לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

i'm just a girl



כינוי:  .AnGeL

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

תשובות לשאלון השבועי


האם היית מגדירה עצמך כביישנית?
כן

אם כן,כיצד זה בא לידי ביטוי?
שאני בקושי פותחת את הפה ליד אנשים חדשים

האם פעם קרתה לך פאדיחה כלשהי עקב ביישנות?
הרבה פעמים... לפעמים אני יוצאת פשוט מטומטמת.. או סנובית (אפילו שאני הכי לא סנובית)

יש מישהו מסויים ממנו את מתביישת באופן קבוע?
לא

האם את מכירה מישהו שהוא ביישן יתר על המידה? כיצד זה בא לידי ביטוי?
כן, אני :O
בא לידי ביטוי בכל התחומים... עם כל מי שהוא לא החברות שלי/המשפחה הקרובה

כאשר עשית משהו מבייש, האם תספרי עליו להורייך או חברייך?
מה זה משהו מבייש? להורים כנראה שלא..

כאשר את מדברת עם אנשים, הם את יוצרת קשר עין או נמנעת ממנו?
אני משתדלת ליצור קשר עין אבל כשאני לא שמה לב אני מסתכלת באופן אוטומטי על הפה... ממש קשה לי להסתכל לאנשים בעיניים.

את זוכרת מקרה מסויים בו התביישת בצורה חריגה?
לא

כשאת רוצה משהו מסוים ממישהו, הם תבקשי באופן ישיר, או שתהססי לפני שתבקשי?
אני אבקש באופן ישיר (אבל זה לא אומר שאני לא אהסס לפני שאני מבקשת...)

נכתב על ידי .AnGeL , 23/3/2008 14:43  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם את קוראת הרבה ספרים?
כן

איזה סוג ספרים את אוהבת לקרוא במיוחד?
אממ כל מיני- רומנים, מתח...

מהו הספר האהוב עלייך?
לא יכולה לבחור

האם את הולכת לספרייה לעיתים קרובות?
לא

האם אי פעם היה לך מנוי לסיפרייה?
יש לי עכשיו

מהו הספר האחרון שקראת?
משאלה אחת ימינה

ומה לגביי עיתונים?
קוראת

האם את כותבת סיפורים?
פעם כתבתי (כבר לא..)

מתי בפעם האחרונה קראת ספר?
סיימתי את משאלה אחת ימינה לפני כמה ימים

האם לדעתך חשוב לקרוא ספרים?
כן

נכתב על ידי .AnGeL , 11/3/2008 23:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


הדבר האחרון שאכלת:
עוגת שוקולד

הדבר האחרון שראית בטלוויזיה:
הישרדות

הספר האחרון שקראת:
משאלה אחת ימינה

המשחק האחרון ששיחקת:
לא זוכרת

האיש האחרון שדיברת איתו בטלפון:
אמא


הדבר האחרון שכתבת:
את התשובות לשאלון הזה XD

הדבר האחרון שהרגשת:
שמחה D:

הרגע האחרון שבכית:
אתמול בערב

הרגע האחרון שאהבת:
ביום שישי אהבתי מישהי במיוחד


המקצוע האחרון שלמדת:
אנגלית

השיר האחרון ששמעת:
נועה של הים של יזהר אשדות

המילה האחרונה ששמעת:
ביי

נכתב על ידי .AnGeL , 2/3/2008 08:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.AnGeL אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .AnGeL ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)