לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


סיפור הוא מכתב שהסופר כותב לעצמו, כדי לספר לעצמו דברים שלא היה מצליח לגלות בדרך אחרת.

Avatarכינוי:  The Shadow Of The Wind.

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2022

אח, נוסטלגיה, אהובתי.


כתבתי פוסט שלם, נורא מושקע, כמעט סיימתי ואז נגמרה הבטריה של המחשב באמצע החיים.

אני לא אנסה לשחזר, כי אין לי כח.

אבל אוקיי, בואו ננסה משהו חדש.

 

17 שנים. אני לא אנסה לסכם 17 שנים, כי זה ייקח לי כמה שנים טובות.- ישרא בן 20, אבל הבלוג קיים 17 שנים -

מה שכן, במרוצת השנים הדלדלה כמות החברים שסביבי לאפס. את רובם הגדול הרחקתי בהיותי אני, את השאר הרחקתי כי נכנסתי למערכת יחסים, וכל השאר נשרפו - לא במובן המילולי של המילה -.

אבל הי, יש לי את הרכב שלי, אני לא צריכה חוץ מזה שום דבר (חוץ מג'ק, שני בוקים וארגז כלים) קול

עליתי גבוה, נפלתי חזק, שוב עליתי גבוה ושוב נפלתי חזק וחוזר חלילה. אבל תמיד היה המקום הזה, המפלט שלי. נווה המדבר.

 

אני כבר לא כותבת. בשום צורה.

אני כבר לא רוכבת, או עובדת עם בעלי חיים (יעידו הציפורניים שלי שמצליחות להתארך סוף סוף).

אבל אני כן האישה שתמיד רציתי שאהיה. האישה שתמיד פינטזתי שאהיה בתור ילדה קטנה.

הגעתי לכאן. עכשיו נותר רק לקוות שאני אצליח לא ליפול לאיזה תהום נשיה ואאבד את עצמי.

ושהמקום הזה ישאר גם לעוד 20 שנה, כדי שאוכל לתעד את זה שלא נפלתי.

 

מזל טוב מקום יקר. תמיד ישאר לך מקום בלב. ותמיד אחזור אליך לחיבוק. אני באמת מקווה שהמקום ישאר לעוד הרבה זמן.

 

נופר.

נכתב על ידי The Shadow Of The Wind. , 2/7/2022 16:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shadow Of The Wind. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shadow Of The Wind. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)