לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2017

In a Sentimental Mood


מעל שלוש שנים שלא הייתי כאן, הייתי רוצה לכתוב פוסט ארוך, מגילה, שמתארת את מה שקרה בשלוש השנים האלה.


הפוסט האחרון, מ-10/2014 הוא קודר ומיואש, והייתי רוצה לחזור אליי אז ולהגיד ששלוש שנים אחר כך אהיה נשוי לאהבת חיי, עם עבודה מסודרת שאני מרוצה ממנה, עם לא מעט בעיות שנשארו, אבל בסך הכל במצב טוב מאוד.


 


עקב הסגירה של ישרא בלוג (הפעם באמת), אני לא רואה טעם בפוסט שיהיה באוויר יומיים, מה גם שאין לי זמן לעשות משהו כזה. אני עסוק לאחרונה בקטע טוב.


 


ולכן אני משאיר פוסט פרידה עם ג'ון קולטריין, זה הפלייליסט שלי ברגעים אלה ממש, נראה מאוד מתאים.


 


ביי ישרא בלוג, תודה על הכל.


 







נכתב על ידי The Waiter , 29/12/2017 18:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  The Waiter

בן: 35





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Waiter אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Waiter ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)