לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"!And this my friend, is a Nipple"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

חתמתי אומו דו"ח יציאה


המקום: אילת מועדון הELIXIER במלון הנסיכה.

הזמן: יום שישי האחרון

רקע: חופשת נופש עם חברים באילת מיום שלישי בקלאב הוטל, רק ג'קוזי אלכוהול (והרבה) מוסיקה צחוקים פוקר מסיבות בארים.

תיאור המקרה:

הגעתי לפאב אחרי כשליש בירה כוס יין ושוט אבסולוט, פיכח למדי בהתחשב בכמויות שהתרגלתי לשתות בימים האחרונים (בלילות קודמים 2.5 ליטר בירה ורבע בקבוק וודקה).

לבוש בג'ינס שחור יפה חולצה מכופתרת איכותית פסים ומעל שריג ריצ'ראץ' של פולו חצי פתוח כשהחולצה מבצבצת מלמטה במראה של יאפי הרצליוני.

כבר מההתחלה התחלתי ליישם מסקנות שלמדתי מנסיוני עם בנות המין היפה, להלן הלקחים:

1) להסתגל (לשקר) תספר לה מה שהיא רוצה לשמוע, והיא תשמח לקחת את מה שיש לך לתת. כאן שינויי גרסאות קלים, שנות לידה ועיסוק יכולים להועיל.

2)לא לשרוף את עצמך. חכהחכהחכה בסבלנות, עד שתמצא בחורה שמוצאת חן בעיניך. אל תתחיל עם כל מה שזז בבר אתה שורף את עצמך יש לבנות חושים, הן קולטות הכל.

3) אחד החשובים - פאסון. אתה ביגשוט, אתה תותח אתה הגברר. שיפנו לך דרך, תצחק בשליטה עם חברים שלך, קנה איזו גולדסטאר על הבר, תפוס ספה לעניין וסקור את השטח, תיראה תמיד מיליון דולר בוחנים אותך פה בשבע עיניים (ושדיים).

 

כניסה בגב זקוף למועדון תוך פטפוט עם חברים בפאנן ישר לבר ויש גולדסטאר ביד. ממשיך לספת העור להתיישב ליד כוסית מיני רבות. גב אליה צוחק עם חבר שלי וידידה, מסתכלים קצת על הפצצות שבמועדון.נכנסים כל החברים 6 נוספים במספר, עכשיו אנחנו כבר תופעה. עולה עם הבירה לרקוד בנונשלונטיות ברחבה בין החברים. מבט עיני נתפס בז'ופה מאירופה ציצי עומד ככה יושב במחשוף נדיב ורגליים חטובות משאירות מעט מקום למיני בקצה למעלה לידה עוד חברה. חבר שלי תופס אותי ודוחף אותי לכיוונם, עכשיו זה אמיתי.

מיאמור זה אני רוקד לידן הן קצת מתעלמות, כמו הרבה בנות כוסיות.

אני ממשיך לרקוד אני גבר נחוש, גורר לתוך שיחה כל ערס כחוש שמנסה להתחיל איתן.

הם עדיין לא בטוחות אני דופק צעדים וממשיך לנסות, לעבודה קשה יהיו תוצאות...(לאטובות)

היי יא צ'ינצ'ילה מאיפה אתן באות, אני מפה ושם ואתן נחמדות ודי יפה רוקדות

מפה לשם מגיעים לפיג'לינג בבאר, אני שבמינוס משחק אותה נדבן

הן מקפיצות והולכות לדרכן... עכשיו אני כאן!

מיאמור זה צמוד ממש שלישייה

כוסית מקדימה ומאחורה חברה.. כונפה

מסתובבים ואנחנו צמוד צמוד כונפה חשפנית חושבת אני עמוד

עוד רגע אונסת... את אורי החמוד

בואי בואי בלונדה שימי פה ת'יד

יחד נרקוד סלסה נזוז מצד לצד

הכל אפשריי כשאתן פה איתי

מה את בת עשרים ושלוש?

איזה קטע גם אני (בפנים צוחק בראש)

כל חבר מגיע זורק מחמאה,

מצאת לך כוסית ישר מהקופסא

שפיץ יא תותח אני לא מאמין

בחורה משמאל ופצצת על מימין, אוי כמה בא לי עכשיו מין.

קופץ החוצה לחברה מחלק חוויות הרבה טפיחות בשכם אלי ניתנות

ואני חוזר אל הבנותתתתתתתתתתת

מיאמור הן אומרות תשמע יש לנו הצעה

סויטה בהרולדס ואנחנו במיטה, אז אתה בא?

תשמעו אני אבדוק אני צריך לברר, יש לי חברים וצריך לדבר

חבר'ה תשמעו הן ממש חרמניות, שמישהו יבוא איתי כי הן נראות די נותנות

לא עוברת שניה אני וחבר מחליפים רעיונות , של מה לעשות בחדר המיטות

הבנות מגיעות נכנסים למונית, טסים להרולדס ועכשיו....... נדפקת התוכנית!!!

חברה כונפה כועסת בחדר, מה אתן מכניסות בנים זה לא בסדר!

בואו נשב במרפסת ונבהה בשמיים, מכאן הכל נהיה חרא ומבאס שבעתיים.

ממזמז לי כוסית מתחת לסדין אבל שיחה לא קולחת ומתרחק לו המין

ארבעה אנשים במרפסת שיכורים חרמנים

אבל משהו פה נדפק ודברים לא קורים.... רק מדברים

מעכשיו זה אסון אני שוב מתבאס

עושים סיבובים מחפשים מקום לסקס

אבל הכונפה קצת נדבקת והורסת הכל, הכוסית היתה זורמת כמו מים על חול

עולים פה לגג מחפשים קצת נוף, מוצאים אתר בניה מסריח סוף

כן כן

הטייימינג נעלם והכל כבר חמק, חוזרים לחדר אנחנו שבוזים מאבק

הבנות עייפות מסמלות זה הסוף, הכונפה עוד חרמנית מנסה אותי למשוך...

לא לא חכו רגע יש לי שיחה קטנה איתה

כוסית בואי איתי מעבר לפינה

לה לה לה מדביק נשיקה.. מפנה לי את הלחי וצוחקת בקטנה

עכשיו אני מרגיש חרא....

יותר מזה לא אספר השפלה די נצחית כל העולם חושב זיינתי

ואני בציץ לא נגעתי אולי רק רגל חטובה כאן וכאן משמשתי

חוזר עם חבר למלון הרחוק , הרבה דרך יש ועל מה לבכות

משתינים בים, מבואסים בטירוף עוצרים כל דקה מפנימים ת'טעות... איזו טעותת

בקבלה נכנסים תופסים איזה עט,

אומו לחבר אני עליו מקשקש

כן כן מדביק לי אות קלון על המצח עם הכתב.

עכשיו אני חרמן וממש מאוכזב.

איך הייתי על טופּ העולם, עם שתי בחורות, אחת נראית מושלם

הייתי יכול להביא בה עבודה לצאת גיבור ועם הרגשה בתזונה!

ככה הכל פתאום לי קורס, חולצה מוכתמת ביין חסרים בארנק מאתיים

פיספסתי הזדמנות די נדירה, עכשיו אני אהיה הבדיחה של החבורה

הבדיחה של החבורה....

משביזה כזאת פשוט לא יוצאים, חוזרים ובשלוש בלילה כותבים על זה שירים 

 

 

 

 

נכתב על ידי כריסטופר רובין , 30/11/2008 01:20  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  כריסטופר רובין

בן: 36

ICQ: 85639717  

תמונה




8,808
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , הורים צעירים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכריסטופר רובין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כריסטופר רובין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)