לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שאסי?! WTF?!

נולדתי בחודש ה- 18 ושנולדתי הייתי בת שנה וחצי... בגיל 6 הלכתי לאוניברסיטה בתל אביב... וניהייתי פרופסור לשרוטולוגיה. יש לי חברים מחורפנים מהתחת, הורים שרוטים לגמרי.. ובקיצור... בגכמחנגינגחהכ!!!

כינוי: 

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

ושוב.. חזרתי


כן.. פעם שלישית שאני משחזרת את הבלוג שלי.. אין לי מושג למה.. מעצבן אותי שאנשים קוראים אותו ואז מגיבים לי במסנג'ר. רוצים להגיב? תגיבו בבלוג... לא במסן באמא שלכם!

 

עובר עלי זמן טוב..

הייתי בטיול חנוכה, היה ממש כיף!

אני ויקיר התקרבנו, שזה באמת עשה לי את הטיול.

כל הטיול היו רק בדיחות של צ'אק נוריס! ביום השלישי זה כבר שיגע את כולם! אבל אף אחד לא הפסיק.. חח כולם נהנו מזה!

וואי כמה בדיחות היו שם!  וגם הם בטיול המציאו בדיחות חחחח היה כל כך מצחיק!

ממש נהנתי בטיול!

למרות שנפלתי וואחד נפילה!

ה-נפילה של הטיול חחח

למזלי נחתתי על הרגל שלי ולא שברתי כלום.. מטר וחצי נפלתי.. וואי.. היה מפחיד!

בדרך חזרה היה גם כיף!

אני ויקיר ישבנו ביחד.. עצרו בדרך במקדונלס'! כולם ישר הלכו לטרוף שם! איזה תורים.. אמאל'ה!

 

וואי וכמה אנרגיות היו לי בטיול! בחיים לא היה לי כל כך הרבה אנרגיה! זה היה גדול

חחח ממש נהנתי

הוצאתי מלא אנרגיות, השתוללתי! היה כיף חיים!


ואם כבר דיברנו עליו

מה שהולך בינינו פשוט לא ידוע..

כל כך קשה לי להבין את עצמי!

וחשבתי על ה.. כל כך הרבה.. וכרגע.. אני ממש רוצה לנסות! ממש!

אני חושבת עליו הרבה מאז הטיול.. ולא ממש אכפת לי מה אחרים חושבים.. באמת שלא מפריע לי דברים שפעם הפריעו לי.. השתנתי.. ואני שמחה על זה! מאוד

אני הולכת אליו ביום ראשון.. לראות סרט או משו.. וסתם להיות איתו..

אני מתגעגעת (:

 


 

היה לי כל כך הרבה מה לכתוב.. אבל פשוט נהיה לי בלאקאווט..

מעניין...

 

טוב, שיהיה זכרון נחזור לפה P:

 

לילה טוב!

 

 

נכתב על ידי , 14/12/2007 23:24  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





10,795

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשאסי =) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שאסי =) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)