוצה במקום פנימה. לפעמים קוראים לה דלמוניקו. אני השתמשתי בכוס יין במקום, בAtmos Bar הגישו לי אותו בכוס אולד פאשונד.

הווסקי סאוור הוא חלק מתבנית של משקאות בשם הSours. למשל "אמארטו סאוור" יוכן בדיוק כמו הווסקי סאוור, רק שבמקום הווסקי נשתמש באמארטו. פשוט!

חפשתי לינקים מעניינים ברשת כדי להדביק פה, ומצאתי תמונות של סבא חביב המכין ווסקי סאוור. Drink of the Month - Whiskey Sour. העמוד הוא של בחור בשם ברט קיי, ומוקדש לאביו שנפטר. האב מכין שם ווסקי סאוור בחג המולד עבור אשתו, שזה המשקה האהוב עליה. חיטוט נוסף באתר מגלה שברט קיי עצמו, דר' למדעי המחשב ועובד בNASA נפטר ב97 בגיל 38 והשאיר אשה ותאומות בנות שנתיים. אוניברסיטת טקסס השאירו את האתר הבית שלו כגלעד ויטואלי, ויש לו עוד עמוד זכרון אצל NASA.

מעניין מה קורה לבלוגים שלא עושים login אליהם לתקופה ארוכה. מעניין מה קורה לבלוגים של בלוגרים מתים, הם גם נמחקים? אולי צריך מנוי פרו בשביל לדאוג לבלוג אחרי מותך. אולי כדאי להציע ליריב להוסיף לינק "רוצה לתת לי מנוי פרו אחרי מותי?"

נראה לי שכדאי לי להכין לי עוד משקה...

נכתב על ידי eli7 , 24/8/2003 21:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



112,988
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , גאווה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לeli7 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על eli7 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)