לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  -BuBliK-

בן: 31

ICQ: 408434316 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

השכנה של סבתא שלי שברה את השיניים החלביות שלה! תמונות!


בובליק

רציתי להגיד לך שאני אוהבת אותך מלמלא

ובאמת שאנלא יודעת איך הייתי שורדת את החופש הזה בלעדייך

זה היה חופש מעפן כואב ושמח ותכלס תמיד היית שם בשביל לתמוך

ותמיד לומר את האמת ולהיות הכי לא צבוע בעולם

לא האמנתי בחיים ששנינו נתחבר כ'כ כי היינו ממש מעולמות שונים

אבל הכרנו והתחברנו ונהינו קרובים ואני כ'כ מודה על זה

 

וזה ברור ש...

 

אני חולה לך על התחת3>

 

 

 

לפני היום הראשון

אנטה הכוסית שלך3>

שחשבת שהרגליים שלה זה ציצי בתמונה הזו.

 

PUSSY.

נכתב על ידי -BuBliK- , 6/9/2008 17:31  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

17,118
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-BuBliK- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -BuBliK- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)