לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רק לא להגיש

אני מפחדת למות. אני מפחדת לאהוב. אני מפחדת להרגיש. אני מפחדת לחלום. אני מפחדת לאבד. אני מפחדת להיפרד. אני מפחדת להיפתח. אני מפחדת להיקשר. אני מפחדת להנות. אני מפחדת לסבול. אני מפחדת מעצמי. אני מפחדת לחיות. אני מפחדת למות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2006

תשובות לשאלון השבועי


האם התאהבת פעם באמת? אם כן - מתי זה קרה פעם ראשונה?
כן,בגיל 15 רק שלא עשיתי כלום ואחרי שנה בערך זה עבר....
אבל מאז התאהבתי לפחות עוד 3 פעמים וכל פעם חשבתי שזה יותר אמיתי ושבחיים זה לא יעבור לי... לפני איזה שנתיים בגיל 17 התאהבתי בבן אדם בן 32 ואפילו אמרתי לעצמי שאם צריך להתחתן איתו עכשיו אני אעשה את זה.

מה הדבר הכי נורא, שבן זוגך עשה לך, שגרם לפרידה?


מה היית מוכנה לעשות, כדי להשיג את אהוב ליבך?
אני פחדנית יותר מידי אני תמיד מחכה לו.....

מה הקשר הרומנטי הכי ארוך שהיה לך? בת כמה היית?
5 דקות.

מה הפרש הגילאים הגדול ביותר, שהיית מוכנה שיהיה בינך לבין בן זוגך?
לדעתי זה לא משנה העיקר הרגש

לסיום, מה דעתך - עדיף עם חבר או בלי חבר?
עם, בטח שעם.
שתמיד יהיה מי שיתמוך בי ויגע בי והכי חשוב שיאהב אותי .

נכתב על ידי שונאת להרגיש! , 7/8/2006 12:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לשטוף את הפנים עם הדמעות


תהרוג אותי בשביל לא לריב איתם??? תתן לי למות רק בשביל לפתור בעיות קטנות?

הם צוחקים ואני... ממשיכה לבכות.

איך נתת לי ללכת ככה?

רק רציתי שתכעס עלי ,שתגיד לי: "את לא הולכת, זה מסוכן"

כל כך רציתי שיקרה לי משהו, רק בשביל שתבין מה עשית ולמה יכולת לגרום, רציתי לדעת אם אכפת לך בכלל?!

כי את המטרה - לא השגתי, הכל בוטל.

ניסיתי להפחיד אותך... הלכתי יותר עמוק וקצת הראת פחד אבל שוב... לא עשית כלום!!!

אז המשכתי לבכות, רציתי שתתקשר, שתרוץ אחרי שלא תתן לי לעשות את זה! בבקשה אבל אתה... רק איימת קצת (זה היה נראה כאילו סתם אמרת את זה כדי להרגיש שעשית משהו)

לה, לה היה אכפת ראיתי.... אבל בה פגעתי, אולי כי היא גם לא עשתה כל מה שיכלה לעשות.

אני נפגעתי ואני לא מוכנה לוותר! יהיה קשה לרכך אותי, תמיד אני אזכור לכם את זה.

לא משנה כמה תתנו לי, את מה שבאמת רציתי, לא קיבלתי.

והיום... רק ניסיתי להראות כמה נפגעתי ואף אחד לא הבין, כאילו כל מה שהיה אתמול נעלם, נמחק, אתם שכחתם ומה שיותר נורא זה שאני לא!!!!

צעקתי, אמרתי דברים שהכאיבו, עד שגרמתם לי להיום קרירה להבין שכן גם איתכם צריך להיות רעה ואינטרסנטית לפגוע בכולם, רק כדי להשיג מה שאני רוצה...

פגעתם בי! ונראה כאילו שלא שמתם לב בכלל...

נכתב על ידי שונאת להרגיש! , 6/8/2006 23:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  שונאת להרגיש!

בת: 37




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשונאת להרגיש! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שונאת להרגיש! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)