לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כמה יפה לראות את החיים אחרי שהם נגמרים.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2006

לגמור את השקר הזה.


אי אפשר להמשיך בשקר הזה יותר.

זה לא נכון. זה לא מקדם את שתינו.

זה לא הולך לשום מקום. אנחנו תקועות.

זה גורם לי לעשות דברים שלא הייתי מאמינה שאני יכולה.

אני מרגישה כלואה.

זה לא נכון.

 

אמרתי לך. ניסיתי להסביר. איך את לא רואה את זה?

לא רוצה לפגוע בך.

 

לא רציתי לפגוע וכמה שניסיתי לא. אבל פגעתי.

פגעתי בזה שניסיתי לא לפגוע.

וכשאמרתי לך שזה נגמר.

ובכית.

בכית הרבה.

 

ולמה את לא רוצה להאמין. את לא מסכימה.

אני לא יכולה להגיד לך את זה בפרצוף.

אבל תאמיני.

תאמיני לי.

זה לא טוב לנו.

וזה לא טוב לי.

נכתב על ידי , 30/4/2006 16:01  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ולאן היא נעלמה?


והזמן היפה. הזמן הורוד.

נראה כאילו בזמן נתקע כמו חוד.

נגמר. חתך. נשבר ונעלם.

וזה לא רק אצלי. זה מתפשט בעולם.

 

ונגמרה האכפתיות.

ונגמרה האהבה.

ונגמרה השמחה.

ונמחקה הדמעה.

 

ואם עידן התמימות כבר תם.

אז עכשיו מגיע תורם.

תורם של הבעיות.

תורם של הטעויות.

 

 

אז בעיות- אם אתן באות.

חכו שנייה תנו לי ללכת לפחות.

ללכת וכמה שיותר רחוק.

ללכת. ולא לחזור לבכות.


 

אחרי כל מה שאני עושה- באמת שזה כבר לא מעניין אותי.

 

אני לוקחת יותר מדי חזק  את המשפט- מה שלא יודע לא פוגע.

פוגעת ביותר מדי אנשים בלי שהם ידעו.

הם לא נפגעים.

אף אחד לא יודע מה עשיתי.

חוץ ממני ומעוד שניים שלושה.

לא נראה לי שאחרים יגלו על זה.

אז למה שאני אספר?

 

למה אפילו לא חשבתי להפסיק באמצע?

למה זה לא הפריע לי?

למה אני לא חשבתי בכלל?

ולמה אני לא חושבת עכשיו?.

 

כל מה שמפריע לי זה שזה לא מפריע לי.

 

אני אדם רע.

צריכים להרוג אותי.

בלע. אבל במהירות. שיגמר כבר.

 

וזה לא שאני במצב רוח דיכאון.

אפילו לא.

אני רגילה. צוחקת מחייכת מתעצבנת.

כאילו כלום לא קרה. שומדבר לא עשיתי רע.

 

וזה אוכל אותי.

למה לא אכפת לי כוסעמק.

למה?

נכתב על ידי , 14/4/2006 22:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 34




973
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיא נאבדה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היא נאבדה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)