לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סימידין הקטן

ככככ- טוב, אני סימיד ואני קטן. יש לי גם המון סיפורים מהתקופה שהייתי יותר קטן אפילו. לפעמים אני מסכן, ואז אני צועק: "סימיד המסכן, סימיד המסכן... מה עשו לו???!!!" אבל אני גם מצחיק, ויודע לעשות קונצים... אני גר בסירה קטנה, ויש לי הרבה חברים דגים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

סיביד כותב לאמא שנסעה להפליג בים


מה שלומך איבא? איך חיי הים? זה סיביד...... אני עובד עכשיו בגלידה, ויונתן כבר בא לבקר שם.... המקום שייך לשי קומבינה, והוא הכי מצחיק בעולם. מישהו בא וביקש קצפת עם פירות... ואין לנו פירות חוץ מפירות קפואים.... אז הוא אומר לו: "בסדר.... אין בעיה.... אבל זה יעלה לך...." ואז רואים אותו מחשב בראש.... "30 שקל...." ואז הוא הולך עם חיוך למטבח, ודוחף לו כמה פירות קפואים לגמריי וקצת קצפת....... סיביד היה בשוק...... הוא כזה מצחיק.......

מה עוד? טוב יש הרבה, אבל סיביד ממהר לעיר הבירה, לשתות קצת פטל בקשית, ולאכול סוכריות, ולשלוק מלא בירה!!!! כי אני לא פראייר!!!! חחחחח..... סימיד, שקט..... טוב טוב......

 

יאללה מה... זזתי.........

נכתב על ידי simid , 23/8/2007 00:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  simid

בן: 20




1,360
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsimid אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על simid ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)