לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ההנהלה אינה אחראית על פגיעה אישית, כלכלית ונפשית בתודה וסליחה שירן להתראות וסבל נעים © כל הזכויות שמורות לשירן (ע"ר) ©

כינוי:  ®o פָּש‡ט ש*רנ‡ש o®

בת: 32

ICQ: 298166222 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

תשובות לשאלון השבועי


מה את יודעת על מחלות נפש?
שיש אנשים מיוחדים בעולם והם מגניבים בדרך שלהם ואנשים אחרים משעממים רוצים לקחת את זה מהם.

את תהיי מוכנה להיות בת זוג של אדם שסובל ממחלת נפש?
יכלתם לשאול אותי לפני שנה. עכשיו אני די בתוך זה=\

האם לדעתך החברה שלנו מודעת מספיק למחלות נפש או שעדיין יש לחברה מה ללמוד בנושא?
כל מי שמודע מספיק למחלות נפש עכשיו לובש לבן קשור באזיקים לבנים בחדר לבן- נשמע כמו סרט פורנו:P

אם הרגשת אי פעם שאת מאבדת את השפיות? מדוע זה קרה?
כשאמא שלי אמרה לי שהיא הייתה בדיוק כמוני כשהיא הייתה צעירה. זה קרה כי אני לא רוצה לגדול כמוה:S

האם את חושבת שחולי נפש גורמים בצורה מסויימת למחלתם?
לא הבנתי
נה ניי נה נהנהנהננהנהננהנהנהנהנהנהנ ליי
ניי ניי ננני ניי ניי ננהי להלהלהללהלהחהלהללהלהללהללה (ניסיון כושל לשיר בכתב את ניגון קרקוב- אורטל בשבילך)

מה לדעתך הגורמים למחלות נפש?
שגרה
בצפר
לאה בכר
אמא שלי

הם לדעתך אי פעם תאבדי את השפיות? מדוע?
חחחח מצחיקים אתם
"תאבדי" ת' האיתנ"ן מדהים. איכסה לשון. מחר נכשלת

איך לדעתך ניתן לזהות חולה נפש?
לפי המבט המשוגע בעיניים?


האם אי פעם נכנסת לבלוגים של חולי נפש?
אתם יכולים לשאול את זה ככה: האם פעם נכנסת לבלוגים?

האם לפי דעתך צריך להקדיש יום אחד בשנה למען חולי נפש, ולהתמקד בנושאים שיכולים לתרום לחברה בנושא מחלות נפש?
נו מה החפירה אורטל חשבתי יהיה פה צחוקים

האם לדעתך יש קשר בין האופי והאישיות של האדם כגורם למחלה?
נו מן הסתם הוא חולה בה לא?!

איך לדעתך המשפחה והחברים של חולים יכולים לסייע ולתמוך בהם?
להכנס איתם למוסד להעביר להם תזמן

נכתב על ידי ®o פָּש‡ט ש*רנ‡ש o® , 29/5/2008 19:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל®o פָּש‡ט ש*רנ‡ש o® אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ®o פָּש‡ט ש*רנ‡ש o® ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)