לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"אתה כבר גדול מספיק להבין,היא איננה עוד-אתה תתבגר ותכיר בעובדות...שאין אהבת אמת!!!"




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

ברגעים הכי קשים,הכרית היא האוזן היחידה בסביבה


כל כך הרבה זמן שלא כתבתי..למעלמה משנה...

ואיכשהו עכשיו שאינ מוצאת את עצמי נזכרת בשם משתמש ובסיסמא ויודעת שיש לאן לבכות

מניחה את הסכין בצד...התגעגעתי למגע הקר הזה..הלוואי והייתי אמיצה כמו אז,שהיה לי את האומץ להתחנן אליו שיצא,שלא יזרום יותר..

אבל עכשיו,עכשיו הכל יותר מסובך.

מערכת יחסים אמיתית,צבא,תוכניות לאוניברסיטה,חיים נורמלים.

ואיכשהו..איכשהו הנקודות חולשה נשארות אותן נקודות רק שהעולם מסביב משתנה,האנשים משתנים..אבל הכאב אותו כאב

אין לי אומץ לחיות ואני מפחדת למות..הממ כן נשמע לי כמו שורה תחותנה,

מן סיכומו של דבר שכזה

אין לי סודות

אין לי שקרים

אין לי שינאה

ואין לי רחמים

יש לי רק אמת

רק שלפעמים היא מרה מידי

 

ואמרו לי להזהר מאנשים שעושים לי טוב

ואמרו לי להביט לאחור,לראות מי שומר עלי

רק שלא הבטטי מי לצידי תוקע סכיני בלב../:

 

 

 

נכתב על ידי , 30/8/2007 23:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 35

ICQ: 125461150 




4,287
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsunshine' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sunshine' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)