לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


אילו יכולנו להתחקות אחר סודות אויבינו, היינו מוצאים בחיי כל אחד מהם מספיק עצב וסבל כדי לפרוק איבתנו
כינוי: 

בת: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2015


לשוטט כאן, בין מעט הבלוגים שנמצאים אצלי בקבועים ועוד כותבים משהו פה ושם, זה קצת כמו לחזור לבית ילדות. זה מקום דחוס ברגשות וחוויות שעברתי, דחוס בעולם פנימי מזמן אחר. נעים לי פה ונוסטלגי, הוא שלי ולמרות זאת אני מסתובבת בו כמו תיירת. אני כבר לא כאן.

יש בי הרבה אהבה והוקרת תודה למקום הזה, לנשים ולאנשים שהיו עבורי חלק ממנו.   

נכתב על ידי , 29/11/2015 11:51  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





83,591
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסרפנטינה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סרפנטינה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)