לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפשת ת'עולם האבוד


אז מה אם אני על רטלין ? אז מה אם יש לי כמות של כלבים ? אז מה אם אני גרה בין כמה בתים ? אז מה אם בנוסף לכל יש לי גם כמה ארנבים ? זה לא אומר שהחיים לא טובים...

כינוי:  סטלנית הע"מ

בת: 33

ICQ: 177701524 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2005

אממ. איך נקרא לפוסט?! אולי: "אני סטולה, אני לא עונה" .. תשאירו תגובות אחרי הביפ.


כל יום. הולכת לישון ב1 וחצי (בלילה). קמה ב-6. כאילו כלום. לא מרגישה עייפות. עובדה שאני עדיין ערה. בכל זאת, הגוף שלי אמור להגיב ל31 שעות שינה בשבוע. רגע, יכול להיות שזה העיגולים השחורים שיש לי מסביב לעיניים. באמת תהיתי מאיפה זה מגיע..

 

רוצים לשלוח אותי לקורס פיתוח רמת האייקיו?

עזבו לא רצוי.

 

חושבים שאני סתם מטומטת? האמת נראה לי שזה באמת מלידה.

 

אבל בתכל"ס, אנשים!! 

 

 

 

 

 

ישנתי-9-שעות-ביומיים-האחרונים.

 

 

 

עזבו-אותי-באמ'שלכם. 

 

 

 

 


 

 

 

*תוך כדי כתיבה: עושה עבודה על הסכם אוסלו*

 

ציטוט ממידע שמצאתי על ההסכם: "פיגועי הטרור שליוו את התהליך יצרו אווירה של רתיעה וחוסר אמון בפלסטינים ..."

 

לא (בפרצוף המום) באמת ? תשבעו באמ'שכם !!!

 

 

 


 

משומה אני כל הזמן מזכירה בבלוג את אמא שלכם... אז יודעים מה, ככה בנוסף לכל - תעשו טובה-תמסרו לה ד"ש ממני... אתם יודעים, אם כבר אני מזכירה אותה- לפחות שתדע !!

 

 


 

 

משהו חשוב לספר: שיא חדש !!! (שלי כמובן!)

 

לא רבתי עם אמא כבר שבוע !!!!

טוב. האמת שכן רבתי איתה. בערך 5 פעמים. וואו. שכחתי מזה. בעצם זה אומר שלא רבתי איתה רק יומיים...     לא.

 

שיא אחר !!!

לא טרקתי ת'דלת במשך שבוע !! האמת, אם חושבים על זה. אתם יכולים לקחת בתור עדה ת'דלת שלי. סעמק, היא תפליל אותי !!!      גם לא.

 

טוב, אז עכשיו, שיא אמיתי !!

הבנתי היום משפט שלם שרוסייה אחת (אנה) מל"ג בעומר אמרה (ברוסית כמובן, עברית אני כבר יודעת...). מחיאות כפיים, אני מבקשת !!! משפט שלם גבירותיי ורבותיי !! (אז נכון שהוא היה בנוי משתי מילים, אבל נשאיר את זה בינינו). 

 

 


 

שיר על מר.מרפי ... (נו, לא על אדי, על השני, החרא הזה שהמציא ת'חוקים, ד"א מה השם הפרטי שלו?)

 

שם השיר: דווקא שרצית מבצע: שייגעצ

לחן ומילים: יובל מנדלסון

 

דווקא כשרצית ללכת איתי לקולנוע לא מצאתי את המפתחות שלי למכונית דווקא כשרצית לרדת איתי לאילת "השרב ניהיה בלתי נסבל" אמרו בתחזית דווקא כשרצית לנסוע לירושלים ולזרוק מתח של אבנים על כל הערבים דווקא כשרצית אין שום מלחמה בנתיים. ויש כבר שלום במזרח התיכון וכולם את כולם אוהבים

אוווווווווווווווווווווווו או

או או אואו או אווווווו.

או או או או או.

דווקא כשרצית להיות איתי ורק איתי מישהו אחר רצה יותר שאת בסוף תלכי דווקא כשרצית להיות איתי ורק איתי אנל'א יודע מי רצה שאשאר כך לבדי דווקא כשרצית לבוא אליי הבייתה להוריד את החולצה ת'מכנסיים ולשכב דווקא כשרצית אנל'א יודע מה קרה לי.. לא יודע מה קרה לי התקפל לי הז.........

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נב !!!

דווקא כשרצית להיות איתי ורק איתי מישהו אחר רצה יותר שאת בסוף תלכי דווקא כשרצית להיות איתי ורק איתי אנל'א יודע מי רצה שאשאר כך לבדי

 

 


 

"שיקו, כשאתה פורט על המיתרים אז הפטמות שלי עומדות שיקו, כשאתה מזיז ת'ירכיים בעיניים שלי עומדות דמעות מהתרגשות כמה התרגשות בתוך לבי הקט אין לך מושג אל תלך מכאן השמש תשקע לי בתוך, בתוך החלון.. אל תלך מכאן כשאתה תלך, אני אפסיק אני אפסיק לנשום.."

 

(שייגעצ) (לא, אין לי מושג למה השיר הזה כאן)

 

(ולא, זה לא אומר שאם הסוגריים צמודים צריך להכפיל אותם אחד בשני)

 

 


 

צריכה לסיים. ולא, לא בגללכם, קוראים מעטים, אה התכוונתי, יקרים שלי..

 וזה גם לא בגללי, לא ולא.

 

זה בעיקר בגלל שרמת העירנות/סטוליות שלי בשעות כאלה נמצאת מתחת לאפס וחוצמזה שגם מסביב לעיניים שלי יש מן צורה כזאת של אפס (שד"א-למי שקפץ ישר לסוף- העיניים מוזכרות בתחילת הפוסט).

 

 

הי, שמתי לב שהשעון שלי ממהר בחמש דקות... זה אומר שאני, פסיכולוגית, עייפה 5 דקות יותר מכולכם, שנמצאים אי שם ברחבי העולם. חה, נחמד לי !

 

 

נגמר עוד פוסט?

שרפת קלוריה !

 

 

 

תמיד תזכרו.

 

אני "סכה"כ סטולה, קצת חתולה

      מיאו ואואואואו "

 

 

 

 

 

ד"א- ביפ.

נכתב על ידי סטלנית הע"מ , 31/5/2005 01:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ל"ג (לבלות גם) בחומר


אתמול בלילה ועד היום בבוקר הגעתי למסקנה חשובה- בחור השחור [האמת שיש פה קצת שחורים, אבל לא נורא] שאני גרה בו, בישוב החרא הזה, עם השכנים הכל כך "נחמדים" האלו, יש גם כמה אנשים באמת נחמדים...

 

כן, כן מסקנה מאוד מוזרה, בחיים לא חשבתי שאני אגיע אליה... אבל זה מה שהיה...

 

ביליתי ת' ל"ג בעומר עם חברה חדשה (שד"א לא, היא לא שייכת לחור השחור). הלכנו למדורה של אנשים שגדולים ממני בכמה שנים טובות... משנתיים עד חמש..

משום מה אני תמיד מסתדרת הרבה יותר טוב עם גדולים ממני... יכול להיות שזה מהסיבה הפשוטה שאני מוקפת בפאקצות בנות גילי... כנראה זה מה שמקשה על העניין.. סורי אני לא מצליחה להיות "מושי מושלמת"... מצטערת בנות...

 

ונחזור לפרטים החשובים... במדורה הזאת הכרתי כל כך הרבה אנשים נחמדים... מישה (מיכאל), טשה, עוד מישה (הפעם מיכאלה) ועוד...

הם: א. רוסים

      ב. יודעים לשתות, בכמויות.

      ג. יודעים לעשות כייף ולעשות מדורה טובה לאורך כל הלילה...

     

לא משנה מה תבחרו- הכל נכון... הגענו אליהם בסביבות 12 וקצת... לאט לאט התחלתי להכיר ת'אנשים... בבוקר בכלל הרגשתי שאנחנו מכירים שנים. הרבה אני לא זוכרת מהלילה. חוץ מהמדורה, כמה רוסים נחמדים, כמה סיגריות נחמדות והרבה אנשים שנראים אותו דבר מבחינת השיער הארוך והפירסינג בכל מקום..

 

נכון, גם קצת היתה שתייה... אבל מזה משנה. העיקר שהיה כייף.

 

אחת הפעמים הראשונות שלי שאני יוצאת עם שיער אסוף לאחור.. ותמיד בפעמים האלו אני מרגישה הכי אמיתית בעולם.... חוצמזה שבחושך אני לא חושבת שהם הצליחו לראות את כל מה שקורה על הפרצוף שלי ... לא, זה לא קשור לחצ'קונים... ואני גם לא בטוחה שאני מכוערת כל כך ...

 

סעמק, כמה צלקות מסכנות על הפרצוף מגיל 3 הורסות לך ת'חיים בגיל 14 ....

 

אבל לרוסים האלו לא היה אכפת. הם גרמו לי להרגיש טוב עם עצמי, שאני שייכת לאנשהו. יש גם אנשים מסוג אחר.

 

אולי בגלל ההיסטוריה הרוסית שלי כל כך התחברנו... לא אני לא רוסייה, סתם הסבא וסבתא שלי [מצד אבא] שאני בכלל לא מכירה אותם נולדו ברוסייה. אני נולדתי בארץ, אבל נראית כמו רוסייה. לבנה כשלג. כשרק הגעתי לחור השחור אנשם התחילו לדבר איתי רוסית ברחוב ובאוטובוס לבי"ס. אני פשוט הסתכלתי עליהם וחייכתי. מי יודע מה הם אמרו לי בכלל....

 

רק לפני שבועיים למדתי 5 מילים ראשונות ברוסית - אידייסודה, חרשו, נייט, בלאט, סטיית... חח.

שפת האב שלי ...

 

למרות כל הכייף שעשינו ביחד משום מה יש הרגשה כזאת. שאין. זה לא יחזור יותר. אולי נגיד שלום. פה ושם. כשנפגוש אחד ת'שני.

 

מצד שני אפשר להפגש עוד שנה באותו מקום.... להכין המבורגרים שנראים כמו חרא, לשתות קצת וודקה עם מיץ, לגנוב איזה שאחטה ממישו, לשים רפסודות עץ גדולות על המדורה ואז לרוץ ולקפוץ עליהם.

 

מי יודע. אולי ההיסטוריה באמת חוזרת.

נכתב על ידי סטלנית הע"מ , 27/5/2005 20:00  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ד"אי (דרך אגבי)


סתם כי בא לי לספר... זהו זה עבר, דווקא השנה, כשסוף סוף רציתי משהו קטן וטוב כולם פתאום יודעים, מברכים... לא יודעת מה עשו מהיום הזה ... בסכה"כ יום אומלל ה- 23.5.05 וזהו הוא עבר... לא יודעת אם זה תודה לאל או לא... אבל זאת עובדה, זהו המומולדת שלי עבר...

 

לכל מי שלא בירך אותי, תודה.

וברור שלכל מי שהחליט (נגד רצוני אווו =)) לברך אותי אני גם אומרת תודה.

 

יש כל כך הרבה דברים- סוף השנה !! מבחנים עבודות בלי סוף ! טוב, בסוף הסוף סוף סוף יגיע...

 

אז לא לדאוג...

 


 

אה, ד"א הגעתי למסקנה, שנשים מממש מסוגלות לשלוט בעולם.

טוב, סליחה, ניתן ת'כבוד המגיע לכם הגברים- נשים טובות בלשלוט בכם- ואתם שולטים בעולם (כה,כה מודה !!) תעשו ת'חישוב ובסוף תגיעו למסקנה שלי...

 

אתמול עשו לי הפתעונת, כמה חברות מה- X חיים שלי הפתיעו אותי ולקחו אותי לאיזה סרט, קניות, באלגנים... היה כייף. היה טוב.

 

דיברתי שם עם כמה מוכרים, לא פלירטוטים רציניים, סתם כי בא לי לדבר. אחרי שלחנות הדיסקים נכנסתי בפעם ה-3 המוכר כבר אמר לי שאני חייבת לו גלידה. אז הלכתי וקניתי אייס קפה, וגם שם היה איזה נחמד... אה והאייס קפה היה לי כן?! לא לו ...

 

טוב, צריך לישון ולקום מחר לבוקר אפרורי.. אוהבת

אני

נכתב על ידי סטלנית הע"מ , 23/5/2005 23:21  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

478
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטלנית הע"מ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטלנית הע"מ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)