לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

נסגר.


שנתיים וארבעה חודשים.
הרבה מעבר למה שצריך...
למדתי,
השתניתי.
נגמר.

היה נחמד, בכל מקרה (:
הבלוג תמונות נשאר פתוח.
גם זה... פשוט אני לא אעדכן, זה הופך להיות קצת חסר טעם.

אולי אני עוד אחזור.
להית' (:

אז כתבתי שהכותרת היא אמיתית. שאני אהיה כאן עד שיהיה טוב.
מושלם, עדיין אין...
אבל אני שלמה, וזה כל מה שאי פעם רציתי להיות.

נכתב על ידי , 18/8/2007 18:30  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלון


 

בום, טראח. (:

מהו שמך? יובל

תאריך לידה:18.12

מקום מגורים: בשרון...

כמה אחים/אחיות? 2 גדולים

 מוצא: יש יותר מידי. ><

צבע עיניים? חום

צבע שיער? חום שחור

צבע אהוב:כחול וירוק

דמות אהובה מסרטי ילדים: דני שובבני. (:

אתה שונא מישהו? לא מישו מיוחד

סרט אהוב: 13/50 דייטים ראשונים/רקוויאם לחלום

ספר אהוב: כמו גחליליות

כיתה: עולה ל-י'

אתה מנגן על משהו, אם כן אז מה? נופ

יש לך קעקועים? יהיו (:

יש לך פירסינג? נזם. ופופיק מתישהו בקרוב

אם כן,כמה ואיפה? ^

ניסית להתאבד פעם? לא

אתה מעשן? לא

באיזו מגמה אתה לומד בביה"ס? המ שנה הבאה קולנוע פסיכולוגיה

קיים מקצוע שאתה לא יודע, אבל ממש מעוניין לדעת? קולנוע

מה המבחן האחרון שעשית? המ נראלי מתמטיקה מסכם

מה הסרט האחרון שראית ועם מי? הממ.. מדוזות אני חושבת

נחייה את הרגע:

מה מתנגן עכשיו? רדיו, כי אין לי במחשב הזה שירים

עם כמה אנשים דיברת/מדבר בזמן הזה שאתה מחבר את השאלון הזה? 3

איזה עוד ישומי מחשב פתוחים?מסנג'ר ואינטרנט

מה הספקת כבר לעשות היום? הממ, כלום. התעוררתי לפני שעה.

ישנת טוב אתמול? בערך

תישן טוב הלילה? אם אני אצליח להרדם בים. :S ולא נראה לי שזה יקרה.

 התקלחת? אתמול בלילה

אכלת? לפני שעה

שתית? עכשיו

ראית טלויזיה? -

התכתבת אונליין? עכשיו

ביקרת בבית ספר? אתמול עברנו שם כי זה קיצר תדרך והפעלנו תעזאקה :X

ראית סרט? לפני איזה כמה שבועות

ישנת? עד לפני שעה

חיבקת מישהו? אתמול

רבת עם מישהו? מזמן...

פגשת אדם מפורסם? הממ לפני הרבה זמן

 כמה שאלות כלליות

יש לך מיטת יחיד,וחצי,זוגית או קומותיים? וחצי

 עונה אהובה של השנה: חורף

תכונה אצל בני אדם שמרגיזה אתכם יותר מכל דבר:  אדישות יתר

התקווה הכי גדולה בחיים שלכם: אושר

איפה הייתם רוצים לגור עכשיו? נחמד לי כאן. (:

מתי בפעם האחרונה..

יצאת מהבית? אתמול בלילה

התאהבת? מזמן

צחקת? היום

בכית? מזמן

אמרת למישהו שאתה אוהב אותו? הממ אולי שלשום

מישהו אמר לך שהוא אוהב אותך? שלשום

עישנת? לא מעשנת.

שתית משקה אלכוהולי? הממ לפני איזה שבוע

השתכרת? לא קרה...

הקדישו לך שיר? הממ אתמול או שלשום

שיפרו לך את המצב רוח? הממ שלשום

התקלחת: אתמול

 נרדמת בשיעור: אני אף פעם לא מצליחה. -.-

עשית קניות: הממ לפני שלושה ימים בערך

היית חולה: בתחילת החופש קצת..

החזקת תינוק: אתמול

 נסעת באוטובוס: שלשום

 לא ישנת כל הלילה: שלשום

מי הבן האדם האחרון ש..

ראית? אח שלי

חשבת עליו? אלמי, כי היא ביקשה תפלייליסט 

התקשרת אליו? הממ לירון

התקשר אלייך? אריאל

פגע בך?  לא זכור לי

שימח אותך? העעע הרבה, אתמול ושלשום (:

 היום:

באיזו שעה התעוררת? 12 וחצי בערך

מה/מי העיר אותך? שומדבר

.מה היה הדבר הראשון שאמרת? רועי, תזדרז (הוא תפס תשירותים :X )

מה היה הדבר הראשון ששמעת? את הטלוויזיה

מה היה השיר הראשון ששמעת? לא זוכרת משו מהטלוויזיה

 מה אכלת? ברנפלקס. (:

 איזו מחשבה הכי העסיקה אותך? שומדבר מיוחד

 מיקום כרגע: החדר של אח שלי

 חג מעודף: חנוכה

 מילה אהובה: לא יודעת. :X

 להקה אהובה:  יש המון.. הממ. היהודים/כנסיית השכל(כי היה נחמד בהופעה)/Oasis/משינה/התקווה 6 ויש כל מיני שלא עולים לי עכשיו

זמר אהוב: הממ ברי סחרוף/אביב גפן/מוש בן ארי :D/עברי לידר/אביתר בנאי ו.. לאדעת מי עוד

בדיחה שגרמה לך לצחוק: לא זוכרת

הבנאדם הכי יפה שראית: העה יש הרבה

הפאדיחה הכי גדולה שלך: חח גם כאלה יש הרבה

הדבר הכי מטורף שעשית: לא זוכרת

אתה חושב שאתה צבוע? לפעמים

אתה חושב שאתה קנאית? קצת

אתה חושב שאתה קרצייה? הממ אולי לפעמים

 אתה חושב שאתה עקשן? מאוד ^^"

אתה אוהב את עצמך? לא כלכך

בזבזןאו חסכני בזבזנית

 בנאדם ש:

מתגעגע אליו: הרבה. מאוד.

חסר לך: סבתא.

 עושה לך טוב להיות איתו: הו יש הרבה (:

הכי דפוק: גם כאלה יש המון

הכי מוזר: לירון ^^"

הכי כיף לדבר איתו: המון (:

הבנאדם-היום:

שרצית להרוג? אפחד

שצחקת עליו? הממ, לא זוכרת...

 שאיכזב אותך? הממ גם לא זוכרת

שחיבק אותך? הממ אולי חן

ששימח אותך? הרבה. (:

שראית איתו סרט? הממ היו הרבה אנשים אנלא זוכרת

 שדיברת איתו בטלפון? לירון, עכשיו

שראית?אח שלי

איפה היית רוצה לגור בארץ? פה

איזה סידרה נוסטלגית את אוהבת? קטנטנות. :P

 יש לך פלאפון? כה

איזה צלצול יש לך? הממ כרגע. מוש בן ארי- ואיך שלא

הקול הכי יפה ששמעת? מממ יש כמה

איזה רקע יש לך בשולחן עבודה? תמונה שלי ושל אחשלי :P

ושומר מסך?  אין

האת רוצה להיות זמר? לא

אתה רוצה להיות שחקן? לא

 אם הייתה סידרת ריאליטי והיו מזמינים אותך, היית משתתף? אולי

 אמרו לך פעם שאוהבים אותך?כן

כשאת אומרת אני אוהבת אותך את מתכוונת לזה? כה, תמיד. (:

 איפה את רוצה פירסינג אם בכלל? בפופיק אני רוצה, ואני אעשה בקרוב... הליקס. ולשון אבל לא נראלי שאני אעשה

אם היית מוצאת מיליון שקל מה היית עושה בו? קונה את המצלמה

 מה החלום שלך? יש הרבה

 איזה ספר היית לוקח לאי בודד? לא יודעת

 לאיזה רגע בחיים לא היית רוצה לחזור?  יש כמה

 

וחוצמיזה, ממש נהניתי ביום שלישי. (:

נכתב על ידי , 16/8/2007 13:21  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להתערבב ולא להיבלע.


אי אפשר לדעת מה יביא המחר.
ומי בכלל ביקש ממכם לומר?



פחות מחודש.
כל כך הרבה להספיק.

"מגע הרוך גובר על המכה,
רושם בתוך יומן מסע
כולנו עשויים אבק של אהבה"

אני מתרחקת מכל מה שאי פעם הכרתי.
ואני כלכך רוצה להתקרב בחזרה...
אני מתגעגעת אליך.
נכתב על ידי , 10/8/2007 12:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה




30,043
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוּבל. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוּבל. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)