לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

decayed imperium


life is nothinhg but everlasting decay


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

the pain still rges inside\starial


ave

As the dawn emerges I cry in grief
Sorrows flow,
the sadness of another day tortures my heart

Life fades. Echoes, voices calling
Within my mind. Shadows. I cry

הריקבון הפנימי נמשך,הכל מתפורר מבפנים.
עד מתי??...
כמו נגיף טורף הרגשות אוכלות אותי מבפנים,לא יודע אם להוציא אותם לעולם
או לשמור אותם לעצמי.
אני מפחד שברגע שאני יוציא את זה ויגיד לה בפנים,הכל יתפוצץ לי ואני יפגע פי שישים.

השגרה,מפוררת את השפיות.
כמה נמאס לי מהכל,להתעורר,להרדם,לנשום,להחנק.
לחיות,למות.
מבחוץ הכל נראה פורח,אבל מבפנים,רקוב בתוך עצמי.

נמאס לי...אררר...אני מרגיש פטתי ועלוב.
מתלונן כל הזמן בגלל שרקוב.
כל הזמן בוכה ומתלונן...
הי אבל הממלכה הזאת משקפת את מצבי הפנימי ומצבי באמת רקוב..

אני שונא רגשות,אהבה,וכל הבולשיט הזה..הם רק מחלישים אותך ומפריעים לחיות.
הלוואי שהאהבה היה נהיית שנאה.
אז היה יותר קל להתמודד.
אבל אני לא יכול לשנוא אותה..
זה ממש דפוק,אני מכיר אותה רק שבועיים שלוש ואני כבר נדפקתי.
בהתחלה חשבתי שזה יהיה גם סתם "התאהבות זמנית" כמו שקרה לי מאות פעמים לפני,אבל עכשיו אני רואה שזה לא רק זה.
היא לא הדבר היחיד שמפריע לי,מבפנים.
אלא כל העולם הזה.
כל המטען שצברתי ב 4-5 השנים האחרונות.
הכל חוזר ומעיק.
הבעיות לא נפתרות.
ואם אני פותר אחת,באות עוד 10 חדשות בעקבות הראשונה...
=====================

מוזיקת העבר ממלאת את החדר,מחזירה אותי לשורשים העתיקים שלי.
מחזירה אותי לנופים העתיקים של היערות הרוסים,לנופים של הנהרות.
למקדשים הפאגנים העתיקים,ליפני שהצלב השתלט והרעיל את אדמות.
לפני הטרור הדתי,בתקופה עתיקה.
מילים אלו אני כותב שברקע מיתנגנים שירים אלו שסוחפים אותי למקורות
satarial
להקת בלאק פולק רוסית.

עד לפני שנה לא הייתי מחובר לכך שבותוכי זורמים חלקיקי דם רוסים.
התכחשתי למוצאי החלקי,אבל היום אני חוזר,ומתגאה בתרבות העתיקה
שבחלקה התפתחה מהוויקינגים.
(אז לי ולאיממורטל יש משהו משותף?)

בכל מקרה זה הדבר שכרגע ממלא את המחשב שלי ועוזר לי לשכוח
את כל הרקבון שמופיע בתחילת הפוסט.
המנגינות שלהם מושכות אותי למחוזות הדימיון ומשכיחות ממני אות הסבל היומיומי.

בכל מקרה אני ממליץ לכולם לחפש את satarial
וביחוד עם בעורקיהם זורם דם סלאבי.
לנורווגים יש את איממורטל
למסופטמים יש את מלכאש
ולי יש את סטריאל

סאונד מעולה,רווי בדיסטורשן,ריפים פולקיים מעולים.
די מזכיר את
eld-enslaved
הלהקה מורכבת בחמישה יצורים
שני בנות סלאביות טהורות (או שלא כל כך טהורות)
ממש מומלץ...
http://satarial.ru/
תורידו מהאתר שלהם כל מה שתוכלו...
for mother russia
immortal winter


 



נכתב על ידי , 12/7/2004 15:30  
83 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



empty



ave

ריק...חלול...חסר כלום.
מילים אלו מתארות את מצבי בשבוע שחלף...
אחרי ש"הם" עזבו,שום דבר לא נשאר לי...פשוט ריק...
המחשב שלי כבר שבוע מפורמט,והוא ריק,ריק לגמרי,הפליי-ליסט זועקת לשירים שימלאו אותה..אבל אין לי כלום..
8 ג'יגה של מיטב הבלאק והדת' שהיוו את כל המחשב שלי אינם...
ועכשיו גם להוריד אותם אני לא מצליח..פשוט הכל ריק...
השיר היחיד שמצאת י במחשב זה EMPTY של אמפרור..כמה משעשע...
הריקבון וחוסר בכלום פשוט חונק אותי...אני משתגע..

העיר הזאתי ריקה בשבילי...ריקה מאנשים...אנשים שלי...כולם עזבו..ורק אני נשארתי מאחור כלוא בתוך כלא..
מבודד מהכל,והקשר היחיד עם העולם החיצוני זה מחשב...אררררר....כמה אפשר...

הרצון שלי הוא ריק...תאוות החיים ריקה...אין מה לעשות..השעמום הורג...
די לשגרה..

מאבקים פנימיים בין הרגש לתבונה ממוטטים אותי מבפנים,רגשות שסוחפים וממוטטים כמו סערה...
אותם מאבקים גורמים לשיסוע הנפש..אולי גם לחילוק הנפש לשתיים.
אני לא יכול יותר.הממלכה חיה ונושמת אך מתעורר פילוג בממלכת הריקבון שלי.
והכל נובע מכך שאני כלוא בתוך מעטפת בידוד,בתוך שום מקום,בתוך הריק.
אבל אולי הכל יגמר בקרוב?
אולי אני יצא מהכלא שנבנה סביבי...

אבל בנתיים...ריק..
ריק..
אבל אולי אם אני יצא מאותה מעטפת בידוד שעוטפת אותי,אני יפגע עוד יותר?...אני מוכן להסתכן..
לחוות תחושות אחרות,למלא את הריק..
הכל כדי לצאת מהריק..

immortal winter

Empty

he is an empty shell
- shell-shocked luciferian soul

he is an empty shell
- drained and sealed
he is an empty shell
- penetrating cold
he is an empty shell
- empty luciferian soul

how furiously and bombastic
he proclaimed his destruction
of a mortal coil

in the end it seemed
this was his only possession

long past were his "glorious" days
of filth and lies
and he has reached out to stop time
at its end

he is an empty shell
- shell-shocked luciferian heart
he is an empty shell
- drained and sealed
he is an empty shell
- penetrating cold
he is an empty shell
- empty luciferian soul

the constant struggle for a moment of quiet indulgence
eventually stirred and quaked the earth so hard
it swallowed him in a dark and heavy cloud
slowly and gently starving him into insanity

an inferno of ice
with an ever burning
bleeding
heart

 

 

נכתב על ידי , 10/7/2004 13:18  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



the arise from the decay


ave

אלו הם המילים הראשונות......אחרי חודשים ארוכים של דממה...ורקבון..
אלו הם הנשימות הראשונות של ממלכתי הרקובה,אחרי שהייתה שקועה בתרדמה .
במילים אלו הערתי אותה משנתה..
הרקבון הוא הבסיס של הכל...על הרקוב נבנה החדש...הכל בא מהרקבון...
ממלכתי גם כן..היא  נולדה וצמחה מהישן שהיה...
אני החלטתי לצרף את הישן אל הקדום וליצור חדש...שם חדש לממלכתי...
decayed imperium
שם חדש שמורכב מהרקוב...העולם שלי הוא רקוב...ואני מוציא אותו לעולם הגדול
שירקב ביחד איתי..הרקבון זה הדבר הוודאי היחיד...ארררר...שחכתי מה רציתי לכתוב עוד..(פעם 4 שאני כותב את הקטע הזה...הכל נמחק)
אז זהו...אני חזרתי לפה...לתמיד...כדי למלא אתכם ברקבון שלי...רקבון הנפש...
הרבה דברים שינויים עברו בממלכתי מאז שכתבי פה...אבל הכל חסר משמעות...העבר מת ועליו מתבסס החדש...
אז אני לא יחיה את העבר אלא את ההוה..החדש שיהיה ישן..

כרגע אני נרקב בתוך כלא הרקבון שאני חיי בו..(יש הקוראים למקום זה אילת...אבל בשבילי זה hellat).
מבודד...לבד...נשארתי להרקב פה..
כולם השאירו אותי פה ,כל האנשים שנקראים "חברים" עזבו את אילת...רק אני פה...
עד שאני יצא מכלאי..אני ימשיך לשפוך קצת מהרקבון שלי על המסכים שלכם..

בתוך כל הרקוב בשבוע שעבר היה יחסית בסדר...
אנשים מסויימים באו ממקום מסויים ואני הייתי אצלם כל היום במקום מסויים שהם גרו בו...
ואפילו אפשר להגיד שהרגשתי קצת תחושת "הנאה"..
אני לא יתאר ולא יציין את הדברים שעברנו ועשינו..(חלקם לא חוקיים וחלקם טיפשיים)
ואפילו היה לי "קטע"..(שונא את המושג הזה)..עם מישהי.."טינקה"...
עם לא הייתי כלוא פה הייתי רוצה לפתח מערכת יחסים אתה...אבל כל עוד אני פה זה יהיה סתם...סתם..דבר שיחלוף..
עדיף לחכות ליום שבו היום יהיה עבר..
טוב אז אני פה..(פעם רביעית שאני כותב את הפוסט הזה)
עד היום הזה הרקבון ימשיך להיות גם חלק מחייכם...
hail
immortal winter..

נכתב על ידי , 4/7/2004 22:09  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 37

ICQ: 273205035  

תמונה




4,305
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לimmortal winter אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על immortal winter ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)