לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


On my way

כינוי: 

בת: 34

ICQ: 241437711 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

בםפםבפםבפםב משעמם לי.



ואני כ"כ מתגעגעת אליך לעזאזל.


 

שעה אהובה ביום? 12 בלילה.
מתי התעוררתם היום? 10
אוהבים לישון?כן!
מהו השיא שלך בשינה? 50 שעות.
פעם לא ישנת יום שלם?ברור.
איזה פלאפון יש לך מטורולה V3
של איזו חברה?פלאפון
ממתי הפלאפון?פחות משנה
החלפתם פעם?יותר מדי פעמים.
כמה פעמים?לא סופרת.. חח
1. מאמין בקסמים?לא.
2. אם היית יכול לעשות איזשהו קסם, מה הוא היה? איזה כוח היית רוצה שיהיה לך? לעשות פאוז על מצבים מסויימים לפני שאני אומרת משהו.
3. מה הדבר הכי משמח שיכול לקרות לך ברגע זה? שהוא יגיד לי שמשחררים אותו השבוע.
4. כלבים\חתולים?כלבים
5. איזו חייה היית רוצה להיות?פנתר שחור.
6. איזה שחקן קולנוע היית רוצה לפגוש? אף אחד.. לא ממש מעניין אותי. ואם כבר.. ג'ואי מחברים.
7. תיק צד או על הגב?גב.
8. לבשל אוכל\להזמין אוכל?לבשל3>
9. אוהב כשיש לך יומולדת? או שימי הולדת דווקא גורמים לך דיכאון?אוהבת(:
10. מהו הספר הכי טוב שקראת? כל הספרים שאני קוראת הם טובים.. אין הכי טוב..

11. היית רוצה להגיע לירח? אבל משעמם שם.
12. גרביים תואמים או כל אחד בצבע שונה?תואמים.
מתי התאהבת לראשונה?ממ בגיל 14 וחצי.
יש לך חבר?כן(:
הלכת לבית ספר היום? אני לא בבצפר(:
קר לך? ממש לא, להפך.
להקה אהובה:רד הוט , פורקיופיין, פרל גאם יש מלא.
זמר/ת אהוב/ה:לני קרביץ.
חוגג סילבסטר?למה לא?
אם היו אומרים לך להביע 3 משאלות, מה היית אומר? שאמא תזכה בלוטו, שימשיך להיות לי טוב ככה ושתיהיה לי דירה בת"א!!!(:
אם היו אומרים לך שכל החיים יהיו עונה אחת. או חורף או קיץ. מה היית מחליט? קיץ. בעצם חורף.. לאיודעת זה בא בתקופות.
צבע אהוב עלייך: תכלת, אדום.

אוהבים קרפדות? לא איכס
וצפרדעים?לא.
יודעים מה ההבדל בין קרפדות לצפרדעים בכלל?כן קרפדה זה האישה וצפרדע זה הגבר.
ואילניות, אתם יודעים מה זה אילנית?כן המורה הבת זונה שהיתה לי ללשון..
אוהבים אילניות? לא!!!!
אתם יודעים כמה סוגי דו חיים יש לנו בארץ?לא
ואתם יודעים איך קוראים לכל סוג?נו כמובן.
אם כן - קדימה לפרט: טוב בסדר.

אוהבים שאלות פתוחות?לא
מעדיפים שאלות - פתוחות/אמריקאיות/כה
1. איך כדאי לי לקרוא למאומצים שלי?(): צהובון וקרפדון.
2. עשיתם עבודת שורשים כבר? אם כן, זרקתם אותה אחרי זה או לא? חחח לפני 6 שנים בכיתה ז'... וזין שאני אזרוק האלבום עלה לי 80 שקל!

3. מה הדבר הכי נועז שעשיתם?לא יודעת יש יותר מדי כאלהP: חח סתם.
4. מה אתם רוצים לעשות אחרי הצבא? יורו טריפ.
5. מה אתם רוצים לעשות\עשיתם בצבא?להיות קרבית/צלמת אבל אני יכולה להמשיך לרצות.
6. מה עדיף: צונאמי, התפרצות הר געש, הוריקן או רעידת אדמה בארץ? רעידת אדמה.
7. מה הדבר הכי נורא שאי פעם איחלתם למישהו (+לפרט)? שתדרוס אותו משאית..
8. אוהבים לעצבן אנשים?לא.
9. למה?כי זה מצעצבן
10. שלג, גשם חזק או ברד?שלג
1. הרכבת פעם רהיט בשיטת "עשה זאת בעצמך"? לא.
2. באיזו כתה התחלת ללכת לבד לבית הספר?לא זוכרת נראה לי ב' או ג'
3. פעם עשית לעצמך תספורת?חחחח לא.
4. אם כן - איך יצא?לא(:
5. מה הדבר הראשון שבישלת לבד? חביתה.
6. איך יצא?אחלה אני מבשלת ב"ז(:
7. יש משהו שלמדת לבד? ברור כל מה שאני יודעת לבשל.
8. איזה סוגים של סוליטר שיחקת בחיים שלך?הרגיל..
9. באיזה מהם את/ה הכי טוב/ה? לא שיחקתי בזה יותר מדי כדי לדעת.
10. יודע/ת מה מסמלות האותיות D.I.Y? לא.
היי ! , איך החיים? כרגע? נפלאים(:
איזה מוזיקה אתה אוהב? גארנג' וFאנק אבל בעיקרון הכל חוץ ממזרחית.
האם יש לך שוקס\שואומי\שין וכדומה? פייסבוק.
אתה אוהב ים? כןןןן.
וחורף?לפעמים..
מה עדיף,חורף או קיץ? זה בא בתקופות.
יש לך חבר\ה? כן(:
אם כן , כמה זמן אתם ביחד?חח חודש.
אם לא,האם היה לך אי פעם ?^
איך אתה אוהב את הקפה שלך ? אני לא אוהבת קפה.
כמה זמן בממוצע אתה במלה על המחשב ביום?שעתיים ככה.
יש לך מחשב בחדר?כה
בן כמה אתה?17 ו10 חודשים.
איפה אתה גר ?בישראל
ואיפה היית רוצה לגור כיום?לונדון.
גר עם ההורים ?כן..
מה דף הבית שלך?וואלה.
3 אתרים שאתם חייבים לגלוש בהם כל יום: וואלה ופייסבוק. 
מפחד מטיסות?ממש לא.
לאלה שלא סיימו ללמוד- מבחן האחרון שעשיתי: ב4 ליולי ומחר בגרות אחרונה לכל החיייייים ואואואווווווו
הציון שקיבלתי בו: לאיודעת.
לאלה שסיימו ללמוד- מבחן שלעולם לא תשכחו:
הציון שקיבלתי בו:
מוסיקה רועשת או שקטה?תלוי במצב רוח.
נשארים עם הפיג'מה עד מאוחר או ישר מחליפים בגדים?נשארים עם הפיג'מה.
צפון, דרום או מרכז?מרכז
ימין או שמאל?ימין
יש חיה בבית?לא:(
אם כן איזה ואיך קוראים לה? אבל אין.
אם היית יכול להיוולד בשם אחר איך היית רוצה שיקראו לך?אני אוהבת את השם שלי.י
בני כמה הייתם רוצים להיות עכשיו? באותו הגיל.
אוהבים פסטה?כן
אכלת היום בננה?לא איכס.
מה צבע האנרק שלך?שחור(:
יש לך קופת חיסכון?חח לא.
האם לדעתך במבה עם שוקולד זה טעים?לא איכס.
האם יש בחדר בו אתה נמצא כעת נרות?כן אבל הם לא דולקים.
תופפת אי פעם על דרבוקה?כן חח
אתה לובש גרביים?כרגע? לא.
אתה אוהב את הלו קיטי?לא זה יותר מדי קיצ' וילדותי.
מה שם הבן אדם הראשון שעולה לך בראש? מאיה
אכלת פעם סופגנייה עם שוקולד? כן


להתקלח.. ולאיודעת.

צריך לעדכן פה מידי פעם.

(:

נכתב על ידי , 6/7/2008 20:25  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,958
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHILA(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על HILA(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)