לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מילים.

כינוי: 

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

חיוך עם שיניים


הוא מדפדף באלבום התמונות שלי ושואל אותי למה אני לא מחייכת.

אני מרימה אליו מבט מופתע, אני הרי כמעט תמיד מחייכת. בחיים ובתמונות.

והוא אומר

"כן, אבל חצי חיוך, לא חיוך אמיתי, עם שיניים".

אני לא מבינה.

"אנשים מאושרים דואגים להראות את זה לעולם ומחייכים חיוכים גדולים, חושפי שיניים.

את לא מאושרת?"

ואני עונה בשאלה

"יש דבר כזה בכלל, אושר?"

והוא, לאחר שתיקה קצרה: יש, אבל הוא רגעי.

"נכון", אני מסכימה. "יש רגעים של אושר".

כנראה שלא חוויתי הרבה כאלה בחיי, מתחוור לי לפתע.

כאילו העמיד מולי מראה בתוך מראה בתוך מראה.

"זה חיוך בשביל המצלמה", אני מוצאת את עצמי מתרצת בפניו. "חיוך מבויים".

אנחנו מדפדפים שוב יחד ומוצאים תמונה של חיוך עם שיניים. ואחר כך עוד אחת.

"ידעתי", הוא אומר.

"מה ידעת?"

"שחייב להיות לך חיוך כל כך יפה.

את צריכה לחייך יותר".

"אני אחייך", השבתי. "כשתהיה לי סיבה טובה".

אני מדפדפת שוב

ושמה לב שרק התמונות של החיוכים עם השיניים היו מרגעים של אושר.

לא רגעים מיוחדים במינם.

לא רגעי שיא.

לא כאלה שהגעתי בהם לראש ההר הגבוה בעולם.

רגעים פשוטים. של חברים טובים. ושל מוסיקה. ושל ים כחול וקיץ.

רגעי האושר הספורים שלי.

הוא צדק, כנראה.

אנשים מאושרים באמת מחייכים חיוכים עם שיניים.

נכתב על ידי , 19/12/2009 00:37  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סבא איוב השוטה התלוי הפוך ב-5/2/2012 21:02
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשִלגיה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שִלגיה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)