לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


תחתונים בפח

כינוי: 

בן: 36

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

פיקוסו


כשגבר צריך להשתין

הוא יעשה את זה

בכל מקום

שעה

טמפרטורה

ומצב גידול החסה בשטחים

ושום דבר בעולם לא יפריע לו: לא גברים, ולא נשים, לא כלבים ולא חתולים..

 

אם חושבים על זה ברצינות ההולך על 4 שיש לשכנה שלי די מזכיר את היצורים האלה

נכתב על ידי , 16/3/2008 00:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



.


היא יכולה לבקש ממני להפסיק לשלוח לה הודעות,
להפסיק לנסות לדבר איתה.
אבל היא לא יכולה להוציא את עצמה מהראש שלי.
היא לא יכולה לגרום לי לשכוח אותה.
היא לא יכולה לגרום לי להפסיק לדאוג לה.

 

כשאמרתי שהיא כבר חלק ממני לא שיקרתי

נכתב על ידי , 15/3/2008 02:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היפרקטיביות, סרטים, אומנויות לחימה, מחסום, וסמרטוטיות יתר....


אהלן, אהלן, אהלן...

 

אני בוריס ואני ילד היפרקטיבי בכמויות מסחריות אפילו עכשיו כשאני כותב את מנת הבולשיט[חוץ מי דבר..שתיים] היומית, שבועית חודשית, שנתית שלי אני כולי מקפץ ומזיז תאצבעות ברגליים כמו איזה שפן שבלע 80 אקסטות של אנרג'ייזר.

ועם זאת חח אין לי מה לכתוב קיצור רציתי לדבר על סרטים...

כן כן היום אני יושב בכיף שלי בבית סבתי שדואגת שרזיתי משום מה בין זה שהיא דוחפת לי עופות בורקסים וגזר לפה לבין זה שהדוד מספר על החוויה הבלתי נעימה שהוא חוויה אתמול כשדרס בטעות חתול שקפץ לכביש אני מזפזפ לי שוב בכיף שלי בלבד בין הערוצים

ואז עיניי הפכו לנוצצות מכות סוף סוף כמו חלום שהתגשם

דבר שלא ידעתם על גברים:

כל גבר שראה בתור ילד[תלמיד,חייל, איש מבוגר, זקן, גוסס...כל גבר מכל המינים הסוגים והצבעים] סרט אמנויות לחימה בקולנוע, תמיד הלך בדרך הביתה בתחושה שהוא גם יודע ללכת מכות, ורק חיכה שמישהו ינסה לשדוד אותו.

ועם ההרגשה הזאת אני מחר חוזר לצבא לתפוס מה אם לא מחסום אנחנו כבר ידידים טובים...אז מי שממש יתגעגע אליי[לא נשארו הרבה כאלה...] מוזמנים לקפוץ אי שם בין ישוב פלסתינאי אחד לישוב פלסתינאי אחר ולראות אותי טוחן צעירות ולהנעים לי תזמןXD

 

 

נפגש בשמחות עוד כמה שבועות חודשים שנים ימים שניות או דקות

תלוי מתי יתחשק לי לשתף את הדף האנטרנט המסכן הזה של בנות כוסיות בנות 14 שעדיין מרטיבות בלילה מי פליפה מהמורדים

והכי מצחיק זה שאני יודע את זה ועדיין ממשיך לכתוב פה .

 

אולי יום אחד עוד אתבגר

מקווה שזה יקרה בהקדם יותר מידי דברים בורחים לי בין הידיים בגלל זה

 

 

 

נכתב על ידי , 1/3/2008 23:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,456
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאהלן אהלן אהלן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אהלן אהלן אהלן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)