לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי (:


זהו הבלוג שלי :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005


חזרות, חזרות, חזרות, חזרות, חזרות וחזרות!

אוף! מתי כל זה יגמר!! כל כך נשבר לי מזה כבר!

טוב אז היום הייתה חזרה עם "חמסה 2" (בעעע) איך שראיתי ת'פקאצות החלטתי שאנ'לא מופיעה איתם.!

בדוגרי עשיתי בשכל...

טוב אז הכל בעיקרון מעולה... אבל ממש מעולה!

האצבע שלי... אוףףף כל כך כואבת לייי... בינתיים לא ברור בדיוק מה יש לי אבל או שסתם עיקמתיא ותה לגמרי או שיש סדק... אוווץ''' כל כך כואב לייייייייייייייייייייייייי :( :( :( :(

יום שני כ=ר=מ=י=א=ל=! יהיה טוב!

בארקה אתם הכי שולטים ביקום! אוהבת אותכם!!!

מחר סוף סוף רואה את מישל ודובי!

מראמי אהבה שלי אני פשוט מאוהבת בך!

 

"כרמיאל רוווווקדת!! כל העיר מעגלים של תלבושות ושל צלילים במחולות ובפרחיםםםם עם יש של חיוכיםםםםם!  והעיר הזאת ממש חלום כשהיום הופך ללילה- והלילה ליום!!!" חעחעחע

 

כואבת לי האצבע :(

אירנה.

נכתב על ידי , 13/7/2005 21:32  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 32

ICQ: 235571967 




1,627
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-גולדי_לנצח- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -גולדי_לנצח- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)