לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בגישה קצת אחרת


סתם מקום משעשע או להפגת השיעמום. לא פיקטיבי, לא מסיבי. מי שרוצה מוזמן... מי שלא רוצה מוזמן ללכת.;)

כינוי: 

בן: 37

ICQ: 157497263 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מחשבות על העתיד


p { margin: 0px; } אוקי, אז אני עומד להשתחרר.
עכשיו מה?...


לימודים? חו"ל? סתלבט על החוף בלי כלום על הראש?
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 17/7/2008 12:46   בקטגוריות עידכונים, צבא, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחשבות על האסלה...


p { margin: 0px; } הכותרת יש בה משמעות... האם אי פעם ישבתם על האסלה וחשבתם על העולם? הקיום? משמעות היקום?
הגעתם ל42? אז זהו... זה נכון אבל צריך יותר.
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 22/6/2008 20:56   בקטגוריות עידכונים, שטויות רבותי/גבירותי שטויות!, אופטימי, צבא, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nimirooyn, ההיפראקטיבי והמיתוס. ב-24/6/2008 16:39
 



רשימה חדשה הוספה בהצלחה!


אנשים שעושים לי טוב על הלב

 

 

רשימה דיי מצומצמת של אנשים שלא משנה מה יהיה לי טוב איתם.

 

מי שקרא לאחרונה את הבלוג שלי יודע שהיו לי בעיות קצת... רגש בא, רגש הלך..

בשבוע וחצי שבועיים האחרונים.. בעזרתם של כמה אנשים טובים, הבנתי רגש מה הוא.

מה שכך.. אחרת הייתי נמצא בבעיה אפילו יותר גדולה. אתמול בלילה הגעתי להבנה אפילו יותר עמוקה של מה שהולך אצלי בראש ביומיים האחרונים.

אז החלטתי. אני לא דוחה את הרגשות שלי יותר... אני אזרום איתם.. אפילו אדחוף אותם לשלב הבא.

אז הרשימה הזאת מייצגת רגש חדש שמצאתי.. אלה האנשים שההגדרה היחידה שאני יכול למצוא בעולם האנושי זה "אהבה".. למרות שזאת לא ההגדרה הנכונה. אבל את זה אני עוד אבין... במהלך הזמן.

 

 

לכל אחד מהאנשים תתווסף בקרוב מאוד תמונה.

מי שיש לו תמונה שהוא מעדיף שתתווסף שישלח לי הודעה.. פה או בכל פורום אחר.

מי שלא רוצה שהתמונה שפרסמתי תישאר שם, אותו הדבר.

מי שחושב ששכחתי לגביו ותוהה למה שכחתי אותו.. שישלח לי הודעה ואני אשמח להסביר...

 

 

שבוע טוב!

 

 


נ.ב.

מי שלא מופיע, זה לא אומר שאתם לא אנשים טובים שאני מעריך עד אין קץ...

זה גם לא אומר שאני לא מחשיב אתכם כחברי. אל תיקחו את זה בצורה אישית.. זה מה שעבר לי בראש בשלב הזה.

 

 


נ.ב. 2

אנשים עוד עלולים להתווסף לרשימה הזאת.. אז אם אתם פתאום מוצאים עצמכם שם...

תדעו שכנראה שעשיתם משהו טוב.

 

נכתב על ידי , 24/5/2005 13:03   בקטגוריות עידכונים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nimirooyn, ההיפראקטיבי והמיתוס. ב-25/5/2005 12:48
 



4,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNimirooyn, ההיפראקטיבי והמיתוס. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nimirooyn, ההיפראקטיבי והמיתוס. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)