לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Angels In Hell


לפעמיים החיים נותנים לנו לפול כל כך חזק בלי אף יד שתחזיק אותנו.. חיים בלי גבולות אבל עם הרבה קירות.. חיים שאת המשמעות שלהם אולי אני ידע בסוף...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

שוב עבר לו הזמן והשאיר רק סימנים של זכרונות...


הזמן עבר לו שוב, שום דבר מיוחד בנתיים רק רגשות ישנים שחוזרים ומציפים מידי פעם. על הקירות סימנים ישנים של אילו הם זכרונות שהיו לנו, זיכרונות שאנחנו עשינו שאנחנו פיתחנו. לא אין להבין שהעצב הוא השולט פה, אך גם לא השמחה, הרגשות מעורבים ואינם סגורים על עצמם. הלב פועם חזק, הפרפרים רצים מצד לצד וגם הדמעות יורדות על לחיים אדומות. האם זה עצב? שמחה? לא נראה לי שאני עצמי סגורה מה עובר לי בראש, בכל מקרה אולי מתישהו אני אדע.
נכתב על ידי One Optimistic Angel , 19/1/2008 20:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  One Optimistic Angel

בת: 34

ICQ: 289522961 




1,323
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOne Optimistic Angel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על One Optimistic Angel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)