לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My special night


WOW

כינוי:  Joy O Joy

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

לפני הגיוס...


כמה מילים לכמה אנשים שחשובים לי מאוד. וד"א הסדר של ההקדשות לא משנה.

 

יריב-

אתה הראשון שפגשתי. פתחת לי עולם של חברים חדשים ואמיתיים. הכרת לי את האנשים שהפכו אותי למי שאני כיום. מעולם לא סירבת להטות אוזן כשהזדקתתי, תמיד הענקת חיבוק לבבי ואוהב ואתה תומך כמעט בכל החלטה שלי. תמשיך לרצות להצליח בכל מה שתרצה להצליח בו, בהצלחה בכל תחום אפשרי, תמיד תדע להבדיל בין הטוב לרע, אל תשכח לעטוף את עצמך בחברים שלך ברגעים הקשים, תאמין בעצמך ואל תוותר לעולם. תמשיך להקסים את כולם מסביבך ותזכור שאין נסיך כמו נסיך הכפר.

 

שייקה-

שמעתי עליך כל-כך הרבה. מהרגע הראשון היה חיבור ( חיבור לאינטרנט ולטלפון תודה לאל! שיחה של שעות!! ). תמיד הכי קרבי מכולם. השיחות איתך הם אחלה מקום מפלט כשקשה או סתם כשרוצים להעביר את המחשבות למקום אחר. תמכנו הרבה אחד בשני גם בלי לדבר על זה. אין ספק שאתה את מקומך בצה"ל סימנת. אתה תצטיין שם ללא ספק. אל תוריד מערכך לעולם בשביל אנשים אחרים, תחייך תמיד גם כשהמצב לא נראה משהו כי תזכור שאחרי כל ירידה יש וואחד עלייה. שמור על עצמך בכל מחיר בצבא, שמור גם על הסביבה האוהבת אותך.

 

אורן-

כשהגעת לעירוני א' בכיתה י' לא שמנו אחד על השני. התחלנו להתחבר רק לקראת המחצית. וחיבור איתך נוצר רק כשמשחדים אותך בצ'יפס של בורגר קינג במודיעין סנטר! אז יאללה הלכנו על זה. עזרת לי המון בשיעורי אזרחות, אני עזרתי לך טיפה בספרות וחיבור, וחוץ מהעזרה בתיכון גם נעזרנו אחד בשני בשביל תמיכה. אני תמיד אמרתי שכשאתה תתמודד בבחירות לראשות הממשלה אני אהיה שם להצביע עבורך. אז אורן, תצליח בלימודים ואחרי זה גם במסלול הצבאי, לא משנה מה יגידו לך אתה חכם ומוכשר בטירוף ואל תחשוש לחלוק את הכישרון ואת החכמה עם הסובבים סביבך.

 

מתני-

My brother from another mother and father.

בין אם זה סתם שיחה מצחיקה או רצינית אתה תמיד היית שם. היית שם כדי לתקן את השגיאות שלי באנגלית וקצת בעיברית, היית שם כדי לפטם אותי ואת הדס בבישולים המדהימים שלך, היית שם בשביל להצחיק ולצחוק. אין עליך! אני יודעת שתסיים את התיכון בהצטיינות, תתנדב לצבא כמו גבר וגם שם תטביע את חותמך ואז תבנה קריירה מדהימה בכל מה שרק תרצה. אני אוהבת אותך הכי שבעולם ואל תשכח את זה!

 

דסוש-

החברה הכי טובה שלי. כבר בת משפחה. תמיד היית שם לתת לי כתף ואוזן כשהיה לי קשה, או סתם כשרצינו לדבר. חלקנו ילדות משותפת וקצת תיכון משותף. אני יודעת שבכל מקום שאת תלכי עליו אנשים ימותו עליך, את לא תוותרי לעצמך ותמיד תדהימי את כולם באופי המקסים שלך. בהצלחה עם בנבן יפה שלי, בהצלחה בצבא ובכל מקום. אוהבת אותך המון.

 

רז-

זה התחיל לא מזמן, אבל לא לקח הרבה זמן להבין שכיף לדבר איתך. אתה מוכן להקשיב ולתת עצות מדהימות. אתה תמיד תגיד את האמת גם אם היא לא תמצא חן בעיניי. אתה מצחיק בצורה לא רגילה, אולי בגלל הרשעות הפצפונת שיש בך. מוזר שאנחנו מכירים קרוב ל-14 שנה, אבל רק לאחרונה הכרנו באמת. בהצלחה בהמשך הלימודים, בצבא, בחיים. אל תתן לאחרים לפגוע בך תישאר חזק ומחושל. אל תשתה יותר מדי בירות שלא תדפוק לעצמך את הכבד חלילה. ותודה שהכרת לי את חולי.  אבל בעיקר תודה על כל מה שנתת לי.

 

אתגר-

אני יודעת שאתה לא אוהב חפירות אז אני אקצר. אתה אחי האהוב, תמיד אפשר להתקשר אליך בכל מצברוח שהוא, גם אם לא תוכל לדבר, אתה תמיד תענה. גם מהמרחק הגדול ששורר ביננו אנחנו מצליחים לשמור על קשר הדוק. בצלחה בהמשך עם הקומונה, תתחייל ותהיה לוחם טוב ונאמן, תראה לכולם מי זה אתגר! תכיר להם את אריאל באותה ההזדמנות ותזכור שאני במרחק צילתוק אחד בשביל שיחה טובה וחנפנית במיוחד. חולה עליך!

 

לירוני-

מדהים אחד. שנתיים אנחנו ביחד ולמרות הקשיים תמיד שרדנו. תודה על כל מה שנתת לי אי פעם ועל כל מה שעשית לי אי פעם. תמשיך להיות חזק ואל תתן לעצמך ליפול כשהמצב נראה קשה. תתגאה בעצמך ואל תחשוש להראות את זה. תצטיין בלימודים, תצטיין בצבא ואז תהיה מנכ"ל טחון בכסף בחברה מוכרת. אני אוהבת אותך ותמיד כאן בשבילך.

 

 

זהו....אמרתי תודה לכל מי שצריך להגיד לו תודה.

אתם אנשים מדהימים ואלוהים שלח אתכם אליי מסיבה מסויימת.

אני יודעת שאחד הדברים שיעזרו לי להתגבר על הקשיים בצבא יהיה המחשבה עליכם.

שלכם ובשבילכם - ירדן " ג'וי " שני.

 

נכתב על ידי Joy O Joy , 28/1/2009 23:27   בקטגוריות הקדשות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המוסיקה יודעת הכי טוב.


המוסיקה מתאימה לכל מצב רוח אפשרי.

כשאני מאושרת, עצובה, כועסת, מתוסכלת, שלמה, עייפה ועוד ועוד.

היא תמיד תהיה שם בשבילי, תמיד תדע להגיד את המילים הנכונות, תדע לחזק, להסביר וללמד.

בגלל זה אני אוהבת את כל סוגי המוסיקה..בכל סוג אני יכולה למצוא את מה שמתאים לי.

 

וזה מה שאני מרגישה עכשיו:

 

הזמן עושה את שלו
אברהם טל
מילים: אברהם טל
לחן: אברהם טל, אייל הלר, אייל ניסנבוים, עופר אשד, איתמר דוארי, גלי שדה ועדיאל גולדשטיין

מה אומר ומה אגיד
רק אנחנו כמה שיודעים
מה היה שם באמת
בשעות האלה שישבנו יחד במרתף
לא היה צריך לרחף
כי כל מילה שנאמרה
היתה אמת שהאירה את הנשמה
לפעמים אני נזכר איך איך היינו כל השנים
לפעמים המחשבות באות
ולא עוזבות אותי
יודע שהזמן את הריפוי יביא
ומודה על השנים שהייתי שוטה
ואולי גם קצת נביא

הזמן עושה את שלו
והוא מזור לכל שכואב
אם לאלוהים לקח שישה ימים
לברוא את כל שיש כאן
מי אני שאמהר ואנסה לשנות את הכל
כי הכל קורה ממילא בתחושה כזו
שכל דבר בא במקומו

כה שמח להמשיך להתחיל מחדש את הכל
כה שמח להרגיש כמה אהבה יש עוד לגלות
והמתנות בדרך הן כה רבות
מלאכים שמתגלים מתוך האנשים
לפעמים אני נזכר איך היינו כל השנים
לפעמים המחשבות באות ולא עוזבות אותי
מרגיש כבר איך הזמן את הריפוי מביא
ושמח על הבחירה שבידי ועל כל מה שהאל מביא

הזמן עושה את שלו...

 

 

נכתב על ידי Joy O Joy , 18/1/2009 23:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז ככה


טוב, הולך להיות הרבה יותר מקשה להחזיר אליי את קוראיי

אבל למי איכפת?

עוד חודש ויומיים אני מתגייסת

איזה פחד!!!!!!

יכול להיות שיקפיאו אותי, זה אומר שאני אעשה טירונות מקוצרת ואז יישלחו אותי לבסיס שבו ייצטרכו את עזרתי, אבל זה רק אם המלחמה תימשך.

אני הולכת להשקיע ולהינות בצבא!!!

הבטחתי לעצמי שהצבא זה המקום היחיד שאני באמת אשקיע בו כמו שצריך ואעשה הכל כדי לעבור את הקורס בהצלחה.

וואו אני כותבת ממש מהר.

בכל מקרה, הבנתי שאת החודש הזה אני צריכה לנצל כמה שיותר טוב..אז אני מתכננת לסוע לישון אצל אחותי לאיזה סופש, להיפגש עם החברים כמה שיותר, אולי מסיבת גיוס ככה....נראה.

וכמובן המשפחה שלי.

פיטרו אותי מהעבודה באופן בלתי צפוי לחלוטין, ולכן מלא דברים שתכננתי שהיו קשורים בהוצאות כספיות כבדות התבטלו.

הכי חשוב זה לעבור טסט...אחרי זה נראה כמה כסף יישאר.

אני צריכה לקנות מגפיים, נעלי ספורט שחורות, לעבור לכרטיס אשראי צבאי,  להוציא פטור מנעליים צבאיות

הרבה עבודה.

אההההההה

מה עוד?

זו תקופה מאוד מבלבלת בשבילי בגלל כל השינויים האלה שמתרחשים סביבי.

 

אה!! שנה הבאה חברה ממש טובה שלי צריכה לחזור לארץ אחרי יותר מדי שנים שלא ראיתי אותה...יהיה נחמד להציג אותה בפני הכפריונאים. למרות שחן ביקש ממני מפורשות להשאיר אותה בשבילו.

חן היא קטנה מדי בשבילך!!!!! Lay off

 

טוב נראלי שאני אלך לאכול צהריים עכשיו, אני לא ממש רעבה אבל אסור לפספס ארוחות.

אוווווווווווווווווווווווווקי.

ביי ביי.

נכתב על ידי Joy O Joy , 7/1/2009 13:45   בקטגוריות סתם...., צבא, שחרור קיטור, משוגעים משיעמום  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

8,276
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , משוגעים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJoy O Joy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Joy O Joy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)