לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ריק & רול

מסע בדמיון, כי שם הכי טוב...

כינוי: 

מין: זכר



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2022    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2022

האיש הבינוני


היה היה פעם, בעיר בינונית (כרגע לא, אבל אולי מתישהו כן), גר לו איש אחד,
איש בינוני. האיש הבינוני גר בבית בינוני עם
דלת בינונית וחלונות בינונית

הייתה לו אישה בינונית ושני ילדים בינוניים
ובלילות הוא היה ישן במיטה הבינונית שלו
וחולם חלומות בינוניים-בינוניים

יום אחד קם האיש הבינוני בבוקר בינוני,
נעל נעליים בינוניות, לבש חולצה בינונית ומכנסיים
בינוניים על ראשו חבש כובע בינוני ויצא החוצה

האיש הבינוני נכנס לאוטו הבינוני שלו ונסע
בכביש הבינוני במהירות בינונית מצד אחד של
הכביש ראה האיש ים בינוני ומצד שני המון פרחים בינוניים

זה היה יום יפה, והאיש הבינוני שמח
ושר שירים בינוניים ועשן סיגריה בינונית
עם עשן בינונית

אני הולך ברחוב וכולם נראים לי צעירים יותר, חטובים יותר, שריריים יותר, אוהבים יותר, רציניים יותר (בקטע טוב), כיפיים יותר, מרוויחים יותר, יפים יותר וגם הבנות. כנראה בכל דבר שאנחנו עושים יהיה מישהו שעושה את זה יותר טוב מאיתנו ומישהו שעושה את זה פחות טוב מאיתנו. הרעב האינסופי והאמביציה שלי דוחפים אותי להרגיש את זה יותר לעומק כנראה. התקופה (ושאני אומר תקופה, הכוונה היא למשך זמן של כמה שנים טובות, כן?) הזו מרגישה לי קשה ממש שבה יש לך כל כך הרבה מה להוכיח (קריירה, משפחה, זוגיות, רכישת דירה) לצד לא מעט משאבים שמתדלדלים לך ויכולים לעזור לך לעבור את זה (זמן ומעגל חברתי במקרה שלי). 
עם האשה התחיל טרנד לא מודע של סקס ספונטני באמצע הלילה. אני ממשש לה את השדיים או היא ממששת לי את הזין, חצי מתוך שינה ומשם זה ממשיך. לא זוכר מתי היה איזשהו סקס ספונטני או מתוכנן. או אפילו איזו פעולה יזומה של שנינו בחודשים האחרונים למעט דייט מנדטורי של יום נישואין. לא יודע עד כמה כבר יש לנו איזה עניין או משיכה אחד לשנייה ואיך הדבר הזה גם הולך להשתפר מתישהו. אנחנו בעיקר מנהלים אופרציה של לתחזק משק בית עם ילדה ושני אנשים בעבודות תובעניות עם לא מעט תחומי עניין מעבר להן. אנחנו גם עושים את זה לא רע למען האמת וזה לא מובן מאליו. השאלה מה מכאן הלאה.

נכתב על ידי , 3/7/2022 22:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Liscka ב-29/10/2022 11:23
 





17,361
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpowderfinger אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על powderfinger ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)