לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


זה הזמן שלי לצעוק בחזרה.

כינוי:  .מעיינצי.

בת: 33

ICQ: 171647107 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007


יש לי פה זכרונות טובים מידיי,

חבל למחוק את הכל.

 

חבל לסיים את הכל, לפחות ככה.

 

לא נראה לי שאני אעדכן מתישהו בקרוב.. לפחות לא פה.

נכתב על ידי .מעיינצי. , 11/11/2007 22:48  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של || ~ Kawaii IT =^,^= || ב-27/11/2008 04:05
 





7,786
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.מעיינצי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .מעיינצי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)