לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 42

ICQ: 164948321 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

תשובות לשאלון השבועי


האם את אוהבת בעלי חיים?
כן. חוץ מאשר את אלה שעוקצים, מכישים, מפחידים, מגעילים ומזמזמים לי בתוך האוזן.

מה היא החיה האהובה עלייך?מהי החיה השנואה עלייך?
אהובה - נמר (מרחוק). שנואה - זבוב (מקרוב).

האם יש לך חיית מחמד בבית? אם כן, איזו? אם לא, איזו חיה היית רוצה לגדל?
אצל ההורים יש לי 3 כלבים, ועכשיו כשאני גרה עם בת הזוג שלי נוספו לי 2 חתולים, כמתבקש.

מה דעתך על התעללות בבעלי חיים?
פויה!

מה עדיף - כלבים או חתולים?
כלבים מעריצים אותך, אז ברור שכלבים! אם כי אני מתחילה להתרגל לרעיון של חתולים בבית. ז"א - לרעיון של יצור שמנסה לצוד אותך בזמן שאתה ישן וחושב שהמקלדת שלך היא מקום מנוחה לגיטימי בשבילו.

איזה בעל חיים היית רוצה שייעלם מן העולם, ואיזו חיה כדאי, לדעתך, להרבות יותר?
שיעלם - הזבובים השנואים. רצוי גם ג'וקים ועכבישים. אם אי אפשר להיפטר מאלה, אפשר לנסות בני אדם.
שיתרבה - לא יודעת. זן נכחד של משהו?


נכתב על ידי , 20/9/2008 09:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,418
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTearsInTheRain אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TearsInTheRain ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)