לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

kingdom of disorder BLACK DEVIL GOAT


באנו חושך לגרש-את החרדים נעלה באש - מדינת הלכה והלכה המדינה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

עם שוחר שלום


זה לא כ"כ קשור לחרדים  אבל  כבר כתבתי את זה  ורציתי לשתף, כיצד  המוסלמים  תמימים ורודפי שלום  באשר הם :    סיטואציה בין  פלסטיני  ניבזה   לבין מי שתפס אותו בקלקלתו

וואלק רק הלכתי לא עשיתי כלום. הבקבוק שיש לי ביד זה בכלל כדי למלא דלק לאוטו שלי בגלל המצור. והסכין זה כדי לשחוט את הכבש לחתונה של האח שלי. והדבר הזה המתקתק עם השעון זה בכלל כדי לנצל את אנרגיית השמש לשמירה על איכות הסביבה. וואלק נשבע לכם אני רודף שלום. הלוואי שיהיה כבר שלום. הדפים האלה הם בכלל לא הסתה זה הקוראן הקדוש אשר הוא רק מטיף לאהבה וחמלה, מה שכתוב שם אתם בכלל לא מבינים, זה לא איטבח אל יהוד מלשון טבח אלא מלשון מטבח כלומר להכין לכם ארוחת גורמה עם חומוס ופלאפל ופול במטבח הכל על חשבוננו בני דודכם האוהבים. וואלק מת עליכם היהוד, רוצה רק שיהיה לכם טוב, חופים אקזוטים, עצי אננס, כוסיות עם ביקיני, אז בשביל זה צריך לעזור לכם לעשות את הצעד הראשון לעבר היעד, זה לא שאנחנו רוצים אתכם בים, ממש לא, רק שתהנו קצת על חשבוננו אחרי כל מה שעברתם בדורות האחרונים, לשלוח אתכם לנופש ללא הגבלת זמן. אתם בכלל לא מבינים אותנו. למה ככה אתם מרביצים לי למה? אני רק רוצה בטובתכם.......
נכתב על ידי , 28/1/2008 12:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 44




4,940
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBLACKdevilGOAT אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BLACKdevilGOAT ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)