לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Plonter, New and Improved - BETA Version
כינוי:  הפלונטר

בת: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

די לחתונות!!


 

אז ככה.

לפני שנה - כולם מסביבי התחתנו.

6 חתונות בחודש אחד.. סוג של התאבדות כלכלית.. הרבה כסף הלך על זה..

עכשיו... 2 חברות ממש קרובות מתחתנות.

די!!

למה בקבוצות?

אי אפשר לעשות את זה אחד אחד??

מה.. יש מועצה שמחליטה 'היום כל החברים הכי קרובים של הפלונטר יתחתנו כדי שהיא תצטרך להוציא 1000 ש"ח'???

למה לעזאזל אנשים עושים את זה?

כדי שאחרי שנה פתאום הבחורה תחטוף שטוזה למוח ותתחיל לעשות לבחור סרטים? כדי שאחד הצדדים יתעורר עוד 3 שנים ויתחיל לבגוד בצד השני, שמאמין לגמרי במונוגמיה? כדי שמערכת היחסים תדרדר ביגון שאולה?

תקראו לי פסימיסטית, אבל מה שאני רואה מסביבי (חוץ מאחי) רק מאשש את הדעה הזו..

אני רואה כל כך הרבה מערכות יחסים ששנה אחרי החתונה פתאום.. נגמרות.. ועל מה?? על הדברים הכי קטנים, שלא הפריעו לפני החתונה ועכשיו פתאום כן.. אז למה לעשות את זה לעזאזל? למה להוציא כל כך הרבה כסף, וכל כך הרבה אנרגיות, על דבר שבמילא.. לא אומר כלום?

אני מחזיקה בדיעה שלא צריך חתיכת נייר בשביל "להוכיח" מחוייבות. אני לא צריכה חתיכת נייר כדי שתוכיח למישהו שאני מחוייבת אליו. כזו אני.

פשוט.. לא מבינה את זה.

 

נכתב על ידי הפלונטר , 8/11/2005 19:12   בקטגוריות תסכול  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רק אחד..


 

מה ביקשתי?

לילה אחד לא לישון לבד...

 

לילה טוב..

 

נכתב על ידי הפלונטר , 11/10/2005 00:10   בקטגוריות תסכול  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לעזוב הכל וללכת?


 

חמישה ימי מחלה.

חמישה ימים אני בבית.

מרגישה פתאום... לא נחוצה.

לא בעבודה... לא בהרבה שטחים אחרים...

טכנאיי סאונד עושים את העבודה שלי...

אנשים מסויימים פשוט.. מתעלמים ממני..

 

אולי הגיע הזמן להמשיך הלאה? למצוא מקום אחר?

 

לעזוב הכל.. וללכת...?

 

נכתב על ידי הפלונטר , 20/4/2005 22:28   בקטגוריות תסכול  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נפילה רגעית


 

כן, גם לי יש כאלה רגעים.

אבל כרגע...

אני מרגישה הכי שמנה ומגעילה בעולם!!!

למה?

כי יש לי כאלה קפלונים שיוצאים מהמכנסיים שאני לובשת עכשיו... ואני ממש אוהבת את המכנסיים האלה...

אז כן...

הסתכלתי במראה וחשבתי לעצמי... "אני שמנה ומגעילה!"

לא רק זה, אני גם צרודה, ומשתעלת.

הכי כיף להרגיש חרא!

אבל מה - בשביל קיש - התייפייפתי, ואפילו עשיתי תסרוקת בשיער!

(היא אמרה שזה יפה... אני אסמוך עליה כי עליי אני לא יכולה לסמוך כרגע... אם הייתי יכולה - לא הייתי יוצאת כרגע מהבית...)

 

נכתב על ידי הפלונטר , 3/3/2005 21:48   בקטגוריות תסכול  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אינטרנט, הרשת העולמית...


 

מה קרה?

מלחמה?

נפלו השרתים של המסנג'ר??

ככה יפה?

טוב, נו...

 

נכתב על ידי הפלונטר , 8/2/2005 20:52   בקטגוריות תסכול  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה קורה איתי?


 

חוץ מהחיוך הדבילי שהיה לי על הפרצוף אתמול אחרי ה.... ה... ביזארי... אני לא עצמי.

הפיוז שלי חזר להיות מה קצר... לא יודעת.

i'm snappish. אין לי סבלנות לאנשים.

אני מתפרצת... עושה פרצופים... ואין לי שליטה על זה...

עכשיו ההכרה על זה הכתה אותי... כשקיש אמרה לי שאני לא עצמי.

מה קורה איתי??

 

(ולא, זה לא pms...)

 

נכתב על ידי הפלונטר , 4/12/2004 14:14   בקטגוריות תסכול  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
28,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להפלונטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הפלונטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)