לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבור


כינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2013

סיפורי משתמשים #61 - כל המוסיף גורע


משתמשת: זו רחל, הורידו לי כל מיני הרשאות, אני כבר שבוע לא יכולה לעבוד

אני: תוכלי להראות לי דוגמה?

היא: כן, תשתלט על המחשב שלי

אני: נראה שאין פה שום בעיה

היא: חסרים לי פה מסכים

אני: אני לא רואה שום דבר שחסר

היא: לא, אין לי פה את המסך שלי שאני תמיד עובדת איתו

אני: את מכירה מישהו אחר שיש לו הרשאה למסך הזה שאת מחפשת?

היא: כן, ליהודית.

(משתלט על המחשב של יהודית ורואה שיש לה רק ארבעה מסכים בתפריט, מתוך ה-15 שיש לרחל. עכשיו הבנתי מה הבעיה.)

אני: רחל, עכשיו זה בסדר?

היא: כן, הנה המסכים שלי

אני: מה שקרה, זה שכל המסכים האלה הופיעו לך בתפריט גם קודם, אבל היו שם הרבה מסכים וזה בלבל אותך. אז הסרתי לך את ההרשאות החדשות והשארתי לך רק את אלה

היא: אז עכשיו הוספת לי אותם?

אני: לא, הם היו לך גם קודם, אני הורדתי את האחרים

היא: כי לא יכולתי לעבוד במסך הזה, למה הוא נעלם?

אני: הוא כן הופיע לך, אני ראיתי בעצמי

היא: ועכשיו הכל בסדר?

אני: כן

היא: זה פתאום נעלם לפני שבוע, אני לא מבינה למה

אני: ביקשו להוסיף לך הרשאות

היא: כן, אבל איך פתאום זה השתנה?

אני: בגלל שהוספנו לך הרשאות, אז ההרשאות שלך השתנו ולכן המסך השתנה

היא: העיקר שעכשיו זה מופיע

נכתב על ידי , 11/7/2013 15:38   בקטגוריות סיפורי משתמשים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





21,367
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , החיים כמשל , תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשי פישר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שי פישר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)