לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

תשובות לשאלון השבועי


הדבר האחרון שעשית:
אכלתי קורנפלקס מהשקית

המילה האחרונה ששמעת:
יאללה ביי

השיר האחרון ששמעת:
לני קרביץ- ליידי

הרגש האחרון שהרגשת:
געגועים

הריח האחרון שהרחת:
שמפו

הנוף האחרון שראית:
מפרץ חיפה

הפרצוף האחרון שלך:
=\

הקול האחרון ששמעת:
צעקות מבחוץ

האדם האחרון שדיברת איתו:
שכנה שבאה להביא מפתח

האדם האחרון שהתקשרת אליו:
הבן זוג

האדם האחרון שהתקשר אליך:
הבן זוג

האתר האחרון שביקרת בו:
מקושרים

נכתב על ידי מאיה =) , 9/10/2007 15:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לאן מועדות פניי- 2


שמה את כל הפלייליסט, ובוחרת אקראי.

נגנב ממנו

 

איך העולם רואה אותי?
Sting & The Police - Every Breath You Take

 

"כל דבר שתעשי, כל חיוך שתזייפי, אני אסתכל עלייך..."

"את לא רואה? את שייכת לי, איך הלב שלי עוקב אחרי כל צעד שלך"

 

וואלה? אני שמחה.

 

האם יהיו לי חיים מאושרים?
בטח שאבוא- מוש בן ארי.

 

"בטח שאבוא, אליך אבוא, בטח שאבוא
אמצא בך אמת,
כשאבוא אמצא בך שניים
כשאבוא אמות בזרועותייך, כשאבוא אמצא בך שמיים"

אין לי מושג מה זה אומר, אבל זה נראה לי כמו תקווה. ואם תקווה לשאלה- אז יש תקווה לאושר.

מה אנשים באמת חושבים עליי?
ממשיכים לרוץ- סינרגיה.

"וממשיכים לרוץ, ועוד מכשול בחוץ, גם אם נראה מפחיד

אתה יכול אם רק תחשוב גדול, כשכולם אומרים לך- שמקום שני זה רע

אם אתה יכול אז אתה גדול!"

 

מחזיקה מעמד עוברת עוד מכשול , ולא מקשיבה לשאר השטויות שאומרים לי?

 

האם אנשים חושקים בי בסתר?

when you woke up this morning- leonard cohen


"when you woke up this morning everything you had was gone"
"But you were born under a bad sign"

לא משהו הא? חשקו אולי פעם, ועכשיו זה עבר?

איך אני יכול/ה לעשות את עצמי מאושר/ת?
איקי וקסמן- תמיד אוהב תמיד נפגע

"איך אהבנו פעם עד השמיים, והיום לא מדברים
זוכר שפעם אמרת לי לא חשוב מה שאומרים.
אהבתי אליך היא נצחית"

"אומר, תני זמן זה יסתדר אולי כמו תמיד. מפחדת קצת יותר מדי"
אז איך אני יכולה לעשות את עצמי מאושרת? לסדר עיניינים, לתת זמן להכל, להפסיק לפחד, להיות עם מישהו.

 

מה אני צריכ/ה לעשות עם חיי?
אבות ובנים- אביתר בנאי.

 

"תיכף אני ארצה שתלכו מפה- שאוכל כבר ליפול בשקט
שלא תראו את הפצעים נפערים- שנשאר לבד ונשבר לאט"

לבכות בשקט? להסתתר? להעלם?! WTF

 

האם יהיו לי ילדים?

Joss Stone - Super Duper Love

 

"Could I be that mistaken
Believing that you really care"

 

אל תעבדו עליי? מה זה אומר?

 

עצה טובה בשבילי:
אוהב אותך- דניאל סלומון

 

 

מהו שיר הנושא שלי, לדעתי?
על הרצפה- מוניקה סקס

 

 

מהו שיר הנושא שלי לדעת אחרים?
חמי רודנר- אימפריות נופלות

 

 

איזה שיר יתנגן בהלוויה שלי?
רוצה ללכת- שייגעצ

 

 

איזה סוג אישה/גבר אני אוהב/ת?

hurt- cristina

 

לא ממש..


איך יהיה לי היום?
infected mushroom- eat it raw

תאכל אותו חי?

 

למה אני כאן?
my heart will go on- סלין דיאון

 


בתור מה אנשים יזכרו אותי?
יש לו בחורות כמו מים- הג'ירפות


הרבה ירצו אותי? הרבה ירצו אותי כאישה?

 

איזה שיר יתקע לי בראש מחר?
עכשיו תורי- אבי עברי

יש מצב.

 

האם יש בחוץ אנשים שבאים לקחת אותי?
רמי מואשם באחזקת סמים קלים- הג'ירפות

 

המשטרה תבוא לקחת אותי? חח אוקיי
 

איך תהיה השנה הזו?
Lady- lenny kravitz

נכתב על ידי מאיה =) , 9/10/2007 14:39  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  מאיה =)

בת: 34



תמונה




4,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאיה =) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאיה =) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)