לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

5/2012

איפה אני?


"כאן הכל התחיל, לא ייגמר לעולם

כאן שוב נשבעים מתפללים עם כולם

לא נהיה לבד אוספים את התקוות

הלילה עוד מותר לנו לבכות"

 

אף אחד לא יופתע ממצב הרוח הנוסטלגי שנפל עליי, 

אני נוסטלגית בכל רגע נתון, והשבוע, שבוע לפני יום הולדתי ה22 מן הסתם שהמצב יוחמר ולקיתי במה שנקרא "נוסטלגיה נפוצה" 

ובין השירים של הלהקה שמצאתי לאחרונה, לאחר תקופת הטקסים אליה אני מתגעגעת בכל מאודי, החלטתי לעשות חיטוט במגירת הדיסקים שלי ולמצוא שירים שכבר הספקתי לשכוח. 

ומצאתי אותם: 

בין הדיסקים של הלהקה של ז-ט, הלהקה של יא-יב הסתתר דיסק ששכחתי שיש לי- הטקס של כיתה ח'. 

השתתפתי בטקס היישובי כחלק מבית הספר וכבר ציפיתי להגיע לפני הבמאית ולהוכיח לה איך השתניתי ואיזו זמרת נפלאה אני. כמובן שחטפתי פיק ברכיים ויצאתי די גרועה (מה חדש?) 

שמעתי את השירים, את המנגינות של הריקודים עד שהגיע השיר שהייתי חלק ממנו. 

ופתאום כל הרוח יצאה לי מהמפרשים והתחלתי לבכות.

 

 

איך הגעתי לפה? 

איך אני כבר בת 22? 

למה אני מרגישה שהחיים שלי הם בזבוז אחד גדול? אני מבוזבזת. בזבוז. 

 

כן, 

אני הולכת להיות מהנדסת- 

המהנדסת הכי טובה שבטח תפגשו בחייכם, 

אבל זה לא מה שבאמת רציתי להיות. 

זה לא החלום שלי. 

את החלום שלי התחלתי לפורר באותו רגע באולפן ההקלטות בכיתה ח' כשהבמאית הסתכלה עליי במבט מזלזל נאבקת להוציא ממני הברה. 

 

כן, 

אני מתגעגעת,

אבל מעבר לזה אני מרגישה כאילו החיים שלי הם די כלום. רציתי לכתוב שאני ילדה עצובה אבל אני כבר מזמן לא ילדה-

אני תקועה פה, (כשאפילו לא מצאתי את הדיסק שחיפשתי) מוסיפה עוד שמן למדורת ה: "שמישהו יעיר אותי ב9 למאי בבקשה, תודה" 

 

אז כן, הלילה עוד מותר לי לבכות,

עד שאני אצליח למצוא את עצמי שוב, ואם לא את עצמי- אז לפחות את הדיסק שחיפשתי. 

נכתב על ידי , 1/5/2012 21:41  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבוחן העליון ב-7/5/2017 00:22
 





23,220
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlice; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alice; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)