לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Can I Fly Too?


kashka XD

כינוי:  DrinKit

בת: 32

ICQ: 309553183 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2009

תמונות :) סוף סוף חח


עידכון תמונות..

וואי אני מתגעגעת לאנשים מסויימים ולתקופות מסויימות..

תאכלס אני מתגעגעת ללימודים אפילו.. העיקר לצאת מהבית ולראות אנשים שלא ראיתי מזמן.. לבלת ולכייף..

אני לא רגילה להיות בבית.

אתמול חזרתי מסמינר מל"ח הארץ הכשירו אותנו להיות מדריכים בשעות בחירום..

זה היה אחד הטיליים הכי טובים כיפים בחיים שלי.. אני בחיים לא ישכח אותו..

כל הרע והטוב שהיה יזכר לנצח.. אני שמחה ושלמה ב100% שיצאתי אליו..

ובמיוחד שחוויתי אותו עם האנשים האלו שהיו איתי שם...

אני מתגעגעת אלאלונוש מאמא שלי... ורויקי החמוד...

מקווה שהכל יחזור לשיגרה שהיה בעבר.. שאני בקושי מופיע בבית ורק עושה חיים :]

אהה כן לאמא שלי יש מימולדת.. כפרעליה :-* 3>

אז הנה לכם=]









 



 





















טוב עד כאן לפי דעתי :}

אני אוהבת את כולכם.. ומתגעגעת.. 3>3>3>

אנשים שימרו על עצמכם!!

מואה :-*

 

סי יה=]

אילנה :) 3>

 

נכתב על ידי DrinKit , 8/1/2009 14:38  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDrinKit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DrinKit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)