לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של עדן



כינוי: 

בת: 38

ICQ: 247498480 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

שאלון


גנבתי את השאלון מהבלוג של אח'שלי, כי משעמם:

פוחדים מרעמים: חח לא
אוהבים לקפץ בשלוליות: מה, אני ילדה בת שנתיים?
הכי כיף לעשות כשיורד גשם: לישון מתחת לפוך
מאיפה מתחילים לאכול את הקרמבו: סורי, אבל אני לא מתקרבת לקרמבו בלעע
גם אתם נהרתם עם כל עם ישראל לראות שלג בירושלים: אממ לא

או/או:
אישלג או מלאך שלג: איש שלג
ברקים או רעמים: ברקים, זה כזה יפההההה, זה הדבר היחיד שאני אוהבת בחורף
במרק: שקדים או קרוטונים: קרוטונים, אבל גם שקדים סבבה
תנור או מזגן: מZגןןןןן
שוקו חם או קר: חם
מטריה רגילה או מתקפלת:. שום מטריה, שונאת מטריות
שמיכת פוף או שמיכת צמר: פוף

אהוב:
משקה חם: תה
מטריה: מה, אתם לא עוקבים אחרי השאלות ש'לכם?
בגד חורף: גולף שאמא קנתה לי ביום ראשון
שיר חורף: "איתי" של קרן פלס
זיכרון חורף: פעם אחת הלכתי לביצפר בגשם זלעפות ועד שהגעתי למקיף, כל הבגדים שלי היו רטובים אז המנהלת שלחה אותי הבייתה להחליף בגדים ולחזור, אבל אני "לא שמעתי" שהיא אמרה לי לחזור לביצפר



ועוד שאלון , שלא קשור לחורף..

זה או זה?
פירה או צ'יפס: צ'יפס
אפונה או תרד: לא זה ולא זה בלעעעעעע
חום או קור: חום!!!
חורף או קיץ: קיץץץץץץץץץץץץץץץ
פלאפון או מירס: מירס
אח או אחות: עירית
תה או קפה: תה
קפה או שוקו: קפה (אבל נס קפה)
תה או שוקו: תה
קר או קפוא: לא זה ולא זה
יום או לילה: לילה, אבל ביום שאין לי עבודה למחרת, כדי שאני לא אצטרך לקום ב-5!
ירח או כוכבים: כוכבים
דשא או אדמה: דשא ביום שמש חם
מטוגן או על האש: על האש!!!!
פסטה או אורז: אורז
רביולי או ניוקי: רביולי
לזניה או סלט: סלט (טונה, אם אפשר, תודה)
אוכל של אמא או במסעדה: רק אוכל של ממו
תל אביב או ירושלים: ירושלים, אני בא אלייך, אל חומותייך, כי את היחידה, אני נשבע!
אילת או אילת: וואו, זאת השאלה הכי קשה שהייתה עד כה... נראה לי שאני אלך על אילת?
מסעדה איטלקית או מזרחית: איטליאנו
סלט או ממתקים: ממתקים
תפוז או בננה: תפוז
וואלה או ynet: וואלה!
מתמטיקה או אזרחות: מה, שאני אבין... זה בכוונה? דווקא שני המקצועות שדפקו לי את תעודת הבגרות?!?!
2 או 3: אממ... 5?
כלב או חתול: כלב
דג או צב: אפ'חד
משמש או אפרסק איכסססססססס תשאלו את עירית, יותר טוב...: היא אוהבת את שניהם
דלעת או ברוקולי: דלורית חחח
תות או בננה: תות
קרפ צרפתי או ואפל בלגי: קרפ צרפתייייי
גלידת וניל או שוקולד: שוקולד, במיוחד אם זה שוקולד שוויצרי
פופקורן או צמר-גפן מתוק: פופקורן, אבל לא מהסוג שעירית מכינה (עירית, אם את מבינה למה אני מתכוונת חעחעחע)
חלה או לחם קל: חלה
רוקדים כוכבים או נולד לרקוד: אין לי זמן לראות את זה... אני רק רואה את תוכניות הגמר של כל ריאליטי
קשת או רשת [בערוץ 2]: קשת, ברור!
ערוץ 10 או 22: 22
YES או HOT: יסססססס
NO או COLD: נוווווווו
נעל או גרב: גרב
גופיה או סווצ'ר: גופיה
קרבי או ג'ובניק: קרבי כמו ערני השקסי
אולסטאר גבוהות או חצי: גבוהות
אולסטאר מקושקשות או חלקות: מקושקשות
אורנג' או סלקום: סלכלום
לאומי או פועלים: פועלים
אופניים או סקייטבורד: SKATERS RULZZZ
מחשב או DVD: מחשב

הספקת לעשות היום? כמה פעמים?
להיות בגשם: 0
לשתות שוקו: 0
להתקלח: 1
לחפוף: 2
לצחצח שיניים: 1
לשלוח SMS: אחד
להיפגש עם חברים: 3
לצאת לטייל: 0
לעשות כלים: 0
לתלות כביסה: 0
לנמנם: 0
לגמגם: 0
לחרבן: *אהמ* מה זה מעניין אתכם בדיוק? *מסמיקה*
ללכת מכות: 0
לחבק: 0
לנשק: 0
בקיצור, כמעט ולא עשיתי כלום היום
נכתב על ידי , 13/12/2006 19:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדנו'ש ב-20/12/2006 22:47
 



תשובות לשאלון השבועי


האם את מנויה בחדר כושר? איזה?
לא

באיזה חוגים את משתתפת או שהשתתפת בעבר?
בכיתה ג' הייתי בחוג ללימוד חלילית, זה נחשב?

מה הוא סוג הספורט המועדף עליך?
כדורגל ובאולינג

כמה זמן את מקדישה לפעילות גופנית ביום? בשבוע?
אין לי זמן לזה... אבל אני אוהבת ללכת ברגל, אז כשאני צריכה להגיע למקום כלשהו, אני מעדיפה שזה יהיה ברגל ולא במונית או אוטובוס

באיזה סוג של פעילות גופנית היית רוצה לעסוק ועד עכשיו לא יצא לך?
אמממ... וואלה, לא יודעת

איפה את מעדיפה להתעמל? בבית או במכון כושר?
במכון כושר, כי זה נותן יותא מוטיבציה כשאחרים מתעמלים איתך

בשביל מה את עושה ספורט: בשביל הדיאטה, כיף, כושר?
כיף וכושר

מה המרחק הכי גדול שרצת אי פעם ברצף?
לא זוכרת, אבל זה היה מזמן... נראה לי שזה היה בצבא

באיזו פעילות גופנית את הכי מתקשה לעסוק?
ריצה חחח כי יש לי בעיה ברגל אז אני משתדלת לא לרוץ

האם פעילות גופנית מהווה חלק גדול מחייך, או חלק זניח?
חלק זניח ביותר

נכתב על ידי , 13/12/2006 19:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lonely Shadow ב-14/12/2006 17:04
 



תשובות לשאלון השבועי


כמה אתם במשפחה?
6 אחים ואחיות, כולל אותי

האם יש ריבים לפעמים? על מה בעיקר?
חחח רק לפעמים? תמיד! על כל מיני דברים שלא בא לי לפרט כרגע

למי את יותר דומה? לאבא או לאמא?
לאמא

האם יש למשפחתך או לחלק ממנה איזה תחביב מיוחד או כל דבר אחר שמגבש אתכם?
אממ... לי ולעירית יש תחביב... לשמוע מוזיקה ביחד ולצחוק על שירים בשפות שאנחנו לא יודעות

האם קרה לכם פעם סיפור מצחיק או חוויה במשפחה?
קרו מלא כאלה... המשפחה שלי מצחיקה בכללי.
אבל מרוב שיש הרבה, אני לא זוכרת משהו ספציפי

מה היה האירוע המשפחתי האחרון שהיית בו? האם נהנית?
אממ... בברית של הבן של בת-דודה שלי.
האמת, לא נהניתי משתי סיבות:
1 - הגענו רק לארוחה, כי נסענו באוטובוס
2 - הייתי חולה עם חום וכאבים

האם את אוהבת את המשפחה שלך?
לא את כולם (עירית, את יודעת למי אני מתכוונת)

נכתב על ידי , 4/12/2006 16:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדנו'ש ב-7/12/2006 19:55
 





4,286
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדנו'ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדנו'ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)