לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היומן שלי

בת 28 מתרוצצת בין העבודה והעבודה והעבודה לבין ללימודים ולחברים ולפעמים מרגישה שאין לי זמן בשביל עצמי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2005

משמח עד דמעות


הכל בסדר....

אתמול רינה עברה את הניתוח בהצלחה.

בבוקר הייתי בבית חולים בשעה 7:00 בבוקר, נורית היתה עירנית לחלוטין, עשיתי לה בוק של תמונות למרות שלא היתה מעוניינת. בשעה 8:30 לקחו אותה לחדר ניתוחים, בשעה 10:00 נכנסה לניתוח וב 10:45 היתה כבר בהתאוששות, וב - 11:30 העבירו אותה לחדר.

כולנו היינו מאושרים עד הגג שהניתוח עבר בשלום.  בערב הגענו אלינו לבית חולים עם בלונים, פרחים, ממתקים. עשיתי לה שוב פעם בוק שלה ושלי והיא היתה מבסוטה.

היום שיחררו את נורית מהבית חולים והיא בבית

היא בסדר, כואב לה, אבל זה פחות מפחיד מלפני...

 

תודה רבה על שפיכת הלב.

שיהיה לכולכם לילה נפלא ומאושר.

 

ביי בינתיים

אני

נכתב על ידי , 5/12/2005 21:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מפחיד עד מוות


היי לכם,

קצת מפחיד אם אפשר לומר.

נורית (שם בדוי) שהיא חברה מאוד טובה שלי אמורה לעבור מחר ניתוח בגב התחתון.

היא היתה ביום חמישי בבית החולים לצורך הכרה עם המרדים וצוות הרופאים. לאחר טירטור של כמה שעות טובות בבית החולים, הרופא הראשי בא אליה ואמר לה: שמעי חמודה, אני רוצה להגיד לך שיש סיכוי של 80% שאת לא קמה משולחן הניתוחים.

נורית כבר 12 שנה פלוס מינוס חולת אפליפסיה. אני מכירה את נורית כבר 4 שנים וקצת והיא עברה התקף אחד או שניים בתחילת ההיכרות שלנו ומאז יש שקט (לא אפתח את הפה).

לא כל כך נעים לשמוע את הרופא שאומר לך שיש 80% שלא תקומי.  מפחיד...... נורית חתמה על הטופס שבו היא מבקשת לעבור את הניתוח למרות הסכנה שיש לה בו, וזאת כדי שהיא תוכל לחיות בצורה שקטה בכמה שנים הקרובות בלי סבל מיותר. הרי היא עברה כל כך הרבה בשנים האחרונות, היא רוצה קצת שקט.

מכירים את זה שהצרות באות בצרורות? זה בדיוק מה שיש לנורית, כל הזמן יש משהו חדש.... לא הכי נעים בעולם.

דיברתי עם נורית ביום חמישי אחרי שחזרה מהבית חולים והיא מספרת לי מה שאמר הרופא, ואני כולי צמרמורות ודמעות בעיניים. הלכתי לבוס שלי ואמרתי לו: שמע, אני לא מגיעה ביום ראשון לעבודה אני הולכת עם חברה שלי לבית חולים היא אמורה לעבור ניתוח, הרופא אמר לה שיש לה 80% לא לקום משולחן הניתוחים, ואני כבר עם דמעות בעיניים, לא היה לו מה לומר.

בערב (יום חמישי), אמרתי לנורית שאני לא הולכת לעבודה ביום ראשון ואני באה לבית החולים והיא התחילה להתווכח איתי ואמרה לי שלא צריך, אני יעבור את זה, ואז אמרתי לה, את מכירה אותי כל כך טוב, שאת יודעת שאם את אומרת לא זה יהיה כן? ועמדו לה דמעות בעיניים מרוב אושר על זה שאני יהיה שם ביום חמישי.

בעוד שעתיים נורית מתאשפזת, ההורים שלה לוקחים אותה לבית החולים. אני ומירה (חברה טובה מאוד של שתינו) נוסעות לבית החולים לארח לה חברה ולהוציא אותה מהמתח שנורית שרוייה בו.

אני יודעת שהכל יהיה בסדר.

אבל בכל זאת מפחיד עד מוות.

 

נורית נשמתי, אוהבת מלא, ובהצלחה מחר בניתוח... יש אנחנו צריכות לנסוע שבוע הבא לשנקין, אל תשכחי.

אוהבת מלא.

 

אני

 

 

נכתב על ידי , 3/12/2005 17:10  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


איך הגעת לישרא? איך נודע לך על האתר, ולמה פתחת בלוג מלכתחילה?
הגעתי לבלוג דרך חברה שלי.
למה פתחתי? סתם כדי לשפוך את הלב


האם זה הבלוג הראשון שלך? אם לא, כמה היו לך ולמה סגרת אותם?
לא. היה לי עוד אחד אבל בוא נסגר כי לא נכנסתי אליו מלא מלא זמן

האם יש לך חברים שקוראים אצלך, או שזה המקום שלך להתבכיין עליהם?
חברה אחת קוראת אותו (היי מותק), וזה המקום להתבכיין על החברים האחרים :)

האם את כותבת תמיד את האמת, או "מוסיפה קצת נפח"?
כותבת את האמת, לא יודעת לנפח או לשקר.

האם היה מקרה, שבו הכתיבה בבלוג היתה המפלט האחרון - המקום היחיד שבו יכולת לשפוך את הלב?
לא ממש לא... בשביל זה יש לי את החברים הכי טובים לשלי (3 סה"כ)

איזו משמעות את מייחסת לקאונטר? האם את מרפרשת כל דקה, כדי לבדוק אם נוספו כניסות לבלוג?
ממש לא... אני נכנסת לכאן פעם בכמה זמן... מי שרוצה להכנס, שיכנס.

האם את בודקת תגובות חדשות כל עשר דקות? האם את עונה לכל התגובות?
ממש לא, בדרך כלל כן... תלוי במצב הרוח באותו רגע

ולסיום, מה יש בבלוג שאין ביומן אישי או סתם בחברים?
אנונימיות... (למעט חברה אחת שקוראת)

נכתב על ידי , 3/12/2005 17:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 44




253
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למשוגעת במקצת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על משוגעת במקצת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)