לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


טלייייייייייצקה .. אין עוד דברים כאלהה חחח שרוווטה שכמותייי :).. נאני ..:) איזה מילה גאווווונית :)

כינוי: 

בת: 34

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

בפעם האחרונה שלי פה .. :)


אז לא כתבתי פה איזה מיליון שנה .. האמת הפסקתי תכתיבה פה ממזמן אני לא מתפלא .. איך הרבה אנשים אמרו פה .. אפשר לכתוב ואף אחד לא יידע שזה את .. מסתבר שזה לא ככה .. אנשים מזהים אותך בקלוווות .. וחחח "חשפוו אותי ".. אבל כל מה שכתוב בבלוג הזה זה העבר שלי .. אין לי מה להסתיר אחרת לא הייתי כותבת את זה מהתחלה שאני חוזרת לפעמים וקוראת אני רואה סוג של התפתחות .. התפתחות שלי .. התמודדות שלי .. חלק מהעיצוב של עצמי מהשאיפות של אז לשאיפות של היום..

אז ישראבלוג זה מקוםם נחמד .. מקום של פלורליזם נקי .. של משחק נקי .. ושל אני ששם זין על כולם ..

 

מי שימשיך ..ימשיך :)

 

כל אחד בדרך שלו ..

מה שכן ..

גם אם דברים קורים וזה נראה לכם באותו רגעע הכי גרוע שיש .. כנראה שזה בסופו של דבר לטובתכם .. יש דברים שנועדו לקרות ויש כאלה שלא ..

 

מסקנה סופית : יהיה טוווווב חיייב להיות טוב ו אם זה לא טוב זה לא ה ס ו ף !

 

בייייייייי סקקקקקססיי

נכתב על ידי , 16/6/2007 18:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלייייייצ'קה :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלייייייצ'קה :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)