לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Plonter, New and Improved - BETA Version
כינוי:  הפלונטר

בת: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ?. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שדרות, עיר האורות


 

כן, שדרות.

מה יש שם?

לא יודעת בדיוק, כי היינו באיזור המתנ"ס.. 'כנס שדרות לחברה'.

ביום הראשון לא היה מעניין במיוחד.

היום השני, קרי - אתמול, היה דחקות, שיגועים, שופים, בופים, קטעים וסחטיינים!!

רוב חברי הכנסת שחשבו שיגיעו ביום הראשון, לא עשו כך.. מביש, אפּס..

ביום השני היו הקטעים.

בערב הגיע סטיב, ומיד אחריו הגיע עמיר פרץ.

בקטע של סטיב היו הרבה התפרצויות, האיש מכיכר הלחם הפריע לו כל הזמן..

אבל אז עלה עמיר פרץ, עם חיקוי מצויין של יצפאן!

אני אומרת פה.. לבן על גבי ירוק.. אני יודעת במי אני בוחרת.

לא, לא.. לא צריך להיבהל.. לא הפסקתי להיות א-פוליטית..

אני פשוט ממש רוצה שיתחיל להיות קטעים באירועים של רוה"מ..

אז.. הצביעו בהמוניכם!!

 

"היתה לי הערה. לא בעין. בעלף"

 

יום טוב.

 

נכתב על ידי הפלונטר , 24/11/2005 09:46   בקטגוריות פוליטי?  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קטע קריאה יפה


 

עופר שלח תותח!!

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2892391,00.html

 

 

נכתב על ידי הפלונטר , 22/3/2004 12:16   בקטגוריות פוליטי?  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה לעשות עם הרצועה... סטרט-אפ.


 

אני כבר הרבה זמן חושבת על זה..

לקדוח המון חורים מאוד מאוד עמוקים מסביב לרצועה. לדחוף בפנים חומר נפץ, ואז בבת אחת לפוצץ אותם, והרצועה

will just... float away!!

מה? לא טוב??

 

נכתב על ידי הפלונטר , 22/3/2004 11:54   בקטגוריות פוליטי?  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מי מנהל את המדינה??


 

טוב.

זה לא שאני שמאלנית קיצונית, אבל בשביל מה זה היה טוב?

בשביל מה להרוג אותו?

הרי עכשיו יהיה הרבה יותר רע! הוא יעשה יותר נזק במותו מאשר בחייו...

עכשיו אמא בקטע של "תתרחקי ממקומות הומים"...

אז זה לא שזה מפתיע אותי יותר מדי, בייחוד אחרי שעבדתי בכנסת כמה פעמים... אבל מי מנהל את המדינה הזאת??

 

נכתב על ידי הפלונטר , 22/3/2004 11:22   בקטגוריות פוליטי?  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



28,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להפלונטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הפלונטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)