לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בס"ד, כשהייתי קטנה תמיד אמרו לי שאני חצופה ויש לי פה גדול, היום כשאני גדולה החלטתי לעשות מזה קריירה והלכתי ללמוד משפטים. וכן, אני עדיין מצחיקולית למדי...
כינוי: 

בת: 39

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

.


אני לא הולכת לכתוב כאן יותר.

 

 

 

 

 

 

כבר תקופה ארוכה שאני חושבת לכתוב את זה. כבר תקופה ארוכה שאני רומזת שזה מה שאני הולכת לעשות ואף פעם לא היה לי את האומץ לכתוב את זה כי זה תמיד נראה היה לי קיצוני מדי.... אולי אני אתחרט... אולי פתאום יקרה משהו טוב ואני ארצה לכתוב עליו. לשתף אתכם.

 

 

אבל זו הנקודה שבה החלטתי שאני לא הולכת לכתוב יותר. אין לי מה. אין בשביל מה.

 

הייתי אומרת משהו על זה שהגיע סופה של תקופה, שהגיע הזמן למשהו חדש. אבל אני לא חושבת ככה. פאקינג שבע שנים שאני כותבת וכלום לא משתנה. לא מרגישה שאני זזה לשום מקום. נשארת על ניוטרל.

 

בנות בדרך כלל מפסיקות לכתוב כשהן מתחתנות. אין לי שום כוונה לחכות עד אז.

 

לעבור עוד חודש ועוד חודש, לכתוב פוסט קצר כל פעם, לקוות שבחודש הבא אני אחזור לכאן במלוא המרץ עם המון סיפורים חדשים מתקופה חדשה של חיים. אני לא מסוגלת לזה יותר. זה לא בשבילי. יש מאגר של תקווה אצל אנשים שיכול להיטען בכל פעם מחדש אם יש להם את הכלים לזה. אין לי את הכלים לזה והבטריה שלי עומדת להיגמר.

 

 

נכתב על ידי , 31/12/2008 19:48  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של smilki ב-3/4/2011 01:20
 





95,740
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרת משה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרת משה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)