לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2010

ואו שנים..


כמה חודשים טובים שלא כתבתי פה, בדר"כ אני לא מזניחה, כל חודש אני כותבת

אבל בגלל העומס של הלימודים (תק' הבגרויות) וכל מה שמסביב אז לא כ"כ מצאתי את הזמן וגם שכחתי מהמקום הזה כמעט...

 

סיימתי בית ספר (= אחרי 12 שנים !!!

שמחה מצד אחד ומצד שני תחושה מוזרה

עכשיו נותרו רק הבגרויות , לסיים איתם וזהו :]

בעזרת ה' שיהיו לי ציונים טובים .. בשביל זה צריך ללמוד טוב טוב ולהשקיע

תקופה של חודשיים עמוסה במגנים ובגרויות וזהו , מנוחה סופסוף ...

 

שה' יעזור לי להצליח הצלחה מלאה, אמן !

שיהיה לנו שבוע טוב ובשורות טובות.

 

נכתב על ידי שרשר(: , 25/4/2010 12:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  שרשר(:

מין: נקבה




2,255
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרשר(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרשר(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)