לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גם אני הידרדרתי לבלוג.. אבוי.


And even left alone one day, aint gonna change, it's not my world.. Before me there's a road i know, the one i chose, myself to go...

כינוי:  Manula

בת: 36



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

עושה קצת אבק


וואו.

בהחלט התקופה הארוכה ביותר שעזבתי.

אפשר לומר שכל חצי שנה לבערך נתתי ביקורון בישרא, לראות אם מרכז חיי הרשת שלי מגיל התיכון עדיין שוקק חיים.

הייתי אומרת שאני מתגעגעת, אבל אני חושבת שאני לא. עם כמה חברים שרכשתי פה, וכמה שהיה לי כיף לשפוך את הלב בפני אנשים שלא ראיתי בחיי {וכמה שכן} אני חושבת שזה אולי המקום היחיד שלא התגעגעתי.

 

לרגע לא יכולה להאמין כמה שנתיים נראות כמו נצח, כמה דברים ומפגשים וצבא וטיול גדול ואהבה ובגידה וחברים וטיול יותר גדול ומשפחה וטראומות.. וכמה הרבה נכנס בשנתיים. וכמה אני כל כך לא אותו בן אדם מאז... וכמה אני כן.

 

אבל חזרתי לרגע. לתקופה קצרצרה של שבוע וחצי, עד העזיבה הבאה שלי את ארץ הקודש. כי אולי כל ההרגשה הזאת של "אני לא מתגעגעת" היא שקר אחד גדול, שצריך לבחון. אולי חסר לי היומן + תגובות הזה.

 

אכן, הרוב הגדול של הבלוגרים שלי כבר מיצה את זמנו פה. העתודאי אומנם פה, ובכל הכוח. אולי גם טל. והמשוגעת.

 

אז חזרתי. גם אם לפוסט. (:

 

נכתב על ידי Manula , 27/11/2009 23:48  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לManula אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Manula ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)