לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dr ARTs PhOtOblOg


הפוטובלוג שלי

כינוי: 

בן: 36

ICQ: 151557460 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

הודעה קצרה


זה שהפסקתי לפרסם כאן תמונות שלי זה לא אומר שהפסקתי לצלם ההפך התחדשתי במצלמה יותר מקצועית.

אתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרי התמונות שאני מצלם בגלריה שלי:

http://drart.deviantart.com/gallery/

 

אתם מוזמנים גם להצטרף לטבעת שיצרתי "אומנות הצילום"

 

ותמשיכו לצלם!!

 



נכתב על ידי , 19/1/2008 23:22  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDr ART אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dr ART ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)