לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מישהי כותבת פה!



כינוי:  אני בסה"כ חתולע

בת: 33

ICQ: 190736720 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

תשובות לשאלון השבועי


כיצד את מפייסת מישהו שפגעת בו?
מבקשת ממנו סליחה יפה? =]

כשמרגיזים אותך או מעליבים אותך מה תגובתך? איך את מגיבה?
אני עושה כזה "אה.. בונא!!..." חח [זה מה שקופ אמר]

מה הדבר שהכי מעצבן אותך, שאחרים עושים לך?
שקרים

איך תגיבי על הדבר הכי מעצבן הזה, והאם תסלחי?
תלוי

כשאת ממש שמחה מה צריך לעשות בשביל להעכיר לך את השמחה?
לספר לי משו עצוב

מה מצב רוחך בדרך כלל?
טוב

האם מצב רוחך משתנה הרבה?
לפני מחזור

באיזה מצב רוח את הכי אוהבת להיות?
היי

האם יש מצב רוח, שאת כמעט אף פעםלא נמצאת בו?
לא יודעת

האם את במצב של כעס וחיכוכים עם ההורים שלך או בקשר טוב איתם?
בקשר טוב יחסית

איך את מגיבה כשאת שמחה עד הגג בגלל משהו שסופסוף קרה ופתאום משהו נכנס ומודיע לך שזה טעות?
כוסעמק

נכתב על ידי אני בסה"כ חתולע , 7/8/2007 16:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני בסה"כ חתולע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני בסה"כ חתולע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)