לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

=-=The Dark Side Of Love=-=


~*~ ~*~ life.death.trust.pain.truth.lies.hate.love.kiss. tears.dreams.broken.ye..it's all about me! ~*~ ~*~

כינוי: 

בת: 33

ICQ: 212883260 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

אחרי שכבר כמעט שנה שלא הייתי פה


החלטתי לסגור מעגל...:)


מה קרה איתי בזמן האחרון?
חיילת.כן כן,אני חיילת
נשארו לי עוד 4 שבועות עד לתולעת החמודה הזאת
אחרי שקרעתי את התחת בשבילה בחודשיים של שפיכות דמים וסבל
אני סוף סוף הופכת לחובשת :)

השתנו כלכך הרבה דברים בתקופה הזאת...
אני מדפדפת בבלוג וקולטת עד כמה החיים שלי התהפכו..

ואללה קשה לי בצבא.ממש קשה לי,אבל לא הייתי מוותרת על זה..בחיי שלא...
זאת מין חוויה,שלב בחיים שצריך לעבור..אז נעבור אותו,ברבאק :P


אני בטוחה ב100% שאני כותבת לאוויר בינתיים,אבל היי..למי אכפת :)))



להית' עד לעוד חצי שנה בערך כשאני אועיל בטובי לבקר פה :P
נכתב על ידי , 28/2/2009 21:24  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,738
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWild Angel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wild Angel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)